Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana instalacji Lpg Landi Renzo na Staga

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
    pietrek125 ,a Ty co włożyłeś to 2.5? Bo rozumiem że Landi poszło razem z 1.6?
    Egazkli... Landi R. śmiga w Jettcie, a w 2,5 siedzi Zenith...


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
      Wydaje mi się że auto jest jakby mniej żwawsze przy wkręcaniu na obroty podczas przyspieszania, ale w piątek jadę na pierwszą regulację.
      Ja tez tak mialem pomimo ze pozniej regulowal, ale po wizycie u kolesia z myslowic o ktorym pisalismy i strojenu z afr zmienilo sie to.

      Komentarz


      • #53
        No wlasnie, strojenie z afr - cała tajemnica. Oczywiście jeżeli montaz nie spierniczony.

        Komentarz


        • #54
          Ja dziś jadę na wymianę listwy wtryskiwaczy, bo moje Hany pomimo, że dopiero mają nalatane tylko 17kkm to przy przełączaniu wypadają zapłony (były już czyszczone w jakiejś pralce ) i stanęło na tym, że podmieniamy listwę, bo poprzedni zabieg nie pomógł. Pytanie tylko bo się nie dopytałem co on mi tam teraz planuje włożyć - aczkolwiek, jak kiedyś z Hana byłem mega zadowolony tak teraz wrażenie opadło i chyba następnym razem się na nie nie zdecyduje.
          Moje 1.6 MPI BSE

          Komentarz


          • #55
            polecam STAGA w poprzednim aucie też hany też szybko siadły a teraz miód malina po wymianie

            Komentarz


            • #56
              Założył mi w02 - nic mi to nie mówi, nie znam absolutnie tych wtryskow. Hana mają lecieć na reklamację. Kłócić się żeby zostawili w02 czy przekładać spowrotem na Hana jak wrócą?
              Moje 1.6 MPI BSE

              Komentarz


              • #57
                w02 to właśnie wtryskiwacze STAG będziesz Pan zadowolony

                Komentarz


                • #58
                  No tak, tylko pytanie jak z wydajnością itd. Bo zakładam, że to jakaś niższa wersja od W01, tak jak z reduktorami R01 i R02.

                  Aczkolwiek, obawiam się, że moje objawy nie ustąpiły i w dalszym ciągu przy przełączeniu jest lekkie szarpnięcie wskazówką od obrotów. Nie jest to mocne, ale chyba powinno to odbywać się zupełnie płynnie. Muszę kiedyś zagrzać auto od zimnego i podłączyć się VCDSem i popatrzeć w blokach czy przy przełączeniu wypadnie jakiś zapłon.

                  Z drugiej strony, nie wymieniałem jak kupiłem auto kabli WN, więc może i tu szukać przyczyny?
                  Moje 1.6 MPI BSE

                  Komentarz


                  • #59
                    u mnie jest płynnie... mam sterownik Qbox plus jest tam opcja nakładania paliw w trakie przełączania i jedynie sygnał przypomina mi, że jadę na gazie... obstawiam ustawienia gazu bo jaby to były kable lub świece to by Ci cały czas szarpało

                    Komentarz


                    • #60
                      A masz VCDS, żeby któregoś wolnego dnia podłączyć się i podejrzeć bloki pomiarowe grupę 14,15,16 czy przy przełączeniu masz 0 missfire'ów? U mnie wczoraj jak patrzyłem pojawił się tylko jeden, tylko w momencie przełączenia, później jak silnik pracuje to się nie pojawiają nowe. Jak w trakcie jazdy to nie wiem, ale raczej też jest ok, bo jedyny problem występuje w momencie przełączenia.
                      Moje 1.6 MPI BSE

                      Komentarz


                      • #61
                        Wtryski bardzo dobre ci założyli. Teraz trzeba to dobrze wystroić. Vcds tu nic nie pomoże. Jesli auto chodzi idealnie na benzynie to tak samo musi chodzić na lpg.

                        Komentarz


                        • #62
                          Czyli yunior81 mówisz, że warto się poszarpać z nimi, żeby zostawili ta listwę w razie czegoś?

                          Wypadania nie ma jakiegoś strasznego, może jeśli oni sobie dalej z tym problemem nie poradzą to podjadę do innego gazownika, na osobną "ocenę"
                          Moje 1.6 MPI BSE

                          Komentarz


                          • #63
                            Ja bym zostawił i dał sobie spokój z Haną w ogóle. Hana rzeczywiście była kiedyś dobra, nawet mówiło się, że to "bliźniak" Keihina. Sam w OII FL miałem je ale nie wytrzymały nawet 15 tysięcy i poszły.... do kosza.
                            Obecnie na forum lpg polecane są wtryski Staga i Barrakudy ( oba wystepuja jako pojedyńcze i w listwie ).
                            W marcu zakładam instalację i będzie to chyba taki sam zestaw jak u założyciela wątku

                            Komentarz


                            • #64
                              Skoro znasz nieco temat, możesz na szybko powiedzieć mi w czym w02 są "słabsze" od w01?
                              Moje 1.6 MPI BSE

                              Komentarz


                              • #65
                                W02 to nowsze wtryski, gdzie inaczej wykonana jest ta szyna montazowa i czujnik cisnienia/temperatury mozna juz wpiac w sama listwe, a nie na wezu.

                                Roznia sie tez wydajnoscia i czasem otwarcia wtrysku

                                W01


                                Czas otwarcia wtryskiwacza [ms] ~2,4
                                Czas zamknięcia wtryskiwacza [ms] ~1,7
                                Zakres wydajności [kW/cylinder] 15 ÷ 40

                                W02
                                Czas otwarcia przy ciśnieniu 1,2 bar [ms] 2,0
                                Czas zamknięcia przy ciśnieniu 1,2 bar [ms] 1,0
                                Zakres wydajności [kW/cylinder] 11 ÷ 31 (regulowany dyszami)

                                Czyli W02 do slabszych aut, a W01 do mocniejszych.

                                Sa jeszcze W03 ktore mozna instalowac pojedynczo.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #66
                                  Czyli w teorii i tak powinny bez problemu uciągnąć BSE.
                                  Skoro mają dobre opinie to chyba spróbuje załatwić, żeby mi je zostawili - tylko kwestia tej nieszczęsnej regulacji, bo jak będzie dalej wypadać zapłon przy przełączaniu to stwierdzą, że to nie wina wtrysków i znowu włożą mi moje stare Hany
                                  Moje 1.6 MPI BSE

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Trzeba tez wspomnieć, że te wtryski są rozbieralne, co przy jakości naszego gazu jest nie bez znaczenia. Jeśli się zabrudzą to można je rozebrać, wyczyścić i hulają dalej a w razie "W" - ymiany cena nie zabija...

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Dzięki Panowie. Trochę bieda, bo w Rzeszowie, tylko jeden serwis ma autoryzację STAG, musiałbym więc gdzieś się przelecieć do innego miasta, żeby sięgnąć drugiej diagnozy.
                                      Moje 1.6 MPI BSE

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Wal śmiało do auto gaz Adam Rogowski a zapomnisz co to lpg w samochodzie

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Jakbym miał w planach wycieczkę do Lublina to może.. ale to jednak trochę za daleko

                                          Apropo, rozmawiałem z moim gazownikiem właśnie o tej Octavce Marcina i ładzie pod maską, to moi się bronili tym, że jak przyjdzie coś wymienić to trzeba znowu wydzierać "pół auta". Ja co prawda, aż takim estetą nie jestem i nie przeszkadza mi mój montaż gazu, ale u Marcina na pierwszy rzut oka nie widać, że jest gaz Piękna sprawa.
                                          Moje 1.6 MPI BSE

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Naver ja polecam goscia z Jasla. Z Jareniowki. Autoryzacja Staga. W okolicy tylko do niego jezdza. Robia dokladnie i fachowo. Tylko musialbys sie umawiac wczesniej na dluzsza diagnoze.
                                            Była O1 jest F2.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Dzięki, będę miał na uwadzę, jak nie znajdę nikogo bliżej to Jasło jest rozsądną opcją.
                                              Moje 1.6 MPI BSE

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez naver Zobacz wpis
                                                Jakbym miał w planach wycieczkę do Lublina to może.. ale to jednak trochę za daleko

                                                Apropo, rozmawiałem z moim gazownikiem właśnie o tej Octavce Marcina i ładzie pod maską, to moi się bronili tym, że jak przyjdzie coś wymienić to trzeba znowu wydzierać "pół auta". Ja co prawda, aż takim estetą nie jestem i nie przeszkadza mi mój montaż gazu, ale u Marcina na pierwszy rzut oka nie widać, że jest gaz Piękna sprawa.
                                                pierdzielą głupoty bo im się nie chce robić!!! Pan Adam mówi, że ma być założone jak trzeba i nie ma żadnego ale... poza tym akurat w tym samochodzie odkręca się kilka śrub i jest dostęp do wszystkiego (u mnie też) poza tym ludzie ze STAGA po obejrzeniu montażu mówili, że jest dobry dostęp a poza tym ich instalacja się nie psuje więc jak raz na 100tys ktoś będzie musiał odkręcić dwie śruby więcej to mu się nic nie stanie, a ja mam porządek po maską

                                                ps. zapraszam do LBN

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz wpis

                                                  ps. zapraszam do LBN
                                                  Chyba skorzystam

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez naver Zobacz wpis
                                                    Apropo, rozmawiałem z moim gazownikiem właśnie o tej Octavce Marcina i ładzie pod maską, to moi się bronili tym, że jak przyjdzie coś wymienić to trzeba znowu wydzierać "pół auta".
                                                    Ci moi to samo mówili jak im pokazałem zdjęcia insatlacji Marcin_med

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X