Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

do usuniecia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • do usuniecia

    Witam zamierzam zmienić zwykły licznik w octavia II na maxi dot i potrzebuję porady czym trzeba się kierować przy zmianie licznika,jaki numery licznika by pasowały do mojej skody tdi, r 2008 pozdrawiam

  • #2
    do usuniecia

    ..
    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

    Jeżdżę w blasku
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

    Komentarz


    • #3
      Czy Twoj Mistrz dzaedaj nie mowil Ci zeby:
      -nie stawaic butelek na lakierze?
      -nie psikac auta w pelnym sloncu?
      -nie pozostawiac tych specyfikow do wyschniecia?
      Na silniku cos zaczyna byc widac, ale jestes w stanie wyciagnac z niego wiele wiecej.
      Z opisu pelny dramat, po fotkach zwykle swearle.
      To podstawowe bledy.
      Dobrze jednak, ze masz checi i probujesz. Czekamy na efekty.
      Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

      Komentarz


      • #4
        Auto zostalo spsikane w garazu, wyjechane w celu fotniecia i splukania.
        Czy nie spotkalismy sie juz na innym forum ?
        Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

        Jeżdżę w blasku
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

        Komentarz


        • #5
          Jest taka szansa, ale ciiii, bo sie kamufluje 8)
          Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

          Komentarz


          • #6
            .,
            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

            Jeżdżę w blasku
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

            Komentarz


            • #7
              Poki co nie wiesz ile usunales a ile zamaskowales. Pasty BARDZO maskuja i wychodzi prawda dopiero po dobrym, grubym myciu. Spray jest miekki, bardzo miekki i trzeba do niego podchodzic z finiszem. Bez dobrego miernika ani rusz. Nie martw sie. Nikt z ta wiedza sie nie urodzil i kazdy od czegos zaczynal. z czasme bedzie lepiej, nabierzesz dowiadczenia
              Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

              Komentarz


              • #8
                IPA chyba odmaskowalo ?
                Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                Jeżdżę w blasku
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                Komentarz


                • #9
                  Nie da sie okresli ile ale jakos miedzy 30 a 50% 8)

                  [ Dodano: Wto 06 Sie, 13 22:26 ]
                  Po korekcie porzadne mycie LUDWIKIEM, albo plyny inspekcyjne - ale to to juz kosztowny stuff. Maskowane rysy (o ile nie powloka finalnie) nie sa zle - holo - to prawdziwa plaga.
                  Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                  Komentarz


                  • #10
                    widze ze kol. w temace gleboko
                    wrzycilbys relacje ze swojego autodetalingu i sie pochwalil 8)
                    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                    Jeżdżę w blasku
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                    Komentarz


                    • #11
                      zsolpyw, noo kolega troche ogarnia temat
                      http://carsdetailing.blogspot.com/

                      Komentarz


                      • #12
                        ale sie wcale nie chwali z efektow :roll:
                        Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                        Jeżdżę w blasku
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                        Komentarz


                        • #13
                          Bo ja tu tylko sprzatam...
                          Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                          Komentarz


                          • #14
                            ....
                            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                            Jeżdżę w blasku
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                            Komentarz


                            • #15
                              Zanim zrobisz finish, zrob mycie, zeby zobaczyc ile udao sie usunac a ile zamaskowac.
                              Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                              Komentarz


                              • #16
                                ...
                                Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                Jeżdżę w blasku
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez zsolpyw
                                  Powyzsze fotki po przetarciu IPA, zrobilem finisz, cleaner, IPA, wosk.
                                  Nie posłuchałeś staraoctavia, i poleciałeś IPA samo ipa nie zawsze usunie do czysta.

                                  Druga sprawa po co IPA po cleanerze, robiąc to dodałeś sobie tylko pracy bo IPA zdjeła cleaner ale to jest twój "cyrk" i ty tam rządzisz
                                  http://carsdetailing.blogspot.com/

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Pomyslalem ze lepiej wosk klasc na mozliwie czysty lakier. Zostawiona warstwa cleanera nie mniejszy przyczepnosci wosku przypadkiem ? ??
                                    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                    Jeżdżę w blasku
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Ipa to pic na wode - fotomontaz - tym sie nie sprawdza. Mycie ludwikiem i mocno stezonym apc to jest odpowiednie sprawdzenie.
                                      Czasem zdarza sie, ze sie stosuje ipa po cleanerze ale to w szczegolnych przypadkach - po tlustym cleanerze pod syntetyczny wosk. Ogolnie tego nie robimy.
                                      Tak czy siak holsow nie widac a szajnu przybylo sporo. Good for you
                                      Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        To po kiego grzyba muchomora wszyscy te IPA psikaja i polecaja ????

                                        Czy czesci plastikowe stawiaja wiekszy opor niz blacha ???
                                        W tym fiacie tylna klapa jest z jakiegos tworzwa. Napilowalem sie ja, a do lusterka daleko /.... dzisiaj zaczalem Octavie (widac w tle 8) ) pilowalem przedni zderzak.. ponad 2 godz, w halogenie nadal rysy widac :/
                                        Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                        Jeżdżę w blasku
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Dlaczego sloneczniki van Gogha sa obrazem naj? Ktos kiedys tak powiedzial, iles osob slepo uwierzylo a teraz reszta chodzi i powtarza - takich przykladow moge podac sporo. Pewnie ktos nie do konca dobrze sprecyzowal role i dzialanie IPA i blednie jest to powielane. Jako alkohol dobrze odkaza, jest w stanie powierzchniowo oczyscic lakier pod warunkiem, ze jest rozrobiona z woda destylowana lub zdemineralizowana. Sama w sobie nie jest w stanie usunac resztek past jednym czy dwoma przetarciami. Latwo to sprawdzic. Po cieciu przetrzyj blotnik ipa, ocen a nastepnie umyj ludwikiem, osusz i ocen - roznica niestety bedzie spora. Mozna uniknac mycia stosujac plyny inspekcyjne, ktore przyspieszaja prace, ale ich cena jest dosc wysoka - cos za cos.
                                          Lakier na elementach plastikowych, mimo ze ten sam, zachowuje sie i wyglada inaczej. Wynika to z kilku powodow, ale nie bede tego teraz opisywal. Podstawowe mierniki lakieru nie sa w stanie podac grubosci powloki na elementach innych niz metalowe - ma to zwiazek oczywiscie z ich budowa i zasada dzialania. Lakier na tych elementach tnie sie szybciej i trzeba uwazac, ale zniszczenia na nich sa wieksze i glebsze, dlatego subiektywnie wydaje sie, ze lakier stawia duzy opor. W rzeczywistosci jest odwrotnie.
                                          Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            thx
                                            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                            Jeżdżę w blasku
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X