Cennik Octavii FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal8937
    Rider
    • 2010
    • 467
    • Seat

    #26
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
    Ja się ostatnio mocno zdziwiłem, byłem wieziony Aurisem Hybrid. Auris jaki jest każdy widzi nie ma co gadać. Wewnątrz dla mnie w miarę ok ale nie ma co się podniecać. Natomiast ten napęd to.... Rewelacja ! Serio, nienawidzę ekologii ale jazda tym to w sumie fajna zabawa, oczywiście osiągów brak ale... jest cisza, spokój i takie poczucie że inżynierowie się nie opiepszali Start-stop (którego nie znoszę i który np w Skodzie to porażka) działa idealnie, wszystko płynne, fajne. No nie powiem, np. taką Toyotę Prius+ plugin (żeby na samym prądzie jeździła) to bym chętnie małżonce nabył! To takie inne doznanie, tam się "chce oszczędzać", to takie inne i fajne!
    A to że w normalnej Toyocie osiągi są gówniane to oczywiste, tyle tylko, że w takiej Corolli 1.6 wiwitiaj jeszcze nigdy nic się w silniku nie zepsuło a w odczuwalnie miłych motorach tsi owszem. Zakładając, że z tego co widzę, większość kierowców w PL ma jakieś lęki za kierownicą i nawet na autostradzie 140km/h to dla nich kosmos to nie wiem po co im te "odczucia" zamiast świętego spokoju...
    Zobacz Kię Niro
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
    https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
    https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

    Komentarz

    • OrsonTSI
      Rider
      • 2010
      • 715
      • Volkswagen
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #27
      pojawiła sie informacja o nastepcy RS230 :

      Otóż jak udało się nam potwierdzić u wiarygodnego źródła, Octavia RS 230 po liftingu zmieni się w ... Octavię RS 245 (rok modelowy 2018). Wspomniana wersja 245-konna pojawić się ma w polskiej gamie mniej więcej od połowy bieżącego roku.

      P.S. Co do hybryd to mialem zastepcza Auris kombi i stwierdzam ze produkt powinien byc kierowany do grupy 60+ ........ porażka pod kazdym wzgledem (cena, mało miejsca, osiagi, spalanie, hałas )
      Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
      OII 1,4 TSI Elegance

      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

      Komentarz

      • Matfiejkos
        Rider
        • 2015
        • 556
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #28
        To już trochę ładnie, ciekawe jak reszta podzespołów (czym będzie się RS 245 od RS-FL różnić).
        No i podstawowe pytanie, czy RS dalej będzie miał 220 kucy.
        Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
        Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

        Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
        Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

        Komentarz

        • OrsonTSI
          Rider
          • 2010
          • 715
          • Volkswagen
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #29
          Zamieszczone przez Matfiejkos Zobacz wpis
          To już trochę ładnie, ciekawe jak reszta podzespołów (czym będzie się RS 245 od RS-FL różnić).
          No i podstawowe pytanie, czy RS dalej będzie miał 220 kucy.
          bedzie miał 230 KM
          OII 1,4 TSI Elegance

          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

          Komentarz

          • Zbig
            Drive
            • 2010
            • 59
            • Toyota

            #30
            Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
            Start-stop (którego nie znoszę i który np w Skodzie to porażka) działa idealnie, wszystko płynne, fajne.
            W hybrydzie nie ma start-stop jako takiego. Gdy zwalniasz to spalinowy jest wyłączony już przy ok. 68 km/h, ruszasz też zawsze na elektrycznym... w kwestii osiągów to wcale nie są złe tylko się trzeba przestawić na to, że ten napęd ma niemal zupełnie płaski moment obrotowy, za to ponad 200 Nm od zera obr/min... no i w tym roku nowy Auris Hybrid będzie miał dwie wersje silnikowe, 122 i 180 KM...

            Komentarz

            Pracuję...