skrzynia DUU - ile macie przejechane

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Michal2
    Ambiente
    • 2010
    • 131
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    skrzynia DUU - ile macie przejechane

    Zamieszczone przez miodowy

    dobre dobre
    może być jeszcze ten silnik bierze gaz jak komornik traktor
  • ruwado
    RS
    • 2009
    • 14886
    • Octavia IV (NX3)

    #2
    skrzynia DUU - ile macie przejechane

    Czytając na temat problemów ze skrzyniami DUU - padające nity mechanizmu różnicowego proponuje stworzyć listę z naszymi przebiegami na tych skrzyniach. Może to da obraz jak z tymi skrzyniami jest naprawdę: lista wg. wzoru
    DUU - nick - rok produkcji - nity - przebieg - awarie.

    1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
    pozdrawiam - Darek

    Komentarz

    • michalrh
      Rider
      • 2012
      • 322
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
      2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
      był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
      jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



      komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

      Komentarz

      • crom.de
        RS
        • 2012
        • 1545
        • Superb II (3T4)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
        2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
        3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
        - Superb
        - Panda 1.2

        Komentarz

        • thearchitect
          Ambiente
          • 2013
          • 166

          #5
          1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
          2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
          3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
          4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy ;-)

          Komentarz

          • logan_x
            Rider
            • 2011
            • 401
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
            2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
            3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
            4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy ;-)
            5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów

            Komentarz

            • mlac
              Ambiente
              • 2008
              • 200
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
              2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
              3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
              4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy ;-)
              5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
              6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
              Skoda Octavia Tour MORE 1.6 TWIN POWER
              Yamaha FZ6 s2 Fazer ABS

              Komentarz

              • czernobyl
                L&K
                • 2008
                • 1276
                • Octavia III (5E3)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
                2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy ;-)
                5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori

                Komentarz

                • Hapsburg12
                  Classic
                  • 2013
                  • 28

                  #9
                  1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
                  2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                  3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                  4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                  5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                  6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                  7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                  8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)

                  Komentarz

                  • mikser78
                    Drive
                    • 2008
                    • 76

                    #10
                    1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
                    2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                    3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                    4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                    5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                    6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                    7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                    8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                    9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                    Skoda Octavia 1.6 BFQ + LPG KME G3 + wtryski Barracuda



                    Wszystko z Moellera, automatyki i elektroniki w baaaaardzo dobrych cenach. Szczegóły na PW

                    Komentarz

                    • mcmis
                      Classic
                      • 2013
                      • 27

                      #11
                      DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.

                      Nie wiem czy TTTM, ale 1 i 2 czasem wchodzą gładko, a czasem jakby synchronizator nie chodziła jak trzeba... Musiałbym porówna z takimi co im "działa ok". Moim zdaniem luz jak jest wrzucony bieg też jest spory - 1-2cm lewo prawo.
                      Znacie kogoś w Krakowie kto by pomógł w ocenie? Z pewnością na spocie muszę podpytać
                      Moja Czeszka: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1289612

                      Komentarz

                      • ruwado
                        RS
                        • 2009
                        • 14886
                        • Octavia IV (NX3)

                        #12
                        1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
                        2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                        3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                        4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                        5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                        6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                        7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                        8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                        9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                        10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                        pozdrawiam - Darek

                        Komentarz

                        • carlsberg
                          Drive
                          • 2013
                          • 57

                          #13
                          1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 189.150 km - na razie bez problemów
                          2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                          3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                          4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                          5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                          6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                          7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                          8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                          9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                          10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                          11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 173.338 km - bez problemów
                          Mój Milosz: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80496

                          Komentarz

                          • ruwado
                            RS
                            • 2009
                            • 14886
                            • Octavia IV (NX3)

                            #14
                            1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 194.800 km - na razie bez problemów
                            2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                            3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                            4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                            5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                            6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                            7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                            8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                            9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                            10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                            11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 173.338 km - bez problemów
                            pozdrawiam - Darek

                            Komentarz

                            • pedros
                              RS
                              • 2009
                              • 1958
                              • Volkswagen
                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                              #15
                              1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 194.800 km - na razie bez problemów
                              2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                              3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                              4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                              5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                              6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                              7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                              8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                              9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                              10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                              11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 173.338 km - bez problemów
                              12. DUU - Pedros - 2009 - 11 mm - 116.200 km - przy 100 000 zmiana oleju na Fuchs 75W plus AR9100 miażdżąca poprawa = lekkie wklikiwanie, brak zgrzytów nawet przy włączeniu wstecznego!

                              Komentarz

                              • ruwado
                                RS
                                • 2009
                                • 14886
                                • Octavia IV (NX3)

                                #16
                                1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 197.000 km - na razie bez problemów
                                2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                                3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                                4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                                5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                                6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                                7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                                8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                                9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                                10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                                11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 173.338 km - bez problemów
                                12. DUU - Pedros - 2009 - 11 mm - 116.200 km - przy 100 000 zmiana oleju na Fuchs 75W plus AR9100 miażdżąca poprawa = lekkie wklikiwanie, brak zgrzytów nawet przy włączeniu wstecznego!
                                pozdrawiam - Darek

                                Komentarz

                                • carlsberg
                                  Drive
                                  • 2013
                                  • 57

                                  #17
                                  1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 197.000 km - na razie bez problemów
                                  2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                                  3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                                  4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                                  5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 160000 km - bez problemów
                                  6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                                  7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                                  8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                                  9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                                  10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                                  11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 181.000 km - bez problemów
                                  12. DUU - Pedros - 2009 - 11 mm - 116.200 km - przy 100 000 zmiana oleju na Fuchs 75W plus AR9100 miażdżąca poprawa = lekkie wklikiwanie, brak zgrzytów nawet przy włączeniu wstecznego!
                                  Mój Milosz: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80496

                                  Komentarz

                                  • logan_x
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 401
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                    #18
                                    1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 197.000 km - na razie bez problemów
                                    2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                                    3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 139.700 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                                    4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                                    5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 165400 km - bez problemów, po przesmarowaniu mechanizmu wybieraka, biegi dużo lepiej wchodzą
                                    6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                                    7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                                    8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                                    9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                                    10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                                    11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 181.000 km - bez problemów
                                    12. DUU - Pedros - 2009 - 11 mm - 116.200 km - przy 100 000 zmiana oleju na Fuchs 75W plus AR9100 miażdżąca poprawa = lekkie wklikiwanie, brak zgrzytów nawet przy włączeniu wstecznego!

                                    Komentarz

                                    • crom.de
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1545
                                      • Superb II (3T4)
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      #19
                                      1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 197.000 km - na razie bez problemów
                                      2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                                      3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 145.300 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                                      4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                                      5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 165400 km - bez problemów, po przesmarowaniu mechanizmu wybieraka, biegi dużo lepiej wchodzą
                                      6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                                      7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                                      8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                                      9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                                      10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                                      11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 181.000 km - bez problemów
                                      12. DUU - Pedros - 2009 - 11 mm - 116.200 km - przy 100 000 zmiana oleju na Fuchs 75W plus AR9100 miażdżąca poprawa = lekkie wklikiwanie, brak zgrzytów nawet przy włączeniu wstecznego!
                                      - Superb
                                      - Panda 1.2

                                      Komentarz

                                      • ruwado
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 14886
                                        • Octavia IV (NX3)

                                        #20
                                        1. DUU - ruwado - 2005 - 11 mm - 200.357 km - na razie bez problemów
                                        2. DUU - michalrh - 2004 - 11mm - 157.120 km- j.w.
                                        3. DUU - crom.de - 6/2004 - 11 mm chyba - 145.300 - bez problemów, po wymianie oleju biegi chodzą jak ta lala nawet 2 przy redukcji.
                                        4. DUU - thearchitect - 2009 - 11mm - 83000 - na razie się trzyma kupy
                                        5. DUU - logan_x - 2009 - 11 mm - 165400 km - bez problemów, po przesmarowaniu mechanizmu wybieraka, biegi dużo lepiej wchodzą
                                        6. DUU - mlac - 2008 - ?????? - 61.000 km - bez problemów (kontroluje stan oleju, smaruje tulejki od lewarka)
                                        7. DUU - czernobyl - 2005 -?? - 221.450 km - bez problemów, nigdy nic nie robione przy skrzyni, olej ori
                                        8. DUU - Hapsburg12 - 2004 - 11 mm(chyba) - 101 600 - bez problemów na razie( od przebie. 10 tyś km haczy)
                                        9. DUU - mikser78 - 2003 - 11mm - 190 000 - bez kłopotów, luzy na sterowaniu
                                        10. DUU - mcmis - ?? - 49.000 km - Działa, ale moim zdaniem ciężko (nieprecyzyjnie) wchodzą biegi 1 i 2. Jakby coś haczyło.
                                        11. DUU - carlsberg - 2005 - ?? - 181.000 km - bez problemów
                                        12. DUU - Pedros - 2009 - 11 mm - 116.200 km - przy 100 000 zmiana oleju na Fuchs 75W plus AR9100 miażdżąca poprawa = lekkie wklikiwanie, brak zgrzytów nawet przy włączeniu wstecznego!
                                        pozdrawiam - Darek

                                        Komentarz

                                        Pracuję...