Czym wsławił się - Nigel Mansell, były mistrz świata F1, podczas wyścigu BTCC w Donington w 1998? Z której pozycji wystartował, na którą się przesunął i ostatecznie, które miejsce zajął? Wyścig ten pokazuje, że w porównaniu z wyścigami samochodów turystycznych, wyścigi F1 są nudne jak flaki z olejem.
Nigel Mansell zastąpił Martina Brundle'a w trzecim wyścigu w sezonie 1995 - GP San Marino. Mp4/10 nie był najlepszym bolidem a zamiana na starego asa miała poprawić sytuację. Niestety Nigel też nie dał rady, nie potrafił się dopasować do bolidu i następna (czwarta) GP Hiszpanii była jego ostatnią. Mansell'a w McLarenie zastąpił Mark Blundell.
Ile razy Lancia zdobył mistrzostwo świata w kategorii producentów? Jacy kierowcy jeździli A grupowymi modelami Lancii Delty?
Jako ciekawostka - znalazłem kilka lat temu prawdziwe rodzynki - filmy z montażu i testów fabrycznej Lancii. Jest tego sporo, kilka części po 10 min z ciekawymi ujęciami szczegółów technicznych i detali.
montaż i testy silnika szczegóły są pokazane od 2:40
Ty klocku... jak cię zapytam czym i kiedy się zatruł Sainz i podczas jakiego rajdu Solbergowi wpadł jaki ptak do auta, to mnie popamiętasz! Ja skfarkowi uznałem nie do końca pełną odp.. a ty kombinujesz... zbyt ogólne pytanie nie będą akceptowane :twisted:
Jak znam życie to pewnie szef teamu kogoś nie lubił i kazał mu wypierdzielać z zespołu Brundell z blundellem się pozamieniali a stary ogr Denis pewnie wszystkich nienawidził i miał impotencje z ich powodu a to że połamałem sobie język to ci nie zapomnę tego...
Nie było to to że mu bolid nie pasił i sobie nie radził w nim. Powód był iście prozaiczny i banalny 8)
To że Brlundlów dwóch to pikuś to bym Ci uznał ale całe zamieszanie dotyczy Mansella i "dlaczego dopiero wtedy". :roll:
Blundell do końca sezonu jeździł i to całkiem przyzwoicie.
R.Denis chciał szwaba Schumiego i nie lubił Mansela bo obaj są upartymi angolami!
Ile razy Lancia zdobyła mistrzostwo świata w kategorii producentów? Jacy kierowcy jeździli A grupowymi modelami Lancii Delty?
Jako ciekawostka - znalazłem kilka lat temu prawdziwe rodzynki - filmy z montażu i testów fabrycznej Lancii. Jest tego sporo, kilka części po 10 min z ciekawymi ujęciami szczegółów technicznych i detali.
montaż i testy silnika szczegóły są pokazane od 2:40
Też nie to było powodem. Podpowiedź, w 1993 i 1994, kiedy wrócił do Williamsa zastępując DC, był za oceanem, i teraz podpowiedź, USA -> hamburgery... :wink:
Pewnie utył za bardzo?! Faktem jest, że nie lubili się bardzo z R.D i moja odp w dużej mierze jest prawidłowa... :!: :wink:
Odpowiadać na moje pytanie... a już teraz wam powiem, że następnie tak walnę z grubej rury, że będzie lepiej jeśli inni odpowiedzą na kolejne pytanie i nie będę musiał zadawać.. bo będzie trudne... :diabelski_usmiech
Tak! Był po prostu za gruby i nie mieścił się najzwyczajniej w kokpicie! Na San Marino przekonstruowali monocoque i grubas się zmieścił
Lancia 10 krotnie była mistrzem świata konstruktorów ale kto jeździł to już nie mam siły szukać
Pamiętam tylko że Deltą pomykali Massimo "Miki" Biasion i Juha Kankunen.
To się kimnij a rano jeszcze dwóch trzech... czterech trzeba znaleźć licząc znanego gościa w pół fabrycznym satelickim teamie na samym końcu startów Lancii. :P
Poleciałem po wikipedii, wstyd się przyznać
poza Mikim i Juhą jeszcze byli w a grupowej delcie:
Markku Alén
Bruno Saby
Mikael Ericsson
Vic Preston Jr
Yves Loubet
Jorge Recalde
Franz Wittmann
Alex Fiorio
Didier Auriol
Dario Cerrato
Gustavo Trelles
Philippe Bugalski
Björn Waldegård
Chodziło o same czuby! :wink: Jeszcze jeden z topowych kierowców z samego czuba z absolutnie samego końca Lanci - półfabryczny satelicki team. :?: Przełomowy rok 1993 kiedy to nowi gracze wkroczyli masowo do rywalizacji.
OK, kto miał biegunkę w piątek na West Race Day w 2004 na torze Brno i opuścił większość treningów?
Odpowiedź: Ja
Ale do sedna
Proste pytanie z nowożytnej F1. Dlaczego, gdzie i kiedy do startu w wyścigu o grand prix nie przystąpiło 14 zawodników, albo inaczej, przystąpiło tylko sześciu?
musi być, że tak - Teamy używające Michelinów zbojkotowały wyścig.
bracia mistrzów:
Michael Schumacher - Ralf Schumacher
Emerson Fittipaldi - Wilson Fittipaldi Junior
Jackie Stewart - Ian Stewart
Jody Scheckter- Ian Scheckter
Moje pytanie: Jakie auto nawiązało bezpośrednią rywalizację z rajdówkami Peugeota wywodzącymi się bezpośrednio z B-grupy, podczas Dakaru 1988 i jak się skończyła ta rywalizacja? :?
Komentarz