szkoda, zasadniczo tylko jak ma wersję "golas" i trzeba dopinać dodatkowe kabelki to może pójść coś nie tak
ale jak ambiente to powinno być P&P
To nie zależy od wersji tylko od rocznika. Do 2006 trzeba dokładać kabelek i to nie tylko w Octaviach ale też Audi, VW i Seacie.
Po 2006 wszystkie auta już kabelek miały.
I nawiązując do tematu to ja osobiście robiłem w O2. W kilku.
ostatnio wskaźnik temp zaczął mi świrować, w czasie jazdy dochodził do połowy, wracał i tak w kółko, postanowiłem wymienić na nowy, kupiłem biały czujnik dwu pinowy, kiedy wyjąłem ze starego wtyczkę dało sie zauważyć w nim kroplę wody, kiedy założyłem nowy wskaźnik nawet nie drgnął, dopiero po paru dniach się ruszył, teraz dochodzi do połowy i opada do dołu, i tak jest z każdym uruchomieniem silnika, nie wiem gdzie szukać przyczyny, wtyczka nie wygląda na zaśniedziałą, czy komp powinien pokazać uszkodzenie czujnika temp??
Jakby czujnik był uszkodzony to powinien być zapisany błąd w ecu - ale niekoniecznie. Ale jak pisze kolega wyżej.. warto sprawdzić termostat też. Wykonaj logi i coś więcej powiedzą. W każdym razie zrób akcje.. wymień czujnik na oryginalny z ASO + termostat np. wahlera i będziesz miał spokój na dłuższy czas i auto pięknie dogrzane bo idą zimne dni.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
wydaje mi się, że termostat jest ok, ponieważ był wymieniany jakieś 9 miesięcy temu, a po drugie to nawet jak wskaźnik jest na dole to z nawiewu leci naprawdę gorące powietrze, muszę podjechać do serwisu po czujnik, a co do logów to nie mam z tym zbytnio doświadczenia :?
dziwne też mam silnik AGR a mam czujnik 4 piniowy dobry czujnik wymieniłeś. Jak ja miałem takie zachowania wskaźnika wymieniłem czujnik z temperatury silnika i problem zniknął. Po podpięciu pod Vag-a żadnego błędu nie było
ja obstawiam ze kupiles walniety czujnik. osobiscie kupilbym drugi w sklepie i sprawdzil bo w aso cena x2 a zawsze mozesz oddac jak sie z nim delikatnie obejdziesz i nie bedzie sladu montazu
jak masz vaga to sprawdz błedy we wskaznikach jak bedzie bład z czujnika g2 to czujnik do wymiany ten pod wakum pompom .a jak nie bedzie błedu to mozesz miec zimne luty na desce .
u kolegów z leona w króćcu w którym ja mam czujnik w leonie nie ma, kiedy wpisałem numery ze startego czujnika zalazłem go jako czujnik temp plynu chlodzacego
u kolegów z leona w króćcu w którym ja mam czujnik w leonie nie ma, kiedy wpisałem numery ze startego czujnika zalazłem go jako czujnik temp plynu chlodzacego
Sklep motoryzacyjny Inter Cars ➤ największy sprzedawca części samochodowych oraz opon. W ofercie posiadamy ponad 2 mln części! Sprawdź naszą ofertę!
[ Dodano: Nie 30 Wrz, 12 18:31 ]
wlasnie sprawdzałem, u mnie w tym miejscu nie ma żadnego czujnika
Aż poszedłem do auta sprawdzić. To co Ty wymieniłeś to jest jakiś inny czujnik (chyba od klimy). Dokładnie pod vacum pompą jest czujnik 4 pinowy. Wtyczka skierowana jest w stronę kierowcy i to ten czujnik musisz wymienić. W polówce miałem to samo ze wskaźnikiem temperatury plus problemy z zapalaniem i ten czujnik też był prawie w tym samym miejscu umiejscowiony.
Kolega przemek88 Ci dokładnie pokazał gdzie jest. Przy okazji wymień oring.
Chcę cię od razu przestrzec, nie ma pewności że za pierwszym razem kupisz sprawny czujnik, ja jestem tego dowodem, wizytowałem 3x w intercarsie i reklamowałem oryginalne czujniki. Albo mieli na starcie już uszkodzone albo padały po 3 tygodniach.
W każdym razie powodzenia.
I się płaci marżę 500% :lol:
Ja kupowałem na motoplatformie oryginalny ELTH. Za cenę z ASO mogę mięć co najmniej 6 takich czujników.
A z tym to różnie. Ja kupiłem w/w czujnik na alledrogo, ale czujnik stopu w ASO, bo było odwrotnie z ceną, więc nie ma reguły. Trzeba sprawdzać wszędzie.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz