Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Regeneracja reflektorów zestawem Carex

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Regeneracja reflektorów zestawem Carex

    [youtube] [/youtube]
    :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

    [ Dodano: Sro 27 Sty, 16 09:57 ]


    :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

  • #2
    Regeneracja reflektorów zestawem Carex

    Cześć.
    Musze spolerować w aucie reflektory bo jest słabo już z nimi.
    Planuje zrobić to przy pomocy gotowego zestawu...np Carexa.

    E-SHOP - renowacja reflektorów + pleksi - CAREX

    Testował ktoś to?
    Lub jakieś inne może Wasze propozycje? Ale podobnych zestawów.
    Bez rad w stylu daj zarobić profesjonalistom, itp :wink:

    Z góry dzięki.
    Pozdro

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Alonzo_
      Musze spolerować w aucie reflektory bo jest słabo już z nimi.
      mały OT czy chcesz to robić już w tym nowym i40?
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez piotrek_os
        Zamieszczone przez Alonzo_
        Musze spolerować w aucie reflektory bo jest słabo już z nimi.
        mały OT czy chcesz to robić już w tym nowym i40?
        E, ej, no weź się.....
        Żart.
        Wiem, że opinia o tych autach jest jaka jest ale ...aż tak źle to nie jest :wink:
        Mam jeszcze astre 3 i się światełkom zmatowiało, że bida z nędzą :cry:
        I sobie pomyślałem, że NIE DAM zarobić, sami z kilkoma perłami sobie ogarniemy temat. Spróbuję przynajmniej bo lubię podłubać czasami.

        Komentarz


        • #5
          To nie jest takie proste.

          Woda, papier wodny 1000, 1500, 2000, 2500 pasta 3M zielony a na końcu żółty korek no i oczywiście polerka.Lampy poleruje się podobnie jak lakier ,tylko tworzywa sztuczne szybciej się nagrzewają i trzeba kontrolować temperaturę.Na sam koniec trzeba zabezpieczyc lampy przed promieniami UV.
          W Inowroclawiu sztuka 100zł.
          Kondziu

          OCP

          Komentarz


          • #6
            Alonzo_, ostatnio robilem lampy w Renault Mascott z 2005r, byly w tragicznym stanie cos jak na tym Clio z artykulu
            tylko do tego plastik byl jakby "utleniony" jak sie przejechalo paznokciem to zdrapywal sie. Na obie lampy zeszlo jakies 4 godziny, zaczalem papierem wodnym, ale wysokim bo 1500, potem 2000 i 2500, niby zalecaja zaczac mniejszym, ale nie chcialo mi sie az tak. Po papierze klosze byly matowe, pozniej poszla na to pasta z Sonaxa Attention Required! | Cloudflare
            na padzie gabkowym na wiertarce (niskie obroty), ale ze gabke mialem stara i zjechana, nie bylo takiego efektu jakbym chcial to niesmialo, ale sprobowalem skonczyc na filcu ostroznie (nie mialem nic innego) tez z malymi obrotami i nie dociskajac mocno. Efekt koncowy byl super, lampy o dziwo wygladaja tylko jak troche styrane a nie do wymiany . Po wszystkim z braku specjalnego wosku zabezpieczylem zwyklym, zobaczymy co bedzie, narazie jest efekt i swiatla daja wreszcie jakas jasnosc w nocy.

            Komentarz


            • #7
              lu5asz
              Wiem, przejrzałem kilka filmików instruktażowych :wink:
              Jak się nie spróbuje to się nie wie czy się "umi".
              Najwyżej nauka będzie kosztowniejsza trochę jak spieprzę
              Norauto 59,99 za szt teraz robią. Ale tu chodzi o spróbowanie samemu.

              Golas27
              dzięki za instrukcję.
              Jak mam kupować wszystko oddzielnie to chyba wolę taki zestawik i je dłubnąć tym.

              Komentarz


              • #8
                juz poprawilem, probuj probuj ja tez pierwszy raz robilem, tylko jak kolega wyzej napisal trzeba uwazac zeby plastiku nie przegrzac, ja robilem w zimne popoludnie pod garazem i sie lampy nie nagrzewaly za bardzo, uwazalem tez z dociskiem i obrotami.

                Co do zestawu, no pewnie ze wygodniejszy, ja z tych rzeczy kupilem tylko paste, ale na upartego wszystko moze nawet paste znajdziesz w markecie.

                Komentarz


                • #9
                  Alonzo_,

                  Generalnie zestaw nie wygląda źle, brakuje mi preparatu do zabezpieczania UV, sam wosk nie wystarczy... polecam to MEGUIARS HEADLIGHT PROTECTANT 296ML - OCHRONA REFLEKTORÓW - ShowCarShine niestety nie ma mniejszych opk.

                  Tu masz kompletny zestaw Link

                  Nie startował bym z 240 bo narobisz głębokich rys i bedziesz długo walczył z ich wyprowadzaniem, ale ogólnie zestaw nie wygląda ostatnio

                  ale to kwestia lamp
                  Zamieszczone przez lu5asz
                  pasta 3M zielony a na końcu żółty korek no i oczywiście polerka.
                  robiłem taka regeneracje w Vektrze III bo już kolega narzekał że słabo i... po 4h wyszło super.... do momentu gdy nie postanowiłem umyć syfu po szlifowaniu, opryskałem piana no bo o co umyje tylko maskę i dwa błotniki. Po umyciu okazało się że mój zarąbisty efekt to pasta w rysach a nie wypolerowane lampy... 3m nie dawał sobie rady z tym plastikiem a jedynie zapychał rysy... koch to samo, menzerna 400 lepiej ale... na szczęście na półce stała mirka heavy duty cut i dopiero ona zrobiła co mała zrobić ale szybka robota przerodziła się w 6-cio godzinną ciężką prace.

                  Może gdyby darcie papierem zrobić maszynowo... ale wtedy duże ryzyko uszkodzenia lakieru nawet oklejonego... trzeba by wyjmować lampę... no jak wszystko ma swoje wady... i...
                  http://carsdetailing.blogspot.com/

                  Komentarz


                  • #10
                    Gusiak11 podpowiedz proszę jakie Twoje zdanie jest co do szlifowania papierem ręcznie a wiertarką? Rozumiem, że ręcznie nie masz ryzyka, że przytopisz ale przy mocno zniszczonych reflektorach ręczna robota chyba jest czasochłonna dość? W sumie to nie idzie tak o to czy zajmie to np godzinę dłużej ale jak z efektem na zjechanej powłoce, gdy trzeba trochę tego zedrzeć. Zwłaszcza, że zaczynając od 1000, jak sugerujesz, troszkę walki będzie...
                    Ten proponowany- jak to napisałeś kompletny- zestaw nie ma papieru na pad do wiertarki tylko "manual"....
                    Te środki "na koniec" rzeczywiście robią swoją robotę i wymiernie wydłużają czas zanim znowu to pod wpływem słońca zmatowieje, chronią trochę przed małymi uszkodzeniami np piasku itp? Czy to bardziej taka ściema i wciskanie kitu?

                    Komentarz


                    • #11
                      Dzieki za klikniecie.
                      Ja np. jechalem papierem recznie jesli o to chodzi, zuzylem po 2 arkusze kazdego z podanych papierow, caly proces jak wspomnialem trwal 4 godziny z tym ze przy papierze dzialal rowniez ojciec na drugiej lampie, a pozniej juz polerowalem sam. Im dokladniej przejdziesz ten proces tym lepszy i dokladniejszy efekt bedzie po pascie, a pozniej zostaje cieszyc sie wlasna praca i jej efektami oraz co jakis czas dobrze umyc i zabezpieczyc lampy.
                      PS. Zwracaj uwage zeby nic nie podeszlo pod papier (najlepiej splukuj co jakis czas papier), ojciec tak zrobil kilka rysek zanim sie zorientowal, a tego juz malym nakladem nie wyprowadzisz. Dobrze umyj okolice lamp.

                      Komentarz


                      • #12
                        Jest gotowy zestaw quixx, ktory ma zabezpieczenie UV.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Alonzo_
                          jakie Twoje zdanie jest co do szlifowania papierem ręcznie a wiertarką
                          Już pisałem na końcu swojego posta, maszynowo na pewno idzie znacznie szybciej ale papier to papier nie ważne jaka gramatura w koło lampy jest mnóstwo rantów, zagłębień które nawet papier 2000 błyskawicznie niszczy, mając mała szlifierkę pneumatyczną czy to rupesa czy mirki można by próbować natomiast wg. mnie wiertarka niesie za duże ryzyko patrząc na jej trzymanie i precyzje pracy

                          Zamieszczone przez Alonzo_
                          Zwłaszcza, że zaczynając od 1000, jak sugerujesz, troszkę walki będzie...
                          Napisałem że pominął bym papier 240, idzie szybko ale za dużo czasu schodzi na wyprowadzanie, ja zaczynałem od 500...

                          Zamieszczone przez Alonzo_
                          Ten proponowany- jak to napisałeś kompletny- zestaw nie ma papieru na pad do wiertarki tylko "manual"....
                          Arkusz papieru wodnego kosztuje 2,5 czyli tobie potrzeba papieru za jakieś 12,5 noo 15zl gdzie z każdego arkusza zużyjesz jakieś max. 20% powierzchni każdego z nich jak go dobrze namoczysz i pilnujesz nawadniania w czasie pracy wystarczy Ci na obie lampy kawałek 5x10cm z każdego, pomaga jeszcze w pracy dostępna w każdym sklepie lakierniczym korkowa kostka, oczywiście kupiona w sklepie jest stanowczo za duża do polerowania lamp ale bardzo łatwo się ją tnie nożem do tapet.

                          Zamieszczone przez Alonzo_
                          Te środki "na koniec" rzeczywiście robią swoją robotę i wymiernie wydłużają czas zanim znowu to pod wpływem słońca zmatowieje, chronią trochę przed małymi uszkodzeniami np piasku itp? Czy to bardziej taka ściema i wciskanie kitu?
                          Swoich lamp w Skodzie nie robiłem, są tak w dobrym stanie że szkoda ich ruszać... produkt jest renomowanej firmy z tradycja na rynku od ponad 100lat na Vectrze najpierw wyglądało jak posmarowane olejem potem sie utleniło i powstała jak by szklana powłoka coś podobnego do kwarcu, pod paznokciem mam wrażenie że było lekko tępe/gumowe jak sie zachowuje teraz po długiej przerwie nie wiem, ogólnie produkt ma dobrą opinię
                          http://carsdetailing.blogspot.com/

                          Komentarz


                          • #14
                            trochę czasu trzeba poświęcić, i jest różnica
                            Fabryka Barw :]

                            Czarna O1 rs-line tdi
                            Srebrna O2 Scout

                            DACAR.team

                            Komentarz


                            • #15
                              Różnica jest ale jeszcze trochę pracy trzeba
                              Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                              Komentarz


                              • #16
                                Z tych zamienników nic więcej nie pójdzie zrobic. Chyba ze się je rozbierze i od środka wyczyści
                                Fabryka Barw :]

                                Czarna O1 rs-line tdi
                                Srebrna O2 Scout

                                DACAR.team

                                Komentarz


                                • #17
                                  Arti_r1, robiłem kiedyś lampy od X5. Używałem Mirki. Na jedna lampę zeszło mi chyba z 2h a miałem lampę na kolanach. No i chyba z 20-25 krążków. A i tak do końca nie byłem zadowolony. Niesamowicie twarde. I tez był delikatny problem z brudnym wnętrzem. Ale rozbierać się nie odważyliśmy. Nie wyglądały jakby producent przewidział taką możliwość
                                  DetailerShop.pl Poznań - Profesjonalne kosmetyki samochodowe
                                  https://www.facebook.com/DetailingShopPoznan
                                  http://allegro.pl/my_page.php?uid=36933472

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X