Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

    Witam,

    Za sugestią kolegi ducker zakupiłem manetkę tempomatu o numerze 1K0953513G.

    Po zamontowaniu zakodowałem zgodnie z instrukcją ( silnik to kliknij Coding II otworzy się okienko i tam wpisz 11463 następnie Do it! i masz tempomat zakodowany. )

    Po zakodowaniu tempomat nie działa.
    Odczytałem blok 006 z grupy silnik i sprzęgło hamulec odcztuje natomiat zmian w mantece nie rejestruje.
    Czy należy zmienić np dołożyć jakis przewód sterujący? jak w instrukcji Domena krzychok.pl jest utrzymywana na serwerach nazwa.pl

    Odczytany błąd 001384 sugeruje uszkodzenie manetki.

    16952/P0568/001384 - Ross-Tech Wiki

    Uprzejmie proszę o podpowiedź.


    Poniżej autoscan:
    01-Engine -- Status: Malfunction 0010
    03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
    04-Steering Angle -- Status: OK 0000
    08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
    09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
    10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: Malfunction 1010
    17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
    19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    37-Navigation -- Status: Not registered 0011
    42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
    44-Steering Assist -- Status: OK 0000
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
    56-Radio -- Status: Malfunction 0010
    62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
    72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
    Component: R4 1,9l EDC G000SG 2047
    Revision: --H11--- Serial number:
    Coding: 0000071
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 72EDAA8A6DD84B8E9D3-8027

    2 Faults Found:
    005785 - Powertrain Data Bus
    P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 7
    Reset counter: 255
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 18:32:36

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.78 V
    Bin. Bits: 11001100
    Bin. Bits: 00000000
    (no units): 0.0

    001384 - Cruise Control Switch (E45)
    P0568 - 008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 255
    Mileage: 85204 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 20:13:27

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.70 V
    Bin. Bits: 11001111
    Bin. Bits: 00000000
    (no units): 0.0

    Readiness: 0 0 0 0 1

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
    Part No SW: 1K0 907 379 AH HW: 1K0 907 379 AH
    Component: ESP MK60EC1 H30 0107
    Revision: 00H30001
    Coding: 113B201C092500FA881104E5901D0041300000
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 78F998A2CBA421DEA37-802D

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC (J301) Labels: 3C8-907-336.clb
    Part No SW: 3T0 820 047 M HW: 3T0 820 047 M
    Component: Climatic 150 0303
    Revision: 00006001
    Coding: 0000000002
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    ASAM Dataset: EV_Climatic A01005
    ROD: EV_ClimaBasis_SK35.rod
    VCID: 397F5DA6B82EF8D69C9-806C

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
    Part No SW: 1K0 937 087 D HW: 1K0 937 087 D
    Component: BCM PQ35 H 103 0575
    Revision: 00103 AG
    Coding: 46180AB8B00508C040080080110081E4430000AE424D81605C 0440000000
    Shop #: WSC 20840 456 183380
    VCID: 326D6A8A6D580B8E5D3-8067

    Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: Wischer 31011 22 0601
    Coding: 00D7B7

    5 Faults Found:
    00987 - Lamp for Brake Light; Left (M9)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    00988 - Lamp for Brake Light; Right (M10)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01502 - Bulb for Rear Fog; Left (L46)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01506 - Bulb for Rear Fog; Right (L47)
    010 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101010
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85203 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 16:31:33

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.10 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85204 km
    Time Indication: 0
    Date: 2062.14.09
    Time: 19:55:53

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 11.80 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 10: Park/Steer Assist (J446) Labels: 1Z0-919-475-V1.clb
    Part No SW: 1Z0 919 475 B HW: 1Z0 919 475
    Component: PARKHILFE 4K H06 0006
    Revision: -------- Serial number: 66641003000049
    Coding: 100001
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 40893042D3F4A91EDB7-8015

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
    Component: Q6 AIRBAG VW8 020 2300
    Revision: 05020000 Serial number: 0038PD2JKURI
    Coding: 0020790
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 3D7749B66406C4F6B01-8068

    Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME4F523662E

    Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME4F517330A

    Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME202B710C2

    Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME203E255FE

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 CQ HW: 1K0 953 549 CQ
    Component: J0527 053 0111
    Coding: 0000004
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 83037F4EC262F206065-80D6

    2 Faults Found:
    00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
    014 - Defective - Intermittent
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    000 - -

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
    Part No SW: 1Z0 920 803 G HW: 1Z0 920 803 G
    Component: KOMBI H06 0305
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 110B00
    Shop #: WSC 73430 031 00999
    ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04052
    ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE35.rod
    VCID: 387958A28324E1DE637-806D

    1 Fault Found:
    12718592 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [008] - -
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85204 km
    Date: 2062.14.09
    Time: 19:55:54


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V4.clb
    Part No SW: 1K0 907 530 AD HW: 1K0 907 951
    Component: J533 Gateway H16 0233
    Revision: H16 Serial number: 4520K102010682
    Coding: E9A07F06000202002302
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 69DFCDE6400E88562C9-803C

    2 Faults Found:
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 145
    Mileage: 84887 km
    Time Indication: 0

    00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 188
    Mileage: 85204 km
    Time Indication: 0


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer (J334) Labels: 5K0-920-xxx-25.clb
    Part No SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
    Component: IMMO H06 0305
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 000000
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    ASAM Dataset: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 A03005
    ROD: EV_Immo_UDS_VDD_RM09_SE36.rod
    VCID: EADD32EA0D08034EA53-80BF

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
    Part No SW: 1T0 959 701 T HW: 1T0 959 701 T
    Component: Tuer-SG 009 2113
    Coding: 0000244
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 489928623BC4915E137-801D

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
    Part No: 1K0 909 144 J
    Component: EPS_ZFLS Kl. 68 3001
    Revision: 00H17000
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 316F6586A85E3096249-8064

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
    Part No SW: 1T0 959 702 R HW: 1T0 959 702 R
    Component: Tuer-SG 009 2113
    Coding: 0000244
    Shop #: WSC 73430 790 00999
    VCID: 479B2B5E36DA9E261AD-8012

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 56: Radio (J0506) Labels: 1T0-035-680.clb
    Part No SW: 3T0 035 680 A HW: 3T0 035 680 A
    Component: RNS-MID H03 2724
    Revision: AB001001 Serial number: SKZ6Z7K6153075
    Coding: 00000400040400810020
    Shop #: WSC 21490 456 178133
    VCID: 2E557EFA79602F6E39B-807B

    4 Faults Found:
    00873 - Bass Speaker Rear Right (R17)
    011 - Open Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 56
    Reset counter: 148
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0

    00877 - Treble Speaker Rear Right (R16)
    011 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 185
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0

    00872 - Bass Speaker Rear Left (R15)
    011 - Open Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 56
    Reset counter: 148
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0

    00876 - Treble Speaker Rear Left (R14)
    011 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 185
    Mileage: 84880 km
    Time Indication: 0


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
    Part No SW: 5K0 959 703 A HW: 5K0 959 703 A
    Component: Tuer-SG 007 2101
    Coding: 0000144
    Shop #: WSC 73430 790 1012551
    VCID: 326D6A8AAD580B8E5D3-8067

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
    Part No SW: 5K0 959 704 A HW: 5K0 959 704 A
    Component: Tuer-SG 007 2101
    Coding: 0000144
    Shop #: WSC 73430 790 1012551
    VCID: 33636F8E52420286565-8066

    No fault code found.

    End ---------------------------------------------------------------------

  • #2
    Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

    Jak powszechnie wiadomo wtryskiwacze MED czarne padają po niewielkim przebiegu. O ile auto jest na gwarancji - to nie problem. Po gwarancji - wymiana czarnych medów na niebieskie najtaniej jak znalazłem to 850 zł. W moim przypadku postanowiłem przeszczepić wtryskiwacze na Barracudy.

    Potrzebujemy zakupić:
    1. Listwę z wtryskiwaczami
    Y77 BARRACUDA 4 cyl szyna listwa JACUŚ LPG - sklep internetowy LPG, części LPG, auto gaz, hurtownia lpg, części do instalacji gazowych, części lpg, akcesoria lpg,
    2. Końcówki elektryczne do wtryskiwaczy
    245 Wtyczka Valtek OMB Magic Hana inne SUPERSEAL JACUŚ LPG - sklep internetowy LPG, części LPG, auto gaz, hurtownia lpg, części do instalacji gazowych, części lpg, akcesoria lpg,
    3. Filtr gazu z podejściem na czujnik ciśnienia lub samą podstawkę na taki czujnik
    236 Gniazdo czujnika ciśnienia gazu Bosch GNB JACUŚ LPG - sklep internetowy LPG, części LPG, auto gaz, hurtownia lpg, części do instalacji gazowych, części lpg, akcesoria lpg,
    lub F51 Filtr fazy lotnej Czaja FLC 12mm czujnik Bosch SEC JACUŚ LPG - sklep internetowy LPG, części LPG, auto gaz, hurtownia lpg, części do instalacji gazowych, części lpg, akcesoria lpg,
    4. Przewód do LPG o średnicy wewnętrznej 12 mm

    5. Opaski zaciskowe

    Narzędzia:
    Wiertarka, Wiertło 2,5 mm, opaski plastikowe montażowe, taśma izolacyjna, lutownica, podstawowe klucze (10, 13, 17 Torx i spline, szczypce do opasek zaciskowych, klucze do opasek 7 mm i 5 mm)



    Po pierwsze zakęceamy dla bezpieczeństwa zawór na butli. Demontujemy starą listwę odpinając wszystkie przewody, demontujemy przewód od reduktora do listwy. Aby było łatwiej wyciągnąłem akumulator, podstawę akumulatora i obudowę filtra powietrza.
    Mając reduktor na wierzchu można pokusić się o wymianę filtra fazy ciekłej.

    Poszukujemy miejsca na przykręcenie nowej listwy wtryskowej. Mocowanie w miejscu Medów odpadło, z racji że musiałbym przedłużać wężyki do kolektora, a chciałem wtryskiwacze zamontować w pionie (gdzieś czytałem że tak jest najlepiej).

    W związku z tym przykręciłem listwę do mocowania pompu obiegu wtórnego - dokładając do niej blaszkę montażową. Z mocowania pompy rozwierciłem na zgrzewach i usunąłem wspornik bagnetu oleju.

    Blaszkę dokręciłem na jednej śrubie do wspornika pompy, a następnie do blaszki dokręciłem listwę. Wykręciłem dysze z wtryskiwaczaczy (poszły delikatnie w palcach) i rozwierciłem je wiertłem 2.5 mm).

    Skróciłem przewody od dysz do wtryskiwaczy o jakieś 5 cm każdy.

    Wtyczki elektryczne do wtryskiwaczy poobcinałem i zalutowałem nowo zakupione. Czytałem gdzieś że polaryzacja nie ma znaczenia, ja dałem czarny kabelek po prawej patrząc od frontu auta.

    Oczywiście należy zachować kolejność przewodów na poszczególne wtryskiwacze - są one oznaczone A,B,C,D.

    Po po lewej stronie listwy przykręciłem korek, po prawej króciec na wąż. Następnie kawałek węża (jakieś 10 cm), filtr z miejscem na czujnik i nowy wąż od filtra do reduktora.

    W instalcji LR króćce i wąż mają średnicę 14 mm. Listwa i filtr które zastowowałem mają średnicę 12 mm, wyjście z reduktora zostało 14. Ale bez problemu udało się na nie nasunąć przewód 12 mm.

    Czujnik ciśnienia wyklecony ze starej listwy wkręcamy w miejsce w filtrze fazy lotnej.

    Dalej kolej na centralkę - odpinamy od niej wtyk, zsuwamy do przodu osłonę i szukamy któtkiego kabelka (10 cm) w kolorze czarnym wg numeracji pin , który zlutowany jest z innym kablem - nr . Obcinamy kabel nr w miejscu łączenia, i łączymy go w taki sam sposób z innym przewodem o numerze.... Izolujemy, zamykamy, składamy wszystko do kupy.

    Odpalamy auto, wpinamy interfejs, Nawiązujemy połączenie. Pojawi się komunikat o wykryciu nowych wtryskiwaczy i z informacją że konieczne jest przeprogramowanie centrali, czekamy kilkadziesiąt sekund, póżniej w konfiguracji zmieniamy ustawienie wtryskiwacza na "K- Keihin". Przeprowadzamy autokalibrację, zapisujemy konfigurację i można jeździć.

    DODATKOWA INFORMACJA.

    Po wykryciu nowych wtryskiwaczy program ładuje sobie domyślne ustawienia. Tak więc część ustawień ze starej konfiguracji przepada. Najlepiej więc zapisać sobie i wydrukować konfigurację przed wymianą, a później wszystko poustawiać tak jak było poza typem wtryskiwacza oczywiście.

    Komentarz


    • #3
      Dziękuje za opis, fajnie że zmieniłeś i podzieliłeś się howto i wrażeniami.
      Jak moje czarne MED'y padną to też zmienię na Barrcudy.
      Na razie mam na nich przejechane około 20 kkm i mam nadzieje na kolejne 20 kkm.

      Komentarz


      • #4
        b8tz, bardzo przydatna instrukcja eksploatacyjna. Jak jeszcze doprecyzujesz opis na tip top (szczególnie opis zmian kabelków we wtyczce) + jakieś zdjęcia to myślę, że wielu pójdzie Twoimi śladami.

        Moje pierwsze Medy wytrzymały ~40 tys. km, na tych mam już prawie 30 przejechane, zatem pewnie na wiosnę będę wymieniał na Barracudy.


        b8tz, w innym temacie wyczytałem co trzeba zmienić w kabelkach:

        Cytat:
        "Trzeba rozłączyć wtyk od omegasa
        Piny od wtyczek są ponumerowane pin 9 i 14 są połączone razem trzeba je rozczepić
        9 izolujesz a 14 łączysz z pinem 37 i też izolujesz
        Jak podłączysz się pod komputer to wyskoczy Ci komunikat zmiana parametrów wtryskiwacza i samoczynnie powinno się przestawić jako keihin
        dysze rozwiercasz od wtryskiwaczy na 2,5 mm
        ciśnienie w programie na 1,45 max 1.6 robisz auto kalibracje i ustawiasz na drodze."


        Czy w Twoim przypadku tak samo było, czy coś jeszcze zmieniałeś?
        SATYNOWA O2 Tour
        Z pozdrowieniami
        Bartek

        Komentarz


        • #5
          Pytanie :
          czy po wymianie wtryskiwaczy "stary" kabelek do gazu działa czy konieczna jest jego wymiana / modyfikacja wtyczki ?
          centralka zostaje stara więc się domyślam że powinien działać :roll:
          u mnie wtryskiwacze zaczynają świrować....

          Zamieszczone przez TwoB
          Czy w Twoim przypadku tak samo było, czy coś jeszcze zmieniałeś?
          kolega b8tz, chyba zapomniał o temacie ..... :|
          OII sprzedana


          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

          Komentarz


          • #6
            kapi, Łączysz się tym samym interfejsem. Centralka pozostaje ta sama.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez kapi
              kolega b8tz, chyba zapomniał o temacie .....
              chyba tak, ale to co zacytowałem powyżej jest wystarczającą procedurą. Sprawdzone na forum lpg.
              SATYNOWA O2 Tour
              Z pozdrowieniami
              Bartek

              Komentarz


              • #8
                Dołożyłem mapsensor AEB025 tak jak koledzy na Lpg-forum doradzali i inny czujnik temp. zewntrznej.
                AEB 025 OMVL DREAM MAPSENSOR + WTYK DO MODELU 013 - AUTOGAZ-MARKET
                4,7kOHM TRÓJNIK POMIAROWY Z CZUJNIKIEM TEMPERATURY - AUTOGAZ-MARKET

                Równocześnie przestawiłem wtryski na matrix - mapa po autokalibracji ustawiła się znacznie niżej.

                Jeździmy i testujemy....

                Komentarz


                • #9
                  I u mnie wtryski już zmienione. Zobaczymy, jak będzie się zachowywać.
                  OII sprzedana


                  Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamontowałeś Baracuda Jako matrix czy jako Keihin?

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez b8tz
                      Zamontowałeś Baracuda Jako matrix czy jako Keihin?
                      szczerze, ja tego nie robiłem, oddałem auto do gazownika.
                      jak będę miał chwile to sprawdzę jakie są ustawienia obecnie.

                      --------------------------
                      edit:

                      nie sprawdziłem jeszcze , ale gazownik "zdradził" mi tajemnicę, że po zmianie wtrysków został wczytany modyfikowany program i zostało zmienione zasilanie dla tych wtrysków.

                      dziś kolejne pare km przejechałem i normalnie jestem w głębokim szoku, - dlaczego tak długo czekałem na tą wymianę ... :diabelski_usmiech

                      jeszcze testuję, chyba będzie bardzo pozytywna opinia dla tego warsztatu
                      OII sprzedana


                      Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                      Komentarz


                      • #12
                        Wierz mu.... Gdy ja byłem na 1 przeglądzie gazowym to wgrywaniem mapy gazownik nazywał autokalibrację. Mało tego - to ja sam siedziałem za kierownicą i trzymałem pedał na 3000 obrotów ;P

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez b8tz
                          Wierz mu.... Gdy ja byłem na 1 przeglądzie gazowym to wgrywaniem mapy gazownik nazywał autokalibrację.
                          akurat przy tej operacji byłem, widziałem, a autokalibrację to sam potrafię zrobić.
                          do tego wyjazd na miasto, A4/A1 - samochód obecnie po przebiegu ok. 1kkm zachowuje się "jak malina" :szeroki_usmiech
                          oby tak dalej
                          eszcze testuję, chyba będzie bardzo pozytywna opinia dla tego warsztatu
                          jak ktoś chętny na wymianę to kontaktować się z warsztatem : kontakt z warsztatem
                          OII sprzedana


                          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                          Komentarz


                          • #14
                            Skoro umiesz zrobić autokalibrację to zapewne posiadasz interfejs. Czy jesteś w stanie zgrać konfigurację i ją pokazać?

                            Komentarz


                            • #15
                              Postaram się - myślę że nic nie popsuję 8) . Wczesniej jak miałem program z Aso to mój kabelek nie działał prawidłowo. Chyba miałem zły program... ops:
                              OII sprzedana


                              Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                              Komentarz


                              • #16
                                b8tz, powiedz czemu zdecydowałeś się na dołożenie mapsensora? były jakieś niepokojące objawy na samych Barracudach i ustawieniu Keihin?
                                SATYNOWA O2 Tour
                                Z pozdrowieniami
                                Bartek

                                Komentarz


                                • #17
                                  Listwa MED ma wbudowany map sensor Boscha w listwe wtryskowa po drugiej stronie niz wejscie gazu do listwy. Jak ja wywalimy skads trzeba ten sygnal miec do sterownika.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    dlatego ten z listwy MED, jest wkręcony do trójnika jaki należy zakupić i on ląduje przed nowymi wtryskami.
                                    OII sprzedana


                                    Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      To jest druga metoda zalatwienia sprawy, chyba ze on nam nie wyjdzie, albo kolega mial uszkodzony
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Postaram się - myślę że nic nie popsuję 8)
                                        poniżej ekrany z ustawieniami.
                                        domyślam się że najważniejszej sprawy - samego zaprogramowania wtrysków to raczej tu nie widać ....
                                        ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                                        OII sprzedana


                                        Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          kapi, dzięki za zrzuty, a jakie masz czasy Barracud po przejściu na gaz? Jakbyś mógłbyś kiedyś sprawdzić na ciepłym silniku.
                                          SATYNOWA O2 Tour
                                          Z pozdrowieniami
                                          Bartek

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez TwoB
                                            a jakie masz czasy Barracud po przejściu na gaz?
                                            "dużymi" literami bym prosił.... ops:
                                            OII sprzedana


                                            Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              kapi, na dole tych zrzutów masz np. Tinj.gaz 0,00 i Tinj.bewnz 3.94. Czyli czasy wtrysków. Gaz ma 0,00 bo na zimny silniku i chodził na benzynie.
                                              Gdybyś miał okazję zrobić zrzut na ciepłym i pracującym na gazie, np. stajesz na "F7 Wprowadzić k". Wtedy to Tinj.gaz i Tinj.bewnz. będzie miało jakieś inne wartości.
                                              Jeśli to nie będzie kłopot - dzięki.
                                              SATYNOWA O2 Tour
                                              Z pozdrowieniami
                                              Bartek

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Dobrze widzę? Baracuda działa jako MED/LANDI?

                                                Zmieniałem MAP żeby ustawić wtryski jako MATRIX, ponieważ mapa przy wyborze KEIHIN ustawiała się bardzo wysoko.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  b8tz, u kolegi kapi, tak właśnie to chodzi.
                                                  SATYNOWA O2 Tour
                                                  Z pozdrowieniami
                                                  Bartek

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...
                                                  X