To zrozumiałe . Tak jak napisałem , tamte błędy są tylko skutkiem awaryjnego odpalenia na LPG . Jeśli masz komputer to zrób test elementów wykonawczych ( wchodzisz w silnik , potem grupa 03 testy ) Przekaźnik pompy powinien klikać a pompa paliwa ma słyszalnie działać . Test robisz na niepracującym silniku i włączonym zapłonie . Jakie były błędy od przekaźnika J17 ? Zwarcie do plusa czy do masy ?
[O2FL] 1.6 BSE ciężko odpala
Zwiń
X
-
Nie mam przy sobie kompa, by wrzucić cały ten skan. Ale błąd to otwarty lub zwarty do masy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01259
Przeprowadzę test jak wrócę do domu
Komentarz
-
-
Udało mi się dzisiaj dopiero podłączyć z kablami do auta (problemy z lapkiem :/). Przeprowadziłem test elementu wykonawczego pompy paliwa. Słyszę że przkaźnik pracuje (ten stary, nie zamiennik), ale nie słyszę pompy paliwa, ten odgłos pracy będzie mocno słyszalny przy położonych siedzeniach tylnich?
Sprawdziłem instalacje LPG. Żadnych błędów nie ukazał
gaz1.PNG
Komentarz
-
-
Mam 5 pinów, z tego 2 skrajne zalane od góry. Dzisiaj po raz kolejny skasowałem błędy, teraz za pomocą przycisku "Clear all DTCs" i auto zaczęło odpalać i jeździć na PB. Przy teście pompy paliwa słychać jak pracuje ("szumi"). Coraz bardziej mnie martwi co może być nie tak. Na dniach mam oddać auto do mechanika elektryka i zobaczę czy oni coś znajdą, ale boje się ze powiedzą, że działa to jak się zepsuje to mam przyjechać :/
Komentarz
-
-
Wymieniłem na zamiennik i był taki sam objaw, że na PB nie odpalał. Później po 2 dniach odpalał. Zmieniłem z powrotem na ori i ciągle to samo. Chyba będzie trzeba kupić nowy ori, w czwartek zawoże auto do mechanika, powiedział że poszuka problemu. Jak nie przekaźnik, pompa, to będzie szukał dalej
Komentarz
-
Komentarz