Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chip u Aligatora - opinie

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chip u Aligatora - opinie

    To u mnie jak pisałem spadło do min - odkręciłem korek i syknęło i :shock: poszło samo na 3/4. I tak zostało - 13.300 km. bez dolewki.

  • #2
    Chip u Aligatora - opinie

    Panowie, jako że zamierzam zawirusować moje 1.8 TSI i chcę to zrobić w Dynosofcie u Aligatora, mam pytanie do ludzi którzy tam podnosili moc swoich aut - czy jesteście zadowoleni z usługi i czy nic się wam z silnikami nie dzieje?
    Nie ukrywam, że z jednej strony bardzo bym chciał mieć jeszcze więcej KM i Nm, a z drugiej boję się czy aby coś nie zepsuje.
    Czarny Elegance

    Komentarz


    • #3
      Big, nic się nie bój, "będzie pan zadowolony"

      P.S. to tylko chip, nie ma co zepsuć chyba że pojedziesz do vtechu :wink:
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • #4
        Ja robiłem i jestem mega zawodolony. Zrobiłem już 30kkm i nic (odpukać :P).
        Trwało to 5h ale Ali nie chciał mnie wypuścić póki nie zrobi tak jak jemu się podoba także polecam w 120%.
        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

        Komentarz


        • #5
          Dzieki panowie. Szczerze mówiąc trochę się obawiam jak słysze rózne historie o wyłażących bokiem tłokach, czy rozwalonym turbo i kole dwumasowym.
          i tak się zastanawiam czy gra jest warta świeczki. Czy ryzyko popsucia/zniszczenia silnika nie jest zbyt duże ?
          Czarny Elegance

          Komentarz


          • #6
            Big, jest żadne...poczytaj sobie o dobrych chipach, m.in. takich jak robi Ali, to nie nic z awariami o jakich piszesz. zadajesz pytania jakbyś nie widział tu na forum chipowanych aut...gdzie Ty takie pierdoły słyszysz o jakiś tłokach wychodzących i zajechanych sprężarkach przez chipa itp.?

            Komentarz


            • #7
              sew1981, no właśnie wiem że sporo ludzi robiło u Aliego i w Compsport i są zadowoleni, ale pytanie przez ile kilometrów są zadowoleni, bo przecieżpo roku czy dwóch auta nie sprzedam. I tu jest własnie moja wątpliwość, czy po przejechaniu 70-80 tys km po chipie będę tak samo zadowolony jak po pierwszych 100 km. Chodzi mi o to, czy po 60-70 tys km nie wysra mi się. silnik, przez to że taki dystans przejechał na chipie?
              Czarny Elegance

              Komentarz


              • #8
                Big, silnik może ci sie wysrać nawet w serii, nikt nie da gwarancji że silnik przeżyje do tych 300kkm.

                Czasami lepiej zrobić program u dobrego tunera niż jeździć na serii ponieważ czasami seryjne mapy nie do końca są idealne, przyrost rzędu 50koni nie zrobi krzywdy twojemu silnikowi chyba że silnik ma ukryta wadę to wtedy jest wieksze prawdopodobieństwo wystąpienia awarii
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Big
                  I tu jest własnie moja wątpliwość, czy po przejechaniu 70-80 tys km po chipie będę tak samo zadowolony jak po pierwszych 100 km.
                  Śpieszę z odpowiedzą - nie, nie będziesz tak samo zadowolony. Duuużo wcześniej będziesz chciał więcej i więcej i więcej- to uzależnia :twisted:


                  ale uzupełniając o :
                  Zamieszczone przez Big
                  Chodzi mi o to, czy po 60-70 tys km nie wysra mi się. silnik, przez to że taki dystans przejechał na chipie?
                  Jak mapa będzie profes ( a innej nie zamierzasz montować) to w dużej mierze zależeć będzie od Ciebie - tego jak będziesz z tej mocy i ile korzystał i jak dbał o silnik/turbo (eksploatacja, zmiany oleju itp). Jak dbasz tak masz. Tym bardziej, że wchodzi w grę silnik świeży z małym nalotem (w porównaniu do serków od dziadka Niemca co płakał...gdzie piec ma w rzeczywistości 400kkm)
                  Big przecież Ty to wszystko wiesz. Cipuj i ciesz się.
                  Ale obawy słuszne jednak bo to jakby nie patrzeć tylko VAG do tego TSI :wink: :lol: (żarcik, bez nerw pliz)

                  Komentarz


                  • #10
                    Alonzo_, dodam jeszcze że przy zachipowanym samochodzie i nie tylko jest kilka zasad:

                    - nie piłujemy silnika jak zimny
                    - studzimy turbinę gdy była znacznie obciążona
                    - nie latamy z prędkościami vmax
                    - zmieniamy olej co około 10kkm

                    W sumie to tyle aby nie zrobić krzywdy silnikowi :szeroki_usmiech
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez piramida
                      Alonzo_, dodam jeszcze że przy zachipowanym samochodzie i nie tylko jest kilka zasad:

                      - nie piłujemy silnika jak zimny
                      - studzimy turbinę gdy była znacznie obciążona
                      - nie latamy z prędkościami vmax
                      - zmieniamy olej co około 10kkm

                      W sumie to tyle aby nie zrobić krzywdy silnikowi :szeroki_usmiech
                      Dla mnie pierwsze 3 to podstawowe zasady , które powinno się przestrzegać w zasadzie w każdym mocniejszych doładowanym turbiną silniku. Olej standardowo robię co 15 ale jak O2 dłubnąłem to też co 10kkm robiłem. To taki "elementarz" jeśli się dba o swą furę i chce się dłużej pojeździć.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Alonzo_
                        Big przecież Ty to wszystko wiesz.
                        Niby wiem, ale człowiek jednak ma cały czas rózne myśli, bo wie ile to auto kosztowało i jaka jest wartość tych pieniędzy.

                        Zamieszczone przez piramida
                        - nie piłujemy silnika jak zimny
                        - studzimy turbinę gdy była znacznie obciążona
                        - nie latamy z prędkościami vmax
                        - zmieniamy olej co około 10kkm
                        To rozumie sie samo przez się. Jest to że tak powiem podstawa. Tylko ten olej z tego co wiem to spokojnie mozna zmieniac co 15 tys km.
                        Czarny Elegance

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez piramida
                          nie ma co zepsuć chyba że pojedziesz do vtechu
                          A napiszesz coś więcej?
                          Robiłem w u dealera v-techa octavie 1.8 TSI w 2009 roku, z przebiegiem ok 1000km, zrobiłem prawie 80 tys., nic nigdy się nie działo, auto jeździ nadal...
                          To nie czasem jakiś patriotyzm lokalny?
                          SUPERB

                          Komentarz


                          • #14
                            SilentEmpire, wystarczy ze pojechałem za pierwszym razem do vtechu na program ze swoim klekotem, dowalone koksu z samego dołu tak że za chwile sprzęgło powiedziało papa a po pierwszym hamowaniu myslałem że turbina odleci bo wyszło powyzej 180koni.
                            Po wizycie w CS i zmianie turbiny na większą ów sprzęgło jeszcze jeździło przez ponad rok czasu mając 30 koni więcej mocy.

                            Generalnie vtech może był dobry ładne kilka lat temu gdzie nie było jeszcze innych firm na rynku, obecnie do vtechu można jechać ale po box a i tego bym sie obawiał :wink:

                            Wklepują gotowca jak większość tunerów ale zbytnio sie nad tym nie doktoryzują, tutaj nie ma opcji siedzenia 5h na rolkach w celu dopieszczenia map jak było w przypadku Mihaua i programu u Wojtka z Dynosoftu.
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz


                            • #15
                              Chyba, że tak...
                              Ja przyuważyłem, że zrobili się bardzo zachowawczy - pozmieniali bardzo wszystkie przyrosty (zmniejszyli), z 2.0TSI zaproponowali mi gorszy wynik niż miałem z 1.8, więc raczej z nich zrezygnuje. Też myślę o Aligatorze, mam nawet od Niego jakieś wykresy.
                              No ale to najwcześniej po pierwszym rocznym przeglądzie, na razie zmieniam olejek po dotarciu i hamownia.
                              SUPERB

                              Komentarz


                              • #16
                                Big, jedź i się nie przejmuj. Po wyjeździe sam się będziesz zastanawiał co tak długo czekałeś. Tak jak Ci inni piszą, jak będziesz z głową używał silnika to nic złego nie powinno się stać.
                                Ali ma bardzo fajne podejście. Najpierw obgada z Tobą na czym Ci zależy, a później będzie dopieszczał wykres póki nie będzie idealnie. Mi przez te 5h poprawiał z 8 razy program.
                                U mnie tak wyszło.
                                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Big
                                  I tu jest własnie moja wątpliwość, czy po przejechaniu 70-80 tys km po chipie będę tak samo zadowolony jak po pierwszych 100 km.
                                  Po czipie zawsze jest frajda , nawet po takim dystansie, ale tak jak Alonzo_, wspomniał to uzależnia i che się więcej.
                                  Co do podzespołów to ja na chipie mam zrobione 70kkm, sam czip był robiony przy przelocie coś koło 60kkm , obecnie mam do wymiany sprzęgło i dwumasa ale to dla tego, że 90% mojej jazdy to warszawak i stanie w korkach co zabija sprzęgło nawet na serii i nie maa na to mocnych, generalnie przelatane na tym mam 130kkm i oprócz tego że turbo musiałem czyścić a teraz sprzęgło do wymiany to reszta zdrowa.
                                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Mihau, to jest jakiś stage2 pod 98 oktanów?
                                    SUPERB

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      SilentEmpire, jest to sam program ze zrobionym wydechem, paliwo 98
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Chyba mnie Panowie przekonaliście, rozwiewajac jednoczesnie moje wątpliwości Jestem umówiony z Aligatorem na Piątek 22.08. no i chyba jednak pojadę :twisted:
                                        Mihau, słuszna miałeś serie w swoim aucie. Program też robi wrażenie.
                                        Zamieszczone przez Mihau
                                        Ali ma bardzo fajne podejście. Najpierw obgada z Tobą na czym Ci zależy, a później będzie dopieszczał wykres póki nie będzie idealnie. Mi przez te 5h poprawiał z 8 razy program.
                                        No właśnie też to o Nim słyszałem. Dlatego wybrałem własnie jego, pomimo że mam z Lublina do Katowic 350 km.
                                        Czarny Elegance

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez SilentEmpire
                                          Mihau, to jest jakiś stage2 pod 98 oktanów?
                                          Dokładnie tak jak piramida napisał, wydech i PB98.
                                          Zamieszczone przez Big
                                          Dlatego wybrałem własnie jego, pomimo że mam z Lublina do Katowic 350 km.
                                          Ja miałem 287km ale całą drogę powrotną miałem banana na japie. k
                                          I od piątku przygotuj się na zwiększone zużycie paliwa. :diabelski_usmiech
                                          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez piramida
                                            - nie latamy z prędkościami vmax
                                            chyba Bóg Cię opuścił :twisted: MSPANC
                                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Jestem zadowolony z roboty Wojtka, octa ma przejechane jakieś 45tkm po programie, master jakieś 80tkm. Zero jakichkolwiek problemów z silnikami czy sprzęgłami. W masterce wyraźnie spadło zużycie paliwa, zresztą w octavii też . Polecam, gość nie robi fuszery, widać że mu zależy żeby klient był zadowolony, ja napewno do niego jeszcze przyjadę z nie jednym autkiem.
                                              Było szybkie
                                              2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
                                              CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
                                              163HDI HYDRACTIVE 3+
                                              Jest wycieczkowóz
                                              VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Big, ja robiłem u Aliego i już po chipie nalatałem 55k km
                                                Ali robi profi robotę, nad moim spędził ładnych kilka godzin, wygładzając i dopieszczając parametry. Sam już Mu mówiłem, że wg mnie kreski są OK, ale dłubał dalej, bo chciał osiągnąć efekt, który zamierzył.
                                                Dodam, że poprzednią OI AXR po chipie u Aliego zrobiłem 200k km na ori turbinie :wink:
                                                Jak kolejne auto będzie się nadawało do dłubnięcia to też tam podjadę
                                                Garret

                                                -----------
                                                Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Garret w podpisie
                                                  jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali
                                                  Oj, chyba przyspieszę zbiórkę złociszy na wizytę w Katowicach... marzą mi się takie parametry w harcerzu W kwestii $, to ile +/- taka zabawa kosztuje?

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X