Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Golf 5 1.6 BSE Problem z lpg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Golf 5 1.6 BSE Problem z lpg

    Witam.
    Wiem że to forum Skody ale mam problem z bliźniaczym Golfem 5 1.6 BSE 2008 rok i lpg. A mianowicie w piątek jak wracałem wieczorem z pracy gdy już po rozgrzaniu przyłączył się na gaz zaczęło nim strasznie szarpać i stracił moc po przeliczeniu na benzynę wszystko wracali do normy. Po ponownym przelaczeniu dalej to samo. A na zegarach zaczął mrugać błąd silnika. Na Google wyczytałam że to świeca i przewody do wymiany która już zamówiłem. Ale czy to będzie to. Golfem mam od 6 miesięcy zrobiłem nim 10 tyś i problemów nie było. Chce też mu wymienić fitry lpg,ciepły i lotny. Tylko nie wiem jakie zamówić. Złącze zdjęcia papierów jakie dostałem z samochodem. Jak by ktos wiedział jakie fitry tu siedzą to prosił bym o jakiegoś linka. No i oczywiście jak możecie to naprowadzcie mnie z tym szacowaniem czy dobrze kombinuje. Zgody dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
    Załączone pliki

  • #2
    Dodaję drugie zdjęcie dokumentów od lpg.
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      Witaj

      Instalację masz LOVATO SMART - podjedź gdzieś do punktu który to serwisuje - możesz też samemu kupić filtry na Link
      Przy wymianie filtrów
      Zamieszczone przez popek1916 Zobacz wpis
      fitry lpg,ciepły i lotny.
      fazy ciekłej co 30 000km i lotnej co 15 000 moja Octavia 1 zrobiła 90 000 bez najmniejszych problemów.
      Tankuj na dobrej stacji. Ja leje na BP.
      Jak wymienisz sam lub w zakładzie daj znać. zerknij na polecane zakłady w swojej okolicy na tym forum
      LPG FORUM, INSTALACJA LPG - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

      moim zdaniem to wina tankowania paliwa na "marketowych" najtańszych stacjach. Przerabiałem to .
      Odczytaj błędy jeśli masz kabel VCDS. Tankuj na BP

      ...Moje Cappuccino MPi...

      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez popek1916 Zobacz wpis
        wyczytałam że to świeca i przewody do wymiany która już zamówiłem
        Do ich wymiany będziesz demontował kolektor ssący czy nie? Jeżel opcja z demontażem, to sprawdż stan uszczelek (donle i górne) - może konieczna będzie ich wymiana.

        Co do filtrów, to FC i FL zmieniam w każdym swoim aucie co 10-15 tys. km.
        FC musisz kupić pasujący do aktualnej obudowy, ale przy FLu masz już wybór - np. dobry poliester albo bupren. Ew. opcja zastosowania z wymiennym wkładem.
        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

        Komentarz


        • #5
          Ja bym odczytał co to za błędy się zapisały w komputerze i wtedy szukał dalej. Oczywiście wymiana kabli i świec nie zaszkodzi ale może to nie ten problem? Ile ten golf ma nalatane km na tym lpg?

          Komentarz


          • #6
            [QUOTE=Andrzej.P;n2678547]
            Do ich wymiany będziesz demontował kolektor ssący czy nie? Jeżel opcja z demontażem, to sprawdż stan uszczelek (donle i górne) - może konieczna będzie ich wymiana.

            Będzie opcja bez demontażu kolektora.



            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez smajler Zobacz wpis
              Ja bym odczytał co to za błędy się zapisały w komputerze i wtedy szukał dalej. Oczywiście wymiana kabli i świec nie zaszkodzi ale może to nie ten problem? Ile ten golf ma nalatane km na tym lpg?
              Na lpg nakładane już około 80 tyś kilometrów.
              A będy wywala że wypada zapłon na pierwszym cylindra.
              Od świeca i przewodów zaczynam. Jak to nie pomoże wtedy wezmę się za lpg i wtrysku od lpg.
              Załączone pliki

              Komentarz


              • #8
                A weż zamień wtrysk LPG 1 z drugim np i zobacz czy błąd bedzie dalej ale na innym dokładnie na drugim

                Komentarz


                • #9
                  Dziś to już nie dam rady bo na pracy jestem,może w nocy spróbuje. A to jak wtrysku są połączone to da się go wyciągnąć?

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja bym obstawiał wtrysk LPG, skoro na benzynie jest OK.

                    Komentarz


                    • #11
                      Dlatego poprosiłem o zamiane wtrysku miejscem. Przerabialem w LR i jak pada wtrysk to ten błąd mu towarzyszy. Jeżeli całkiem padnie to też możliwe, że mieszanka nie będzie się zgadzać i błąd ubogiej wyskoczy.
                      Wtrysk to odepnij sobie wiązkę i pewnie wchodzi jakoś na wcisk, możliwe że ma jakaś zawleczkę blokującą.

                      Komentarz


                      • #12
                        Dziś Golf wstawiony do mechanika,na początek się do wymiany świece i przewody. Zobaczymy po tym zabiegu jak nic nie pomoże będę do gazownika i ruszamy wtryski. Dam znać czy coś pomogło.

                        Komentarz


                        • #13
                          No i jestem już po wymianie świec i przewodów,mechanik potwierdził waszą teorię że jeden wtrysk nie domaga. Jestem już umówiony do gazownika DC Auto w Chrcynnie ale dopiero na 2 grudnia. Napisze co gazownik poradził. Dzięki wszystkim za pomoc.

                          Komentarz


                          • #14
                            Czytałem, że te wtryski są rozbieralne i są gotowe do nich zestawy naprawcze. Intenet, narzędzia i czyścisz, regenerujesz. Możesz też kupić nowy ..

                            Komentarz


                            • #15
                              A więc tak,trochę to wszystko trwało ale najważniejszy jest efekt końcowy a ten jest super(narazie). Z gazownikiem nie bawilismy się w czyszczenie,regenerowane i inne druty z wtryskami lpg. Po prostu się skończyły i trzeba bylo wymienić. Padło na Baracudy pojedyńcze nie na listwie. Do tego wymiana filtrów i strojenie. I teraz smiga elegancko.Koszt takiego zabiegu to 700 zł. Nie wiem czy to dużo czy mało. Okaże się w praniu. Dzięki wszystkim za pomoc a w szczególności koledze Przemkowi za poświęcony czas,fachowe porady i interesującą rozmowę nie tylko o moim problemie. Pozdrawiam Wszystkich Ocepkow.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez popek1916 Zobacz wpis
                                Padło na Baracudy pojedyńcze nie na listwie.
                                W te wakacje wymieniałem wysłużone Hany właśnie na Barracudy, z tym, że na listwie + zmiana nawiertów w kolektorze. Pięknie to śmiga.

                                Zamieszczone przez popek1916 Zobacz wpis
                                Koszt takiego zabiegu to 700 zł. Nie wiem czy to dużo czy mało
                                Zobacz cenę samych wtryskiwaczy + do tego robocizna. Wychodzi z tego normalna kwota. Jak dobrze pamiętam do też podobną kwotę płaciłem u fachowca.
                                Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                                FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                                Komentarz


                                • #17
                                  Dobre filtry i zrobisz ze 200 tys km

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez darnow6839 Zobacz wpis
                                    Dobre filtry i zrobisz ze 200 tys km





                                    Tak jak rozmawialiśmy

                                    ...Moje Cappuccino MPi...

                                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X