Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Blad lakiernika! da sie cos zrobic ??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Blad lakiernika! da sie cos zrobic ??

    dobre stronki jakby ktoś szukał części do auta

    Link

    Link

  • #2
    Blad lakiernika! da sie cos zrobic ??

    Mialem malowana klape bagaznika. W jednym miejscu jest taka matowa plama, ma to wyrazna granulacje, jakby skorka pomarancza.

    Prosze o okresnienie przyczyny takiego bledu. dodam ze lakiernik malowal tez drzwi, wyszly b. dobrze, tylko na klapie jest taka plama.

    Jaka jest mozliwosc skorygowania tego. Raczej bedzie to problem z baza czy bezbarwnym ?

    thx
    Załączone pliki
    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

    Jeżdżę w blasku
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

    Komentarz


    • #3
      Jak sie nie myle to podniosła sie lakiernikowi baza. Nie powinien oddać takiego samochodu. Etyka zawodowa mu wogóle nie pozwala takie coś wypuścić. Jak bezbarwny chropowaty (Nie widać za dobrze) To weź papierek wodny 2000 i na mokro przeszlifuj aż zniknie. Jak przetrzesz to lakierowanie od nowa.. Jak zniknie i bedzie ok to skoryguj 3000 i polerka.

      Komentarz


      • #4
        moze byc tak ze wygrzewal lakier? moze przegrzal,albo slabo doczyszczone i jak wyzej...wogole to kiepsko wygladaja okolice tej plamy jak na swiezy lakier.

        Komentarz


        • #5
          oddaj to mu na gwarancję... no ludzie zepsuł niech poprawia

          Komentarz


          • #6
            Dokładnie. U mnie bym nawet nie pomyślał żeby takie coś oddać. Wygrzewać to można komore a nie coś takiego.. Ewidentnie lakier nie siadł jak trzeba. Gwarancja jak nic. Oczywiście na koszt lakiernika. Nic nie ruszaj żeby nie powiedział że to Ty przypadkiem

            Komentarz


            • #7
              Jeszcze w ramach przeprosin niech wypoleroje cała!

              Komentarz


              • #8
                Niestety to bylo robione w sierpniu. Kurde nie zauwazylem tego od razu, jakis miesiac pozniej polerowalem bude, nie rzucilo sie w oko.... czyzby wyroslo pozniej ??

                Zsastanawiam sie nad skorygowaniem tego ale nie mam pewnosci czy to nie jest pod klarem, zeby sie przywitac z bazą :/

                Bede na lato finiszem lecial, sprobuje to przypolerowac. zakladajac ze to problem klaru, najpierw papierkiem na klocku czy sama polera da rade ?

                Przy okazji jakis miekki ten klar jest.... przycisne mocniej fibra i sie matowi dziadostwo :roll:
                Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                Jeżdżę w blasku
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                Komentarz


                • #9
                  Kazdy malowany "w szopie"jest miekki, chyba ze kladzoione i wygrzewane w komorze zrobione zgodnie ze sztuka.
                  Po zdjeciu ciezko powiedziec, osobiscie wygladami to na zgazowanie, ale skoro mowisz, ze lakier ma ponad pol roku a wylazlo teraz to jednak bardziej "nie siadlo"
                  Jesli jest to w klarze to papierkiem. Klocek woda i lekko lecisz kilka przejazdow - i juz bedziesz wiedzial co i jak
                  Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                  Komentarz


                  • #10
                    w szopie kladzione, niemal doslownie :diabelski_usmiech
                    Wiec sprobuje papierem liznac, to wszystko wyjasni!!
                    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                    Jeżdżę w blasku
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                    Komentarz


                    • #11
                      Dokladnie - ruszysz - bedziesz wiedzial co i jak, jak idzie i pewnie w calosci usuniesz.
                      Nic sie nie zmieni - niestety wina w bazie - lecisz na reklamacje - rok nie minal. Ma robic bo go postraszysz Rzecznikiem Praw Konsumenta na 99 przypadkow ze 100 dziala.
                      Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                      Komentarz


                      • #12
                        staraoctavia, jaka gradacje proponujesz na klocek ? 1000, 1500, 2000 ? bedzie ok /?
                        Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                        Jeżdżę w blasku
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                        Komentarz


                        • #13
                          zsolpyw,

                          Sądzę że koledze chodziło bardziej o wet sanding, ja bym startował max z 2000 ale nie wiem czy nie cos kolo 3000-4000, poniżej możesz narobić sporego bałaganu.
                          Lepiej popracować dłużej drobniejszym niż pojechać grubo a potem mieć problem z wyprowadzeniem.
                          http://carsdetailing.blogspot.com/

                          Komentarz


                          • #14
                            nie tarlem jeszcze papierkami wiec sie pytam :P
                            myslisz ze potrzeba drobniejszego niz 2000 ? to powinno sie polerka wyprowadzic bez problemu (tak mniemam)
                            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                            Jeżdżę w blasku
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                            Komentarz


                            • #15
                              Wyprowadzenie papieru to ciezki temat. Latwo rysy zapolerowac a nie wypolerowac. gusiak11 dobrze prawi lepiej dluzej pracowac na drobniejszej gradacji. Im drobniejszy papier tym latwiej pozniej to wyciagnac. Wielu producentow pisze, ze ich pasta wyciaga po papierze 2000. To wszystko prawda, ale juz nie pisza, ze na futrze i trwa to tydzien
                              Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                              Komentarz


                              • #16
                                staraoctavia, zalozmy ze wyprowadzenie warstwy wycieniona papierem wymaga takiego pilowania jak sugerujesz, wniosek z tego ze ryzyko przebicia sie polerka podczas korekty jednak mglisto odlegle jest ?

                                A ja polerka DA sie stresuje , lepiej przejazd mniej niz wiecej itp :P
                                Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                Jeżdżę w blasku
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zeby sie nie stresowac, sa mierniki i wsio wiadomo.
                                  Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    a nie lepiej wpierw podjechać do gościa co Ci to malował i pokazać co on nato ? poco się samemu bawić skoro zapłaciłeś za usługę to niech się bawi i naprawia.
                                    Mastershine - Auto Detailing Studio

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Siadł Ci bezbarwny. Podjedz do lakiernika pokaż to. Pewnie spoleruje , ale z czasem może zmowu wyjść, szczególnie jak będzię stał na słoncu.
                                      Ale najważniejsze podjedż do gościa , powinien poprawić
                                      pozdrowienia

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        pskosz, jak przyczyna ?
                                        Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                        Jeżdżę w blasku
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Trochę słabe zdjęcia, ale wydaje mi się że wymatowane rysy po obrobce papierem ściernym. Jakbyś zrobił zdjęcie bez lampy bardzie pod kątem.
                                          pozdrowienia

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X