Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podnoszenie zawieszenia w Skoda Octavia I

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Namierzyłem co uderza. Okazało się, że wiązka od haka była za nisko osadzona i zawadzała o próg zwalniający. Ostatnio znajomy wymieniał opony w innym modelu auta i dał o większym profilu aby podnieść nieco prześwit. Tutaj też jest małe ale bo przez strome i wysokie progi trzeba bardzo powoli przejeżdżać inaczej koło o większej średnicy uderzy w błotnik... Można zwiększyć prześwit przez danie opon o większym profilu bez ingerencji w zawieszenie ale nie rozwiąże to wszystkich problemów.

    Komentarz


    • #27
      Jeżeli auto buja się jak łódź podczas sztormu na pełnym morzu to się nie dziwmy że coś uderza kwestia po prostu odpowiedniej twardości zawieszenia. Koło może być duże, profil opony mały, odpowiednia twardość załatwia ten temat.

      Komentarz


      • #28
        Zaciekawił mnie temat jak seryjna a pozniej podniesioną jeszcze Octavia można przywalic?
        Moim zdaniem po pierwsze to przejedz powoli przez prog bo jak za szybko przejedziesz to wyskakujesz i zawieszenie dobije i uderzysz co i tak jest dziwne. A po drugie przypatrz sie jak jezdza przez progi obnizone auta. Kątem jeżdżą.
        Moja wiśnia - Recaro itd --> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=91570

        Komentarz


        • #29
          mi tam się projekt podoba, sam kiedyś swoją O1 podnosiłem, bilsteiny standard + ori 2cm tulejki na przód, natomiast tylne sprężyny rozciągałem 2cm + nowe bilsteiny
          i stał jak drut, po tych zabiegach poszedł do góry o jakieś 3cm
          +7cm to już mocno grubo, ale jak się podoba użytkownikowi to czemu nie. on nie pyta was co sądzicie tylko, jak coś zrobić
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->O2FL DSG Elegance+
          ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

          Komentarz


          • #30
            IMG_0068.jpg
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->O2FL DSG Elegance+
            ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

            Komentarz


            • #31
              Na pewno kombi dużo lepiej wygląda niż sedan, bo przypomina stylistyką auto terenowe. Sedno tematu zostało osiągnięte, czyli najlepiej i najtaniej wymienić na twardsze i dłuższe sprężyny i załatwiają temat. Pozostaje jeszcze kwestia założenia dodatkowych listw na nadkola i progi aby podnieść estetykę, no i funkcjonalność, jeśli ktoś chce jeździć po bardziej nieprzyjaznym terenie. Ktoś poleciłby gdzie kupić takowe listwy, bo to co jest na alledrogo to zwyczajny syf...

              Komentarz


              • #32
                milotec miał taki bodykit
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->O2FL DSG Elegance+
                ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

                Komentarz


                • #33
                  w OI poprostu producent spitolił ten temat. szczególnie w dieslach przód nurkował i się ryło wszędzie. Tył według mnie był ok. Też jakieś gumy pamiętam na szybko wciskałem na chwile, żeby to podnieść.
                  Kwestia dróg to jedno, a kwestia niedopracowania fabryki to drugie, bo w żadnym innym aucie (a trochę ich miałem) nie miałem tego problemu co w OI, mimo nawet niższego czasem zawieszenia.

                  Komentarz


                  • #34
                    Jak się chce to się da, takim setupem jak na zdjęciu jeżdżę codziennie . Fakt, że o1 ma nisko zderzak ale ja mam jeszcze niżej i nie ma problemu
                    Załączone pliki

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X