Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak rozkleić klosze przednich lamp octavia 1 polift RS Xenon

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jak rozkleić klosze przednich lamp octavia 1 polift RS Xenon

    Witam.
    Może ktoś przerabiał temat zniszczonych kloszy przednich lamp. Dodam, że były już polerowane. Mało to pomogło a do tego zaczęły parować od środka.
    Potrzebuję się dowiedzieć jak je rozkleić. W przedliftach wystarczyło zdjąć metalow spinki a co z poliftem ?
    Sklejone są na klej butylowy czy na tzw twardy klej do którego jest potrzebny taki zestaw:
    Link

  • #2
    Wszystko da się rozebrać nie wszystko jest później łatwo złożyć. Takim właśnie przypadkiem są poliftowe lampy w OI.

    Były już tematy o tym chyba nawet na tym forum, że sprawa jest trudna.

    [O1FL]Rozebranie lamp przednich - Octavia Club Polska

    Poza tym czy masz nowe klosze?
    ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
    Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
    Spalanie - Motostat.pl
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz


    • #3
      Wiesz Bambek1 sam się nad tym zastanawiam. Szczerze może w weekend mam akurat jedną rozwaloną lampę to wezmę i się pobawie i jeśli się uda to zrobie tu how to jakieś.
      Dlaczego się sam nad tym zastanawiam - mam to samo, klosze były już polerowane... drugi raz to nie sądze by to był dobry pomysł, całych lamp nie chce wymieniać bo xenon kosztuje, bardziej myślałem o tym by kupić lampy zwykłe i po prostu przełożyć klosze - niestety nigdzie nie mogę doszukać się oddzielnie kloszy, co normalnie znajdziesz w przypadku przedlifta i szklanych kloszy, lub O2.

      Tak więc sam spróbuje w końcu to zrobić testowo, zobaczymy czy się uda, i ile z tym roboty, sam bym chciał odświeżyć u siebie reflektory, bo od środka są cholernie brudne. już nie mówiąc o zniszczeniu z zewnątrz.
      http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934 - Moja zielona zmodowana O1 - wejdziesz zostaw ślad

      Komentarz


      • #4
        Można tanio wyrwać lampy poliftowe z anglika coś koło 50zł za szt w niezłym stanie szkieł. Ja póki co zamówiłem lampę z polifta jakąś uszkodzoną żeby się pobawić w rozklejanie.
        Zastanawia mnie tylko jeszcze jedna sprawa. Xenon ma tylną obudowę koloru czarnego a lampa na żarówkach jest biała/kremowa.
        Ciekawe czy te tworzywa są z tej samej mieszanki materiału i jak to się będzie zachowywać przy rozklejaniu...
        Nie widzi mi się swojej lampy wkładać do piekarnika na 130-150 stopni bo takie są wskazania żeby klej puścił bo będę jakieś 500zł w plecy jak się roztopi...

        Były jeszcze takie Octavie 1 w wersji wyposażenia Elegance czy jakoś tak poza Laurin&Klement. Czy one w polifcie nie miały szklanych przezroczystych kloszy ?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez sebastian1901 Zobacz wpis
          Można tanio wyrwać lampy poliftowe z anglika coś koło 50zł za szt w niezłym stanie szkieł. Ja póki co zamówiłem lampę z polifta jakąś uszkodzoną żeby się pobawić w rozklejanie.
          Zastanawia mnie tylko jeszcze jedna sprawa. Xenon ma tylną obudowę koloru czarnego a lampa na żarówkach jest biała/kremowa.
          Ciekawe czy te tworzywa są z tej samej mieszanki materiału i jak to się będzie zachowywać przy rozklejaniu...
          Nie widzi mi się swojej lampy wkładać do piekarnika na 130-150 stopni bo takie są wskazania żeby klej puścił bo będę jakieś 500zł w plecy jak się roztopi...

          Były jeszcze takie Octavie 1 w wersji wyposażenia Elegance czy jakoś tak poza Laurin&Klement. Czy one w polifcie nie miały szklanych przezroczystych kloszy ?
          Szklane klosze w O1 gładkie były tylko w wersji L&K w przedlifcie. I oczywiście wszystkie przedlifty miały szklane z wzorkami przeciw oślepiającymi tylko L&K miała wówczas gładkie, polifty miały wszystkie plastikowe i wydaje mi się że jeśli chodzi o sam materiał to klosze są z tego samego zwykłe i xenon. Inna obudowa po prostu. Sam musze też spróbwać. Bo jeśli to się uda to łatwo można zmienić kupując nawet zamienniki nowe które są dużo tańsze niż nowe lampy xenon.
          http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934 - Moja zielona zmodowana O1 - wejdziesz zostaw ślad

          Komentarz


          • #6
            Moje wyglądają z grubsza tak.
            Zdjęcia może nie oddają do końca efektu wizualnego na oko jak klosz jest umyty, bo widać, że jest sfatygowany ale jeszcze nie jest strasznie szary, matowy wypiaskowany ani żółty. Jedno ze zdjęć na prawej lampie ładnie się sfokusowało na kloszu i widać w makro jak jest zorany niemniej z daleka ten efekt nie jest taki straszny. Oczywiście różnicę widać porównując te niesfatygowane do moich.

            Kiedyś nawet zastanawiałem się nad polerką dla poprawy efektu wizualnego ale nie miałem jakoś samodzielnie odwagi. Ogólnie uważam, że mam jedne z lepszych świateł w porównaniu do wielu aut, którymi jeżdżę czy jeździłem, nawet wielu znajomych to stwierdziło, bez absolutnie żadnych moich sugestii, po prostu było coś w stylu "o u ciebie to zajebiście światła swiecą" (zawsze sobie myślę: wiem o tym) także w myśl zasady "lepsze jest wrogiem dobrego" nie ruszam.
            Ostatnio edytowany przez Bambek1; [ARG:4 UNDEFINED].
            ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
            Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
            Spalanie - Motostat.pl
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz


            • #7
              20201110_190128.jpg20201110_190221.jpg20201110_190202.jpg20201110_190103.jpg
              Ostatnio edytowany przez Bambek1; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Przepraszam coś mi się rozkleiło na dwa posty.
              ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
              Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
              Spalanie - Motostat.pl
              Spalanie - Motostat.pl

              Komentarz


              • #8
                Czas robi swoje . Myśle ,że szklane klosze to jedno a wnetrze lampy drugie. Moim zdaniem lampy świecą u mnie poprawnie są też ustawione dobrze i są fabryczne bez uszkodzeń. Ale intensywność jest na 3 +. Jeździłem różnymi nowymi autami i wszędzie świecą lepiej. Nawet zwykły halogen w fiacie 500 żony daje lepsze światło.
                Ja poprawiłem widzenie wyminiając przednią szybę w aucie .
                nowy cSIMC od Aliego
                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez rafalus Zobacz wpis
                  Czas robi swoje . Myśle ,że szklane klosze to jedno a wnetrze lampy drugie. Moim zdaniem lampy świecą u mnie poprawnie są też ustawione dobrze i są fabryczne bez uszkodzeń. Ale intensywność jest na 3 +. Jeździłem różnymi nowymi autami i wszędzie świecą lepiej. Nawet zwykły halogen w fiacie 500 żony daje lepsze światło.
                  Ja poprawiłem widzenie wyminiając przednią szybę w aucie .
                  Tylko tu wyżej są plastiki, a poza kloszami istotne są odbłyśniki które po latach mogą być zabrudzone i wypalone. - ja np u siebie jak wymieniłem odbłyśniki w xenon to znaczna różnica, ale mimo wszystko chciałbym od środka je wyczyścić.
                  http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934 - Moja zielona zmodowana O1 - wejdziesz zostaw ślad

                  Komentarz


                  • #10
                    Tak oczywiście masz racje lampa jest plastikowa klosz też.
                    Jazda cały czas na światłach dała swoje.
                    Na pewno czyszczenie coś by dało choć odbłyśniki w środku pewnie też wymęczone.
                    Masz xenon można powalczyć . Firmy robią poprawki takich lamp i przeróbki . W xenonie z zewnątrz dalej lampa na fabryczną wygląda.
                    H4 lampa niestety nie do przerobienia bez poważnych wizualnych interwencji. Nie będę się stresował na przegładach.
                    Pozostaje zakup nowego innego wozu.

                    Kurz w środku lampy moim zdaniem jest

                    Generalnie po polerce lamp z zewnątrz radzili lampy polakierować klarem.
                    nowy cSIMC od Aliego
                    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                    półosie seryjne przebieg 273 tyś

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak można klarem polakierować albo położyć ceramikę - podobno teraz to tak robią, a co do tego wiesz miałem u siebie ori lampy szklane i przedlift co zresztą widać w showroom. po prostu przerobiłem i zrobiłem polifta z niej z dołożeniem xenon
                      http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934 - Moja zielona zmodowana O1 - wejdziesz zostaw ślad

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X