Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Intercooler i wastegate pytanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Intercooler i wastegate pytanie

    Hej wszystkim,
    Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Octavii II RS z silnikiem 2.0 TFSI. Mam zamiar wymienić w niej turbo. Konkretnie na hybryde 04-064 oraz podciągnąć moc do około 350 koni. W związku z tym w mojej głowie rodzi się pytanie jaki włożyć intercooler? Drugie pytanie jakie mam to na temat turbo. Mam taki problem, że Skoda utraciła to magiczne doładowanie. Podczas wizyty u mechanika okazało się, że wastegate jest otwarty. Jako, że i tak mam zamiar wymieniać turbo to moje pytanie na ten temat jest takie. Czy jazda z tym grozi czymś poważniejszym? Czy tylko będzie ten brak mocy?
    Pytanie bonusowe: Czy mogę do tej Skody włożyć napęd Quatro? Zastanawiam się nad tym przy wyższych mocach.
    Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi

  • #2
    Zdajesz sobie sprawę ile kosztowaloby Cie wrzucenie quatro to raz a dwa moim skromnym zdaniem moc ok 350km bedzie juz ingerowac w zakucie go. Po trzecie OCP jest słabym forum odnośnie pytania o szmoc bo wiekszosc modyfikacji tutaj to program

    Komentarz


    • #3
      Tak zdaję sobie sprawę. Widziałem, że do około 340 kręcą bez zakucia. Jednak najbardziej interesuje mnie ten intercooler.

      Komentarz


      • #4
        Osoba, która bedzie Ci robić Icka powinna też robic orurowaniem powinna Ci dopasowac chyba ze bedziesz skladal sam na sylikonach to to na fmic powinni Ci doradzić i dopasować

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Abadon Zobacz wpis
          Hej wszystkim,
          Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Octavii II RS z silnikiem 2.0 TFSI. Mam zamiar wymienić w niej turbo. Konkretnie na hybryde 04-064 oraz podciągnąć moc do około 350 koni. W związku z tym w mojej głowie rodzi się pytanie jaki włożyć intercooler? Drugie pytanie jakie mam to na temat turbo. Mam taki problem, że Skoda utraciła to magiczne doładowanie. Podczas wizyty u mechanika okazało się, że wastegate jest otwarty. Jako, że i tak mam zamiar wymieniać turbo to moje pytanie na ten temat jest takie. Czy jazda z tym grozi czymś poważniejszym? Czy tylko będzie ten brak mocy?
          Pytanie bonusowe: Czy mogę do tej Skody włożyć napęd Quatro? Zastanawiam się nad tym przy wyższych mocach.
          Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi
          Jeże
          li mowa o k0464 do 2.0 BWA to ładna rzeźba Ciebie czeka, turbo nie podchodzi P&P, trzeba "zimną" stronę turbiny dostosować .Żeby wykorzystać jej potencjał wydech minimum 2,75, po chwili polecą klapy w kolektorze ssącym, icki są dedykowane wydajniejsze, do tego wkład pompy paliwa autotech bo seryjna nie ogarnie, wtryski z S3, a co do włożenia haldexa...Stary, sprzedaj te auto i lepiej kup S3 które już ma wszystkie wspomniane modyfikacje bo włożenie tego wszystkiego do octavii lekko pociągnie 30-40 k pln.
          Ostatnio edytowany przez HAKSIU; 41305.
          ANTY MECHANIK YT

          Komentarz


          • #6
            a zatarty WG w tych turbinach to nic nowego, zakładam że masz przebieg ok albo ponad 200k km...każdy jeden 1.8 czy 2.0 TSI ma turbo na max 200-250k km, da się tanio naprawić i można latać dalej, bo sam core turbo dłuugo pojeździ.
            ANTY MECHANIK YT

            Komentarz


            • #7
              Odświeżę trochę ale HAKSIU, mylisz się. Całość wyniosła mnie około 20 tyś, nie było rzeźby. Turbo zostało k04, wydech 2,5 cala, wkład autotech, wtryski od s3, kolektor nie poleciał bo miałem z turbo już dostosowane, intercooler mam z fmic'a. Obecna moc to ponad 350 koni. Nie mam żadnych problemów i tak jak mówię dałem 20 tyś z czego robocizna to 7 tyś. To tak jak by w razie co ktoś miał ten sam problem co ja

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X