Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Suzuki Katana 550

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Suzuki Katana 550

    SS, ja się gościem nie przejmuje. Ma pretensje, że nie dałem opcji wysyłki zabezpieczonej itp. ponoć głupio to napisałem, że "kalendarz wysłałem w stanie nienagannym i nie odpowiadam za działania poczty". Nie bardzo wiem o co mu chodziło...ja mam go przeprosić za to, że poczta spier.oliła sprawę? Mówię, wie najlepiej, ale nie powie. Przypomina mi się wspomniany tu kiedyś fragment "Dnia Świra" :lol:
    Moja jest tylko racja. I to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!
    :diabelski_usmiech
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman

  • #2
    Suzuki Katana 550

    Witam
    Kręcę się ostatnio za jakim motorkiem żeby się od czasu do czasu przejechać, znalazłem suzuki katana 550, motorek wiekowy bo z 84r. ale za to dosyć prosty, dzwoniłem do właściciela, powiedział mi że wszystko gra, oprócz... no właśnie, moto ma jedną wadę, nie zawsze chce odpalić, bez względu na to czy ciepły czy zimny, wtedy cytuje właściciela" trzeba go pchać ze 2 metry i odpala. Tylko nie dopytałem czy odpala z popychlu czy po przepchnięciu ze startera, kiedy wada ta się nie ukazuje to odpala bez problemu. Orientuje się ktoś z Was jaka może być tego przyczyna?

    Komentarz


    • #3
      wolas - nie odpala ze startera ? Czy z kopa ? To istotna sprawa, aby można było określić ewentualną usterkę.
      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
      MOJA FURKA

      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

      Komentarz


      • #4
        Może się iglica w gaźniku zacina i po prostu zalewa świecę. Trzeba wtedy motor trochę energicznie (czytaj: z popychu) przewentylować i pali.

        Komentarz


        • #5
          może byc wiele rzeczy- brudne gaźniki, popękane membranki przepustnic, popękane króćce, słabe świece, słaby akumulator, albo słaba kompresja.
          W starych gs-ach potrafiły padac impulsatory i np nie było iskry po zagrzaniu silnika.
          Przede wszystkim trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania- jak jest słabe to daruj sobie bo ewentualny remont przekroczy wartość motocykla.

          Jaka cena za te cudo ?

          Komentarz


          • #6
            1500zł

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez wolas
              Kręcę się ostatnio za jakim motorkiem żeby się od czasu do czasu przejechać
              do takiego zastosowania to poleciłbym bym Ci mój obecny moto, który mam akurat do sprzedania, Kawa Er-5 jak jesteś zainteresowany to dać znać na PW

              Zamieszczone przez kiki
              brudne gaźniki, popękane membranki przepustnic, popękane króćce, słabe świece, słaby akumulator
              bardzo możliwe skoro rocznik motocykla to 84, podejrzewam że nikt tam jeszcze nie zaglądał od nowości

              poza tym jeśli chcesz się cieszyć bezproblemowym użytkowaniem motocykla to trza by go było gruntownie prześwietlić

              Komentarz


              • #8
                dobra cena- jak silnik trzyma kompresję to cena dobra i warto się nad tym zastanowić. Masz jakieś zdjęcia może?

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X