Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Intercooler i wastegate pytanie

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Intercooler i wastegate pytanie

    Hej wszystkim,
    Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Octavii II RS z silnikiem 2.0 TFSI. Mam zamiar wymienić w niej turbo. Konkretnie na hybryde 04-064 oraz podciągnąć moc do około 350 koni. W związku z tym w mojej głowie rodzi się pytanie jaki włożyć intercooler? Drugie pytanie jakie mam to na temat turbo. Mam taki problem, że Skoda utraciła to magiczne doładowanie. Podczas wizyty u mechanika okazało się, że wastegate jest otwarty. Jako, że i tak mam zamiar wymieniać turbo to moje pytanie na ten temat jest takie. Czy jazda z tym grozi czymś poważniejszym? Czy tylko będzie ten brak mocy?
    Pytanie bonusowe: Czy mogę do tej Skody włożyć napęd Quatro? Zastanawiam się nad tym przy wyższych mocach.
    Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi

  • #2
    Zdajesz sobie sprawę ile kosztowaloby Cie wrzucenie quatro to raz a dwa moim skromnym zdaniem moc ok 350km bedzie juz ingerowac w zakucie go. Po trzecie OCP jest słabym forum odnośnie pytania o szmoc bo wiekszosc modyfikacji tutaj to program
    Moja wiśnia - Recaro itd --> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=91570

    Komentarz


    • #3
      Tak zdaję sobie sprawę. Widziałem, że do około 340 kręcą bez zakucia. Jednak najbardziej interesuje mnie ten intercooler.

      Komentarz


      • #4
        Osoba, która bedzie Ci robić Icka powinna też robic orurowaniem powinna Ci dopasowac chyba ze bedziesz skladal sam na sylikonach to to na fmic powinni Ci doradzić i dopasować
        Moja wiśnia - Recaro itd --> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=91570

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Abadon Zobacz posta
          Hej wszystkim,
          Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Octavii II RS z silnikiem 2.0 TFSI. Mam zamiar wymienić w niej turbo. Konkretnie na hybryde 04-064 oraz podciągnąć moc do około 350 koni. W związku z tym w mojej głowie rodzi się pytanie jaki włożyć intercooler? Drugie pytanie jakie mam to na temat turbo. Mam taki problem, że Skoda utraciła to magiczne doładowanie. Podczas wizyty u mechanika okazało się, że wastegate jest otwarty. Jako, że i tak mam zamiar wymieniać turbo to moje pytanie na ten temat jest takie. Czy jazda z tym grozi czymś poważniejszym? Czy tylko będzie ten brak mocy?
          Pytanie bonusowe: Czy mogę do tej Skody włożyć napęd Quatro? Zastanawiam się nad tym przy wyższych mocach.
          Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi
          Jeże
          li mowa o k0464 do 2.0 BWA to ładna rzeźba Ciebie czeka, turbo nie podchodzi P&P, trzeba "zimną" stronę turbiny dostosować .Żeby wykorzystać jej potencjał wydech minimum 2,75, po chwili polecą klapy w kolektorze ssącym, icki są dedykowane wydajniejsze, do tego wkład pompy paliwa autotech bo seryjna nie ogarnie, wtryski z S3, a co do włożenia haldexa...Stary, sprzedaj te auto i lepiej kup S3 które już ma wszystkie wspomniane modyfikacje bo włożenie tego wszystkiego do octavii lekko pociągnie 30-40 k pln.
          Ostatnio edytowany przez HAKSIU; [ARG:4 UNDEFINED].
          ANTY MECHANIK YT

          Komentarz


          • #6
            a zatarty WG w tych turbinach to nic nowego, zakładam że masz przebieg ok albo ponad 200k km...każdy jeden 1.8 czy 2.0 TSI ma turbo na max 200-250k km, da się tanio naprawić i można latać dalej, bo sam core turbo dłuugo pojeździ.
            ANTY MECHANIK YT

            Komentarz

            Pracuję...
            X