Rany, aż strach pomyśleć co jest u mnie przy 225 tysiącach... :shock: Chyba przy wymianie pompowtrysków zagłębię (tzn mechanik się zagłębi) trochę dalej... :|
no właśnie, cały czas myślę o takich właśnie konkretnych przebiegach :!:
ale zauważ, że masz BJB, jednak starszy
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
a ja myslałem ,że ze mną jest coś nie tak.Bo ja jak nastawiam budzić to żona zawsze się mnie pyta dlaczego nie nastawie na pełną godzine np.4.45 lub 5.00
ja pi......lę nie jestem kosmitą :shock:
zawsze nastawiam na 01,29,31,46,59 i takie tam podobne
i żona też się zawsze pyta...
ale siara jest NAS wiecej
szkoda, gratulacje polecieliscie ładnie z koksem a podobno 1.9 vw jest takie niezawodne :shock: u siebie czekam na fakap głowicy wtedy go robiore na czynniki pierwsze :szeroki_usmiech
szkoda, nie pierdziel, tylko jak możesz podaj koszty przynajmniej części- kilka razy padło pytanie a Ty nic.
Z tej relacji wynika jasno, że na pierwszą wymianę rozrządu należy przygotować komplet części.
Przy okazji może jakiś ciekawszy wałek- ktoś robi "poprawione" :?:
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
szkoda, nie pierdziel, tylko jak możesz podaj koszty przynajmniej części- kilka razy padło pytanie a Ty nic.
bo ich kurna nie znam, nie pamiętam w szczegółach, co to kurna, informacja kolejowa :?: :lol:
na przykład wiem, że szklanki kosztują 50 a może 80PLN za sztukę, przydatna informacja :?:
(jakbym miał fakturę to bym wiedział, ale jeszcze nie mam)
Mechaniory, Grzesiek - pisać :!:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
to teraz zapanuje groza na wszystkich forach użytkowników aut z silnikiem BXE :diabelski_usmiech u mnie na razie 50 kkm więć zaczynam zbierać drobne do skarbonki lub rozglądać się za kupcem :szeroki_usmiech pewnie wybiorę do drugie
"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Ales polecial z tymi przegladami - najpierw co 15 potem co 12 a na koniec juz co 5 tys
to nie ASO Kolego, robię kiedy chcę
[ Dodano: Sro 19 Sty, 11 10:20 ]
Zamieszczone przez keraj998
pewnie wybiorę do drugie
IMO największa bzdura jaką możesz zrobić :shock:
opłacało się dizelka kupować, co nie :?:
poza tym Panowie, co z wami jest :?: :!:
jakbym wiedział, że to taką ruchawkę ma wywołać to bym tego nie zamieszczał.
pierwszy raz o tym słyszycie, czy o co chodzi :?: :?: :?: :shock:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
poza tym Panowie, co z wami jest :?: :!:
jakbym wiedział, że to taką ruchawkę ma wywołać to bym tego nie zamieszczał.
pierwszy raz o tym słyszycie, czy o co chodzi :?: :?: :?: :shock:
- 29kkm - klocki i tarcze przód
- do powyższego należałoby dodać jeszcze ze 2 wymiany krzywiących się tarcz hamulcowych, klocków przednich
Masz Pan ciężką nogę :twisted: Tarcze po 29kkm :?: Motorownia też zdaje się wyczynowo traktowana, bo skoro tyle okazji do energicznego hamowania było, to... :P
Ja w swojej wymieniłem komplet przód po 51kkm i byłem rozczarowany, że tarcze tak mało wytrzymały. Nasłuchałem się przy tym od kumpli z identycznymi O2 i w ASO, że auta nie oszczędzam. Hmmm, a znam auto innej marki, które latając w trasy zrobiło aż 120kkm na fabrycznych tarczach (ATE), a nowy właściciel (tzn. ja) wymienił je po odkupieniu auta tylko dla świętego spokoju, bo jeszcze dawały radę.
t271828, to tak jakby samochód spalał o 0,75 litra na 100 km więcej. Zdaje się do przeżycia.
Poza tym, jak wiadomo, przyjemność jazdy kosztuje. Zawsze można kupić bilet miesięczy i roczny przebieg mieć na poziomie 10 tys. km. Ale czy o to chodzi???
W końcu buty też się bardziej wtedy ścierają, a dobre buty też potrafią kosztować.
Ale zauwaz jak drobiazgowo liczy sie czesto koszty zwiazane z instalacja lpg, a przy dieslu nie dodaje sie nic. A tymczasem taki dodatkowy wydatek to wiecej niz: obowiazkowe przeglady techniczne, wymiana swiec i filtrow gazu.
Znowu potwierdza sie to, ze diesel oplaca sie tylko dlatego, ze tak naprawde dostajemy 150 koni i tylko czeski blad producenta powoduje ze silnik ten jest strojony na 105 koni
Komentarz