Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] wskaźnik temperatury płynu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] wskaźnik temperatury płynu

    Zamieszczone przez piotrek_gdy
    szkoda, zasadniczo tylko jak ma wersję "golas" i trzeba dopinać dodatkowe kabelki to może pójść coś nie tak
    ale jak ambiente to powinno być P&P
    To nie zależy od wersji tylko od rocznika. Do 2006 trzeba dokładać kabelek i to nie tylko w Octaviach ale też Audi, VW i Seacie.
    Po 2006 wszystkie auta już kabelek miały.

    I nawiązując do tematu to ja osobiście robiłem w O2. W kilku.
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman

  • #2
    [O1] wskaźnik temperatury płynu

    ostatnio wskaźnik temp zaczął mi świrować, w czasie jazdy dochodził do połowy, wracał i tak w kółko, postanowiłem wymienić na nowy, kupiłem biały czujnik dwu pinowy, kiedy wyjąłem ze starego wtyczkę dało sie zauważyć w nim kroplę wody, kiedy założyłem nowy wskaźnik nawet nie drgnął, dopiero po paru dniach się ruszył, teraz dochodzi do połowy i opada do dołu, i tak jest z każdym uruchomieniem silnika, nie wiem gdzie szukać przyczyny, wtyczka nie wygląda na zaśniedziałą, czy komp powinien pokazać uszkodzenie czujnika temp??

    Komentarz


    • #3
      Może należy wymienić termostat
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz


      • #4
        Jakby czujnik był uszkodzony to powinien być zapisany błąd w ecu - ale niekoniecznie. Ale jak pisze kolega wyżej.. warto sprawdzić termostat też. Wykonaj logi i coś więcej powiedzą. W każdym razie zrób akcje.. wymień czujnik na oryginalny z ASO + termostat np. wahlera i będziesz miał spokój na dłuższy czas i auto pięknie dogrzane bo idą zimne dni.
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz


        • #5
          wydaje mi się, że termostat jest ok, ponieważ był wymieniany jakieś 9 miesięcy temu, a po drugie to nawet jak wskaźnik jest na dole to z nawiewu leci naprawdę gorące powietrze, muszę podjechać do serwisu po czujnik, a co do logów to nie mam z tym zbytnio doświadczenia :?

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez wolas
            kupiłem biały czujnik dwu pinowy
            dziwne też mam silnik AGR a mam czujnik 4 piniowy dobry czujnik wymieniłeś. Jak ja miałem takie zachowania wskaźnika wymieniłem czujnik z temperatury silnika i problem zniknął. Po podpięciu pod Vag-a żadnego błędu nie było


            Moja Octavia 1.9 TDI AGR

            Komentarz


            • #7
              ja obstawiam ze kupiles walniety czujnik. osobiscie kupilbym drugi w sklepie i sprawdzil bo w aso cena x2 a zawsze mozesz oddac jak sie z nim delikatnie obejdziesz i nie bedzie sladu montazu
              Today is the day after yesterday.

              Komentarz


              • #8
                zdjęcie silnika agr zapożyczone z netu, w miejscu oznaczonym czerwonym kółkiem miałem 2 pinowy biały czujnik, wiec myślę, że to ten, być może się mylę

                Komentarz


                • #9
                  czujnik temperatury jest pod pompa vacum i jest 4 pinowy
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz


                  • #10
                    w moim AGR znajduje się tam z tyłu jak zaznaczyłem na zdjęciu

                    ]"]Link


                    Moja Octavia 1.9 TDI AGR

                    Komentarz


                    • #11
                      To nie jest ten o nr 10 podwójny - 059 919 501A?
                      Just a moment...
                      Załączone pliki
                      AGR 112KM, 232Nm
                      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                      Komentarz


                      • #12
                        parasite, tak to jest ten


                        Moja Octavia 1.9 TDI AGR

                        Komentarz


                        • #13
                          czyli dobry wymieniłem, moglem trafić na zepsuty? a powiedzcie mi może coś w zegarach się pierdzieli, ten jest z firmy garażowej topran

                          Komentarz


                          • #14
                            jak masz vaga to sprawdz błedy we wskaznikach jak bedzie bład z czujnika g2 to czujnik do wymiany ten pod wakum pompom .a jak nie bedzie błedu to mozesz miec zimne luty na desce .
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez wolas
                              czyli dobry wymieniłem, moglem trafić na zepsuty?
                              Napisałeś, że wymieniłeś biały dwupinowy, a to powinien być zielony 4 pinowy :?:

                              Zobacz tu:
                              LeonClub • Strona główna forum

                              niżej masz zdjęcia, gdzie on siedzi i jak wymienić. W AGR jest chyba tak samo.
                              AGR 112KM, 232Nm
                              Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                              Komentarz


                              • #16
                                u kolegów z leona w króćcu w którym ja mam czujnik w leonie nie ma, kiedy wpisałem numery ze startego czujnika zalazłem go jako czujnik temp plynu chlodzacego

                                Just a moment...

                                [ Dodano: Nie 30 Wrz, 12 18:31 ]
                                wlasnie sprawdzałem, u mnie w tym miejscu nie ma żadnego czujnika

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez wolas
                                  u kolegów z leona w króćcu w którym ja mam czujnik w leonie nie ma, kiedy wpisałem numery ze startego czujnika zalazłem go jako czujnik temp plynu chlodzacego

                                  Just a moment...

                                  [ Dodano: Nie 30 Wrz, 12 18:31 ]
                                  wlasnie sprawdzałem, u mnie w tym miejscu nie ma żadnego czujnika
                                  Aż poszedłem do auta sprawdzić. To co Ty wymieniłeś to jest jakiś inny czujnik (chyba od klimy). Dokładnie pod vacum pompą jest czujnik 4 pinowy. Wtyczka skierowana jest w stronę kierowcy i to ten czujnik musisz wymienić. W polówce miałem to samo ze wskaźnikiem temperatury plus problemy z zapalaniem i ten czujnik też był prawie w tym samym miejscu umiejscowiony.
                                  Kolega przemek88 Ci dokładnie pokazał gdzie jest. Przy okazji wymień oring.
                                  AGR 112KM, 232Nm
                                  Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    ja pier.... sorry chłopaki, znalazł sie ale niebieski, nie liczyłem, że bedzie tak głęboko

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Chcę cię od razu przestrzec, nie ma pewności że za pierwszym razem kupisz sprawny czujnik, ja jestem tego dowodem, wizytowałem 3x w intercarsie i reklamowałem oryginalne czujniki. Albo mieli na starcie już uszkodzone albo padały po 3 tygodniach.
                                      W każdym razie powodzenia.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Bo czujnik to sie w ASO kupuje i po krzyku...
                                        Przemek
                                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez przemik
                                          Bo czujnik to sie w ASO kupuje i po krzyku...
                                          I się płaci marżę 500% :lol:
                                          Ja kupowałem na motoplatformie oryginalny ELTH. Za cenę z ASO mogę mięć co najmniej 6 takich czujników.
                                          AGR 112KM, 232Nm
                                          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez parasite
                                            Zamieszczone przez przemik
                                            Bo czujnik to sie w ASO kupuje i po krzyku...
                                            I się płaci marżę 500% :lol:
                                            Ja kupowałem na motoplatformie oryginalny ELTH. Za cenę z ASO mogę mięć co najmniej 6 takich czujników.
                                            A z tym to różnie. Ja kupiłem w/w czujnik na alledrogo, ale czujnik stopu w ASO, bo było odwrotnie z ceną, więc nie ma reguły. Trzeba sprawdzać wszędzie.
                                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                            @ by Tune-up Gdańsk
                                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                            Antek

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Jak widać, oryginalność części ASO w porównaniu do oryginalności innych dostawców jest... co najmniej względna.

                                              Pół biedy jak sprzedawca w sklepie reklamuje niedziałające czujniki.. gorzej jak twierdzi, że jest sprawny a taki nie jest i po reklamacji.
                                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez alxxx
                                                Jak widać, oryginalność części ASO w porównaniu do oryginalności innych dostawców jest... co najmniej względna.

                                                Pół biedy jak sprzedawca w sklepie reklamuje niedziałające czujniki.. gorzej jak twierdzi, że jest sprawny a taki nie jest i po reklamacji.
                                                Dokładnie jest tak samo w ASO. Do ceny części dolicz sobie robociznę bo cytując Pana w ASO " skąd ja mam wiedzieć, że Pan dobrze to zamontował" :lol:
                                                AGR 112KM, 232Nm
                                                Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  czujnik wymieniony, febi 30zł, dzisiaj podczas jazdy nie świrowal i mam nadzieje ze juz tak zostanie

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X