Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2.0 TDI CRMB 150 KM 2016, 40000 km "chrobotanie", "mielenie"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wujekoskar
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez szoszok2410 Zobacz wpis
    Niestety prawda jest jedna miałem to samo wymiana paska i pompy oleju dopiero pomogła jak pachnięciem zaczarowanej różdżki
    1. Przy jakim przebiegu?
    2. Ile kosztowała cię cała ta operacja - w szczególności cześci?
    3. Do wymiany przy okazji uszczelniacz wału?
    4. Zastosowałeś pompę o jakim nr?
    5. Czy rozbierałeś starą pompę i zauważyłeś jakieś zużycie materiałowe, itp?
    6. Ile już zrobiłeś km po wymianie - ten dźwięk ponoć wraca


    Zostaw komentarz:


  • szoszok2410
    odpowiedział(a)
    Niestety prawda jest jedna miałem to samo wymiana paska i pompy oleju dopiero pomogła jak pachnięciem zaczarowanej różdżki

    Zostaw komentarz:


  • AdamB
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez beton99 Zobacz wpis
    Witam. Ja mam taki dzwiek od nowosci i wszystko jest w porzadku. Przebieg 213000km. Nawet szczerze mowiac nie myslalem, ze to moze byc cos nie tak.... tak ma i tyle...
    W moim 1.6TDI też jest taka praca od nowości.

    Zostaw komentarz:


  • Robi_91
    odpowiedział(a)
    wybaczcie offtopic- jesteście generalnie zadowoleni z tego silnika?
    Jak sprawuje się w nim skrzynia manualna? Również sypia się łożyska?

    Zostaw komentarz:


  • beton99
    odpowiedział(a)
    Witam. Ja mam taki dzwiek od nowosci i wszystko jest w porzadku. Przebieg 213000km. Nawet szczerze mowiac nie myslalem, ze to moze byc cos nie tak.... tak ma i tyle...

    Zostaw komentarz:


  • smooder
    odpowiedział(a)
    Czy komuś udało się jednoznacznie zdiagnozować skąd pochodzi ten w......jący hałas? Niby silnik nowoczesny a pracuje na zimno jak stary trup.

    Jeśli to faktycznie pompa vaccum to czy ktoś ją zmieniał i jest poprawa?


    Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • wujekoskar
    odpowiedział(a)
    Kolejne przypadki:

    Strange engine sound - Skoda Octavia Mk III (2013 onward) - BRISKODA

    Zostaw komentarz:


  • wujekoskar
    odpowiedział(a)
    Przypadki znalezione w necie:





    Filmy z mojego silnika (CKFC):

    MEGA

    Troche info:

    Informacje na temat usterek, części zamienne, serwisu, technika VW: 2.0 TDI napęd rozrządu paskiem zębatym

    Widzę, że w międzyczasie pojawiała się pompa z końcową literką K (04L145208K)

    Pompa Oleju 2.0TDI 1.6TDI 04L145208K Gwar FV NOWA - 5403315041 - oficjalne archiwum Allegro


    1. Czy ktoś ma wiedzę na temat ew. zmian konstrukcyjnych/materiałowych
    2. Wymieniałeś razem z paskiem?

    Zostaw komentarz:


  • symeos
    odpowiedział(a)
    Witam

    Winnym dobiegających hałasów okazała się pompa oleju i vacu w jednym.

    Miał ktoś taki przypadek ?
    Pompy z jakimi oznaczeniami OE mają usuniętą wadę głośnej pracy ?

    Pompa oleju audi seat skoda vw 1.6 tdi 2.0 tdi oryginał audi / vw 04l145208h - pompy oleju, olejowe - Kolmot Auto Elektronika

    Zostaw komentarz:


  • symeos
    odpowiedział(a)
    Jeżeli masz wiedzę...

    1. Szukać i wymieniać i uciszać ?
    2. Ten typ tak ma jezdzić i nie wnikać ? ( w środku nie słychać) :-)

    pozdrawiam arek

    Zostaw komentarz:


  • luker
    odpowiedział(a)
    Witam to jest praca pompy common rail i jest normalne wiem bo naprawiam nasze skody nawet mieliśmy informacje od producenta że jeśli na ten hałas tak to nazywając wymienimy pompę zostaniemy obciązeni kosztami bo to nie jest usterka jak się auto dobrze zagrzeje mniej to słychać

    Zostaw komentarz:


  • 2.0 TDI CRMB 150 KM 2016, 40000 km "chrobotanie", "mielenie"

    Dzwięk zdecydowanie niepokojący "chrobotanie", "mielenie" pojawia się po uruchomieniu silnika po nocnym postoju lub dłuższym postoju (wystarczy 1 godz). Opisywany dzwięk ustępuje po przejechaniu kilku km. Silnik poza opisanym dzwiękiem zachowuje się normalnie ma moc i jest dynamiczny.
    Rozrząd i osprzęt został sprawdzony i nie jest zródłem odgłosów.
    Aso nic nie słyszy i mówi, że tak ma być na pewno nic się nie zepsuje (gwarancja mineła 28.04.2018) (nic nowego analizując posty)
    Niezależny serwis słyszy ale ma problem z ustalaniem zródła dzwięku.
    Podejrzana jest pompa próżniowa (VACUM) lub pompa oleju.

    Czy ktoś miał podobny przypadek ?
    Jakie jest zródło dzwieku?
    Na ile może to być przyczyna awarii silnika?

    nagranie z konkretnie mojego samochodu



    nagranie z identycznym dzwiękiem z silnikiem 1,6 tdi



    Jak widać problem nie jest odosobniony.

    pozdrawiam arek
POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X