[O2] O2 vs O3 1.4 TSI Green Tec (125 KM vs 140 KM)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jorgus1j
    Classic
    • 2015
    • 3

    [O2] O2 vs O3 1.4 TSI Green Tec (125 KM vs 140 KM)

    ogrzewam.
    Czy kolega znalazł rozwiązanie tego błędu? Co było przyczyną, bo mam ten sam objaw?
    jerzy Ćwikła
  • pepe24
    Classic
    • 2013
    • 10

    #2
    [O2] O2 vs O3 1.4 TSI Green Tec (125 KM vs 140 KM)

    Witam,
    jestem szczęśliwym posiadaczem Octavi II FL Kombi - 1.4 TSI Green Tec - 125 KM (200 Nm 1500 - 4000 obr) z 27 grudnia 2012.

    O3 będzie wyposażona min. w silnik 1.4 TSI Green Tec o mocy 140 KM.

    Zastanawiam się, czy to jest (będzie) dokładnie ten sam silnik a parametry są wynikiem tylko zmian w elektronice, czy jednak także osprzętu i innyc (???) zabiegów?
    --
    OCTAVIA KOMBI II 1.4 TSI GREEN TEC

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      Pytania odnośnie O3 to ja bym TU zadawał.
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2487
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #4
        zasadnicza różnica między silnikami 1.4 TSI to napęd rozrządu. w O2 jest łańcuch, w O3 pasek. BTW, kiedy będzie podział forum na generacje aut :?:
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        • rowerek
          Rider
          • 2010
          • 449

          #5
          Zastanawiam się, czy to jest (będzie) dokładnie ten sam silnik a parametry są wynikiem tylko zmian w elektronice, czy jednak także osprzętu i innyc (???) zabiegów?
          Nie będzie, bo jak już było wspomniane wieeele razy nowa Octavia ma silniki (zarówno benzynowe jak i diesla) z zupełnie nowych rodzin (odpowiednio EA211 i EA288), które z poprzednikami wspólną mają tylko nazwę. Użyj 'szukajki' to trochę info wyskoczy. W skrócie: pasek rozrządu zamiast łańcucha. Dwa regulowane wałki rozrządu, podwójny układ chłodzenia, blok z aluminium zamiast żeliwa szarego, obrócona o 180 stopni pozycja wmontowania silnika i inne pierdoły. Z poprzednikami łączy je tylko taka sama odległość między cylindrami.

          Komentarz

          Pracuję...