Ja się ostatnio mocno zdziwiłem, byłem wieziony Aurisem Hybrid. Auris jaki jest każdy widzi nie ma co gadać. Wewnątrz dla mnie w miarę ok ale nie ma co się podniecać. Natomiast ten napęd to.... Rewelacja ! Serio, nienawidzę ekologii ale jazda tym to w sumie fajna zabawa, oczywiście osiągów brak ale... jest cisza, spokój i takie poczucie że inżynierowie się nie opiepszali Start-stop (którego nie znoszę i który np w Skodzie to porażka) działa idealnie, wszystko płynne, fajne. No nie powiem, np. taką Toyotę Prius+ plugin (żeby na samym prądzie jeździła) to bym chętnie małżonce nabył! To takie inne doznanie, tam się "chce oszczędzać", to takie inne i fajne!
A to że w normalnej Toyocie osiągi są gówniane to oczywiste, tyle tylko, że w takiej Corolli 1.6 wiwitiaj jeszcze nigdy nic się w silniku nie zepsuło a w odczuwalnie miłych motorach tsi owszem. Zakładając, że z tego co widzę, większość kierowców w PL ma jakieś lęki za kierownicą i nawet na autostradzie 140km/h to dla nich kosmos to nie wiem po co im te "odczucia" zamiast świętego spokoju...
Otóż jak udało się nam potwierdzić u wiarygodnego źródła, Octavia RS 230 po liftingu zmieni się w ... Octavię RS 245 (rok modelowy 2018). Wspomniana wersja 245-konna pojawić się ma w polskiej gamie mniej więcej od połowy bieżącego roku.
P.S. Co do hybryd to mialem zastepcza Auris kombi i stwierdzam ze produkt powinien byc kierowany do grupy 60+ ........ porażka pod kazdym wzgledem (cena, mało miejsca, osiagi, spalanie, hałas )
To już trochę ładnie, ciekawe jak reszta podzespołów (czym będzie się RS 245 od RS-FL różnić).
No i podstawowe pytanie, czy RS dalej będzie miał 220 kucy.
Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance
To już trochę ładnie, ciekawe jak reszta podzespołów (czym będzie się RS 245 od RS-FL różnić).
No i podstawowe pytanie, czy RS dalej będzie miał 220 kucy.
bedzie miał 230 KM
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
Start-stop (którego nie znoszę i który np w Skodzie to porażka) działa idealnie, wszystko płynne, fajne.
W hybrydzie nie ma start-stop jako takiego. Gdy zwalniasz to spalinowy jest wyłączony już przy ok. 68 km/h, ruszasz też zawsze na elektrycznym... w kwestii osiągów to wcale nie są złe tylko się trzeba przestawić na to, że ten napęd ma niemal zupełnie płaski moment obrotowy, za to ponad 200 Nm od zera obr/min... no i w tym roku nowy Auris Hybrid będzie miał dwie wersje silnikowe, 122 i 180 KM...
Komentarz