Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do 2.0 AZJ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    E no powinieneś dać radę, z tego co kojarzę, trzeba zdjąc SAI, czyli właściwie 3 śruby, cofnąć tą pompę, można odpiąć od niej wężyki (naciska się takie kółeczko) i odkręca cewkę... Kup to co jest.
    Ale sam bym sprawdził np, kable zapłonowe. U mnie też były nowe, czytaj jakieś roczne. Ktoś źle zamontował, przez co obijały o blok silnika i sie przetarł na drugim cylindrze z tego co kojarze..

    Komentarz


    • #52
      Znalazłem cewkę SKV (250 zł z wysyłką), to chyba dobra firma?
      NGK są za ponad 300, więc odpada.
      Kable i świece mają 2 miechy i na benzynie do tej pory nie było problemów.

      Komentarz


      • #53
        U mnie też nie było. Szarpał sporadycznie na LPG, najczęściej przy przyspieszaniu z wolnych. Przerzucam na Pb i spokój. Dopiero gdy na LPG zaczeło szarpać częsciej, pojawiło się też na Pb. Też strzelałem na cewkę. Ale stwierdziłem, że okej, najpierw świece bo w dzisiejszych czasach róznie bywa. Wtedy przy rozbieraniu mechanik znalazl pekniety kabel.
        Prawda jest taka że drobną niesprawność układu zapłonowego nie będzie widoczna na Pb a na LPG będzie i to od razu.
        Co do cewki nie wypowiadam się. Z tego co się orientuje VAGi nie lubią zamienników w tych kwestiach.

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
          Znalazłem cewkę SKV (250 zł z wysyłką), to chyba dobra firma?
          Za 100zł byłaby ok.

          Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
          NGK są za ponad 300, więc odpada.
          Szukaj raczej Beru.


          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez utek Zobacz wpis

            Za 100zł byłaby ok.



            Szukaj raczej Beru.

            Beru, to już w ogóle kosmos, jedyna na serwisie za 380 z wysyłka.
            To już NGK tańsza.

            Komentarz


            • #56
              Ja zamówiłem na jutro cewkę NGK za 325 zł. Z oględzin tej, która jest w aucie to widzę po dacie produkcji, że jest jeszcze to co założyła fabryka, jakiejś firmy Eldor. Dzisiaj rano zrobiłem jeszcze raz test- po odpaleniu po nocy parkowania pod chmurką próbowałem na zimnym silniku gwałtownego przyśpieszania z wolnych obrotów zarówno na LPG i PB i tym razem to już szarpie i check miga na każdym z paliw, błąd ten sam, czyli wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Na wolnych obrotach jest co kilka sekund "czkawka", czyli coś jakby wypadał pojedynczy zapłon. Jak wymienię cewkę jutro, lub pojutrze to zobaczymy, czy objawy ustąpią.
              Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
              Dzieje się coś dziwnego, po zapaleniu CHECK spada temperatura silnika i dodatkowo znowu pojawia się błąd wypadania zapłonu.
              Alek_M Z tego, co wyczytałem, to może takie rzeczy, jak opisałeś powodować czujnik temperatury silnika.
              Sławek

              Komentarz


              • #57
                Trzeba bylo sie odezwać, ze kupujesz cewkę to bym ci podesłał Beru - nową, na próbę.

                Komentarz


                • #58
                  Gwoli ścisłości, to jeśli piszecie, odnoście się do konkretnej osoby, bo ja podpiąłem się niejako pod post kolegi Alek_M mając podobne do niego problemy i teraz tak śledzę rozwój wątku i trochę chaos widzę, bo nie wiem czy niektórzy piszą odpowiedzi do mnie, czy do kolegi...
                  Sławek

                  Komentarz


                  • #59
                    Dla mnie jest wszystko jasne. Dwie osoby maja podobny problem i pisza w tym samym temacie.

                    Zamieszczone przez slawento Zobacz wpis
                    Ja zamówiłem na jutro cewkę NGK za 325 zł.


                    Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
                    Trzeba bylo sie odezwać, ze kupujesz cewkę to bym ci podesłał Beru - nową, na próbę.

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
                      Trzeba bylo sie odezwać, ze kupujesz cewkę to bym ci podesłał Beru - nową, na próbę.
                      Czy Twoja cewka tak wygląda?

                      Załączone pliki

                      Komentarz


                      • #61
                        Tak, niestety przed chwila poszła.

                        Komentarz


                        • #62
                          Z mojej zasłyszanej od kilku użytkowników vw bora i golf wiedzy to motory 2.0 MPI lubią się z cewkami beru ewentualnie bosch. Nie kupować innych firm bo są problemy z wypadaniem zapłonów no ale jak mówię ja nie miałem okazji u siebie wymieniać więc własnych doświadczeń tu nie przekazuję.
                          ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                          Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                          Spalanie - Motostat.pl
                          Spalanie - Motostat.pl

                          Komentarz


                          • #63
                            Wczoraj wymieniłem cewkę i objawy wypadania zapłonów ustąpiły jak ręką odjął, zresztą nic dziwnego jak stara miała pęknięcie w miejscu na 2 i 3 cylinder.
                            Sławek

                            Komentarz


                            • #64
                              Jaka cewkę kupiłeś?

                              Komentarz


                              • #65
                                Jak pisałem kilka postów wyżej- cewka NGK 225 zł, wymiana bardzo prosta- wystarczy zdemontować pompę SAI i cewka jak na dłoni.
                                Sławek

                                Komentarz


                                • #66
                                  Zamieszczone przez slawento Zobacz wpis
                                  Wczoraj wymieniłem cewkę i objawy wypadania zapłonów ustąpiły jak ręką odjął, zresztą nic dziwnego jak stara miała pęknięcie w miejscu na 2 i 3 cylinder.
                                  Standardowy objaw Vagowskich cewek.

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zamieszczone przez slawento Zobacz wpis
                                    Jak pisałem kilka postów wyżej- cewka NGK 225 zł, wymiana bardzo prosta- wystarczy zdemontować pompę SAI i cewka jak na dłoni.
                                    Gdzie kupowałeś?

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                                      Gdzie kupowałeś?
                                      W pobliskim sklepie motoryzacyjnym.
                                      Sławek

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Jeszcze mam takie pytanie, jaką dużą butlę macie w kombi?
                                        Mnie założyli podobno 48L i wydaje mi się, ze większa weszła by spokojnie, zęby nie wystawało.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Mam 52L, ale chyba jeszcze większa wchodzi z tego co kojarze.
                                          Znalezione:
                                          nadwozie liftback, 650 bez pierdnięcia, 230 na równo, 630 jest sporo tańsze niż 650 dlatego takie montują

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            W książce GW mam 630mm, czyli 650 by spokojnie weszła i by nic nie wystawało?

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              To zasłyszana opinia, ale raczej wiarygodna. Wątpie żeby była różnica miedzy liftback a combi. 650 to promień, 230 max. wysokość, czyli teoretycznie przy takiej pogoda jest równa. TY masz 48L czyli 630x200.

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Niedługo jadę na pierwszy przegląd po 1000km.
                                                Po wymianie mam problemy z utrzymaniem temperatury 90 stopni oraz wyskakuje CHECK związany z sondą, sporadycznie z wypadaniem zapłonów. W trasie nie da się jej osiągnąć temperatury roboczej, a silnik po mieście wolniej się nagrzewa. Przed wymianą było wszystko OK. Nie uśmiecha mi sie wydawać kupę kasy, bo ten gaz mi sie zwróci za 10 lat. Czy coś mogli zjebać przy montażu, bo za wiele tych usterek na raz?

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Po wymianie czego masz problemy ? Jak i gdzie sie wpięli w układ chłodzenia ? Masz dziwne problemy z ta instalacja. Dostałeś jakies zdjecia z montazu ?
                                                  Ostatnio edytowany przez yunior81; 15463.

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Źle napisałem, chodziło mi po montażu gazu. Co do podpięcia, to muszę to zobaczyć. Zdjęć z montażu nie dostałem, zrobiłem kilka sam, są w tym temacie.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X