Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do 2.0 AZJ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zależy do czego się przymontowali jeszcze, może zamontowali to do czegoś co wybitnie przenosi dźwięki.
    To nie wiem, jak jeździsz, ja nie zejdę niżej niż 10L, no może z raz się zdażył. Benzyny wg kompa jest zawsze powyżej 8.5L (prędkość autostradowa koło 130). Prawidłowo powinien spalić około 20% więcej LPG niż Pb.
    Ja w sumie raczej spokojnie nie jeżdzę. Myśle że te 6.5Pb na 100 byłoby możliwe przy 90km/h.

    Komentarz


    • #27
      Autostradami mało jeżdżę, więc takich prędkości nie rozwijam, max do 120
      Co do montażu wtrysków, przykręcili je do obudowy dolotu, zapodam zdjęcia po weekendzie, to zobaczycie

      Komentarz


      • #28
        Tak bylo u mnie:
        Error 404 (Not Found)!!1
        Tak jest:
        Google Drive: Sign-in
        Google Drive: Sign-in

        Ciasno ale nic o nic nie ociera nie dotyka, są kilku mm luzy. Wezyki wyraźnie krótsze

        Komentarz


        • #29
          Tak w ogole to nic nie widac. Daj jakies lepsze foty. Kolektor był ściągany do nawiertow ? Strojenie z AFR bylo ?

          Komentarz


          • #30
            To temat kolegi Alek_M więc mojego nie ma co oceniać, tak tylko pokazałem.
            w aucie jest sonda szerokopasmowa więc można na korekty lub tam z podglądem lambdy w gr 031. Kolektor u mnie kto wie no już taki był, ale w sumie to plastik fantastik.

            Komentarz


            • #31
              Pogoda nie dopisała, więc fotek jeszcze nie porobiłem.
              Za jadąc w trasie zaświecił mi się CHECK, po podpięcie przez Bluetooth, wyskoczył błąd P3211, czyli grzałka sondy. Po skasowaniu i przejechanie około 100km błąd nie powrócił, za to temperatura silnika nie chciał osiągnąć 90 w trasie, tylko max 70.
              Podejrzewam, ze to nie sonda, tylko zbyt uboga mieszanka, bo sonda by się odezwała od razu.
              Co do temperatury, moze to zbieg okoliczności i termostat pada, lub czujnik wariuje. Jutro jadę do gazowniki i będziemy sprawdzać.

              Komentarz


              • #32
                Wymień termostat. Zakładając, ze instalacja jest poprawnie założona to jesl gazownik nie wystroił instalacji z sonda afr to ja bym juz go olał i pojechał do jakiegos kumatego.

                Komentarz


                • #33
                  Czyli jak wystroił z sonda, to jak ma z nim gadać, kazać to zrobić poprawnie, czyli jak?

                  Komentarz


                  • #34
                    Sam kupisz kabel VAG za do 50zł na alledrogo i ogarniesz czy jest dobrze wystrojone. Do tego zapytaj czy podpieli sonde pod ecu LPG, bo... nie powinni. Co do strojenia to dopytac jak było strojone. Czy w warsztacie tylko czy na trasie. Twoje auto ma szerokopasmówke, czyli też Ci poda AFR.

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                      Auto jeździ normalnie, tylko mam jedno zastrzeżenie, głośno pracują mi wtryski.
                      Jak przełączę na benzynę, to silnik pracuje ciszej, a jak załączę gaz, to zaczyna się takie klekotanie w okolicy dolotu.
                      Słychać to nawet w środku auta.
                      Czy mam czekać do pierwszego przeglądu (1000-1500 km), czy jechać i niech to robią?

                      Wtryski mam AC S.A. W02
                      Pierwsze słyszę o tym, by te wtryski gazowe klekotały, mam identyczne też AC W02 i nawet po otwarciu maski ich nie słychać, aż dzisiaj z ciekawości przysłuchałem się i cisza. Jedyne, co klekocze to elektrozawór od węglowego pochłaniacza oparów paliwa.
                      Ostatnio edytowany przez slawento; 41888.
                      Sławek

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpis
                        Sam kupisz kabel VAG za do 50zł na alledrogo i ogarniesz czy jest dobrze wystrojone. Do tego zapytaj czy podpieli sonde pod ecu LPG, bo... nie powinni. Co do strojenia to dopytac jak było strojone. Czy w warsztacie tylko czy na trasie. Twoje auto ma szerokopasmówke, czyli też Ci poda AFR.
                        Kabel mam, tylko nie wiem jak to wystroić, jaki program i co ustawiać, gaz mam od niedawna i nie mam pojęcia o strojeniu.

                        Co do sondy, czyli nie powinni sie pod nią podpinać - rozumiem?
                        Nie mam argumentów, dlaczego tak nie powinni, może wyjaśnisz?

                        Komentarz


                        • #37
                          [
                          Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                          Nie mam argumentów, dlaczego tak nie powinni, może wyjaśnisz?
                          to jest odpowiedź, więcej argumentów nie trzeba:

                          Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpis
                          Twoje auto ma szerokopasmówke,
                          [
                          Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                          Kabel mam, tylko nie wiem jak to wystroić, jaki program i co ustawiać, gaz mam od niedawna i nie mam pojęcia o strojeniu.
                          Ale ja nie chcę żebyś stroił tylko żebyś strojenie sprawdził. Do tego wystarczy log z przełączaniem paliw.




                          Komentarz


                          • #38
                            Coś mi się wydaje, zę podpięli się pod sondę, bo żonie dzisiaj znowu CHECK wywaliło i pomiędzy 50-60km/h nie ma mocy.
                            Coraz mniej jestem zadowolony z przeróbki na LPG :/
                            Teraz jest u nich i sprawdzają, ale nie odpuszczę, ma działać tak jak na PB, to nie czasy instalacji na śrubę.

                            Komentarz


                            • #39
                              Żona dzwoniła, podobno nie podpięli się pod sondę (da się to jakoś sprawdzić?)
                              Druga sprawa błąd idzie od sondy i podobno wypada zapłon na 2 cylindrze i według nich od tego może pojawiać się błąd.
                              Dziwne, że przejechałem ponad 5kkm od ostatniego kasowania i nie sypało błędami.
                              Co do termostatu, to jest możliwe jego przywieszenie, bo teraz pokazuje poprawnie temperatury?
                              Lub ewentualnie układ był zapowietrzony i temperatura źle była pokazywana?

                              Ps. Jeżeli chodzi o cewkę, to jakiego producenta polecacie?
                              Ostatnio edytowany przez Alek_M; 39706. Powód: Cewka

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                                dzisiaj znowu CHECK wywaliło i pomiędzy 50-60km/h nie ma mocy
                                numery błędu podaj
                                Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                                Żona dzwoniła, podobno nie podpięli się pod sondę (da się to jakoś sprawdzić?)
                                No po prostu, znajdujesz sondę i sprawdzasz czy nie ma dolutowywanych kabli które ida do ECU LPG.
                                Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                                podobno wypada zapłon na 2 cylindrze i według nich od tego może pojawiać się błąd
                                teoretycznie mógłby choć wątpie że akurat ten, prędzej uboga (niespalona) mieszanka. Błąd grzałki to najczęściej sama sonda, ale nie ma co wieszać na niej psów. Nie zauważyłeś szarpania? Wypadanie możesz sprawdzać bodajże w grupach 15,16.
                                Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                                Co do termostatu, to jest możliwe jego przywieszenie, bo teraz pokazuje poprawnie temperatury?
                                Lub ewentualnie układ był zapowietrzony i temperatura źle była pokazywana?
                                Układ mógłbyć zapowietrzony bo reduktor lpg musi zostać wpiety w obwód wodny.
                                Zamieszczone przez Alek_M Zobacz wpis
                                Ps. Jeżeli chodzi o cewkę, to jakiego producenta polecacie?
                                Nie polecam niczego, brałbym to co jest w orginale. Ale na pewno chcesz wymieniać? Wiadomo przy LPG wyjdą wszelkie niesprawności układu zapłonowego, ale powodów wypadania może być znacznie więcej niż tylko cewka.

                                Zrób ten log 033 statyczny z przełączania paliw. I dynamiczne 002+033 na Pb i LPG.

                                Komentarz


                                • #41
                                  Na razie auta nie mam, bo żona pojechała, za to porobiłem foty.

                                  ​​​​​​​
                                  Załączone pliki

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Co do wypadania zapłonu, to jak kupiłem to miała takie błędy, ale po skasowaniu i przejechaniu ponad 5kkm nie pojawiły się.
                                    Za to jak wymieniałem kable WN u mechanika, to mówił, że dwa przewody były zaśniedziałe na końcach w cewce i przeczyścił je, może połączenie szwankuje.
                                    Co do szarpania, to tylko na postoju lekko poszarpuje i widać to na obrotomierzu, czyży jednak cewka robiła problemy?

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      A reduktor gdzie?
                                      kable i świece ile mają?
                                      Cewka może robić problemy. Ale szatanów bardziej bym się spodziewał przy przyspieszaniu zwlaszcza z niskich obrotów niż na wolnych. U mnie na wolnych też takie i czasem jakby lekko nie równo chodził ale nie szarpie tak jak wtedy gdy siadły kable.

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Kable i świece nowe, reduktor jest dość nisko pod lewą lampą pod akumulatorem.

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Dzieje się coś dziwnego, po zapaleniu CHECK spada temperatura silnika i dodatkowo znowu pojawia się błąd wypadania zapłonu.

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Na mój gust coś te chłopy z LPG spitolili... powiedzmy sobie szczerze spodziewałbym się lepszego montażu wtrysków, stąd nie mam zaufania do tego kto to wykonał.
                                            Ale powiem Ci tak jak mówi mechanik co drugi: jeździć, obserwować. Z tym że z podpiętym kompem. Zaczać od sprawdzenia wypadania zapłonu. Jest w grupach 15,16. Błąd wypadania ma to do siebie że pojawia się dopiero gdy wypadną 3 zapłony pod rząd, wystarczy kilka moze kilknaascie sekund przewy pomiedzy wypadaniami i bląd się nie zaświeci. Sprawdzaj czy wypada na Pb i na LPG.
                                            Wrzucaj też chociaż numery błędu.

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Co do wypadania zapłonów w AZJ, to też ostatnio mam ten sam problem, ale dzieje się to zawsze z rana na zimnym silniku- po przełączeniu na LPG i próbie gwałtownego przyśpieszenia z niskich obrotów, szarpanie, miganie check i błąd 16684- wypadanie zapłonów w jednym lub wielu cylindrach i 16686- cylinder 2 wypadanie zapłonów, sporadyczny. Sprawdzałem na benzynie w analogicznych warunkach i niby jakieś delikatne poszarpywanie jest, ale prawie nieodczuwalne i nie wyrzuca check. Po rozgrzaniu silnika i ponownym odpaleniu jest wszystko ok na LPG i benzynie, tak samo nie ma problemów nawet jak silnik ostygnie i odpalę go później. Świece nowe, kable też, być może cewka stwarza problemy, po nocy łapie wilgoć.
                                              Sławek

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Ze swojego skromnego doświadczenia polecam doprowadzić układ zapłonowy do porządku. To, że masz przewody zapłonowe nowe o niczym nie świadczy. Źle zrobiłeś, że nie wymieniłeś cewki tylko przeczyscileś zasniedziale miejsca - to się kiepsko sprawdza i niestety lubi się mścic. Cewka cala czy pęknięta ? Jeżeli układ zapłonowy będzie ok to kłania się porządne strojenie z sonda AFR. Nie da się bez niej dobrze wystroic instalacji a jeśli ktoś tak twierdzi to niech się doksztalci w tym temacie.

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
                                                  porządne strojenie z sonda AFR.
                                                  Oczywiście warto przy tym skorzystać z tej w która wyposazony jest silnik AZJ.
                                                  Ostatnio edytowany przez zwonko; 41249.

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    OK, to jakiej firmy cewkę mam kupić, na portalu jest tego kilka modeli?
                                                    Musze zobaczyć jakej firmy mam zamontowaną.
                                                    Czy sam sobie ją wymienię, czy trzeba mechanika?

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X