Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] 1.6 BSE ciężko odpala

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    To zrozumiałe . Tak jak napisałem , tamte błędy są tylko skutkiem awaryjnego odpalenia na LPG . Jeśli masz komputer to zrób test elementów wykonawczych ( wchodzisz w silnik , potem grupa 03 testy ) Przekaźnik pompy powinien klikać a pompa paliwa ma słyszalnie działać . Test robisz na niepracującym silniku i włączonym zapłonie . Jakie były błędy od przekaźnika J17 ? Zwarcie do plusa czy do masy ?

    Komentarz


    • #27
      Nie mam przy sobie kompa, by wrzucić cały ten skan. Ale błąd to otwarty lub zwarty do masy 01259 - Ross-Tech Wiki

      Przeprowadzę test jak wrócę do domu

      Komentarz


      • #28
        Udało mi się dzisiaj dopiero podłączyć z kablami do auta (problemy z lapkiem :/). Przeprowadziłem test elementu wykonawczego pompy paliwa. Słyszę że przkaźnik pracuje (ten stary, nie zamiennik), ale nie słyszę pompy paliwa, ten odgłos pracy będzie mocno słyszalny przy położonych siedzeniach tylnich?

        Sprawdziłem instalacje LPG. Żadnych błędów nie ukazał
        gaz1.PNG

        Komentarz


        • #29
          Szum pompy powinien być wyraźnie słyszalny . Ściągnij siedzisko , podłącz miernik do wtyczki pompy i zobacz czy jest podawane napięcie . Jeśli nie to będzie wina przekaźnika . Jeśli podaje prąd a pompa nie startuje to wina pompy .

          Komentarz


          • #30
            Czyli pompa jest pod siedzeniem tylnim? Myślałem, że do pompy dobiorę się od bagażnika. Będę testował po weekendzie, bo aku muszę naładować :/ starość nie radość dla aku

            Komentarz


            • #31
              W ogóle to na jakich pinach sprawdzić napięcie? Bo z tego co widzę to pinów jest 5 (jak neta przeszukuje)

              Komentarz


              • #32
                U mnie w O1 są 4 piny i pomiar robi się na skrajnych pinach . Jeśli na pewno u Ciebie jest 5 pinów to musisz poszukać schematu .

                Komentarz


                • #33
                  Zobaczę jak dostanę się do pompy, chodź zdaje mi się że mam 5 pinów, nie mówię, że się nie pomyliłem przeszukując internet

                  Komentarz


                  • #34
                    Mam 5 pinów, z tego 2 skrajne zalane od góry. Dzisiaj po raz kolejny skasowałem błędy, teraz za pomocą przycisku "Clear all DTCs" i auto zaczęło odpalać i jeździć na PB. Przy teście pompy paliwa słychać jak pracuje ("szumi"). Coraz bardziej mnie martwi co może być nie tak. Na dniach mam oddać auto do mechanika elektryka i zobaczę czy oni coś znajdą, ale boje się ze powiedzą, że działa to jak się zepsuje to mam przyjechać :/

                    Komentarz


                    • #35
                      Zbyt szybka była moja radość. Jak będę wiedział co mechanik zdiagnozował to dam znać dla potomnych

                      Komentarz


                      • #36
                        Pewnie jednak przekaźnik skoro od niego są błędy . Coś czuję że będzie konieczna inwestycja w nowy i oryginalny .

                        Komentarz


                        • #37
                          Wymieniłem na zamiennik i był taki sam objaw, że na PB nie odpalał. Później po 2 dniach odpalał. Zmieniłem z powrotem na ori i ciągle to samo. Chyba będzie trzeba kupić nowy ori, w czwartek zawoże auto do mechanika, powiedział że poszuka problemu. Jak nie przekaźnik, pompa, to będzie szukał dalej

                          Komentarz


                          • #38
                            Problem rozwiązany, elektryk samochodowy znalazł przyczynę. Kabel od przekaźnika był uszkodzony pod kolumną kierownicy, przez co był taki problem. Kabel został poprawiony i nie ma jak na razie problemu z odpalaniem na PB.

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X