Wapex, przesiadles sie z Laguny III na Octavie II ?? jakis powod ?
Czym jezdziliscie przed Occta?
Zwiń
X
-
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
-
-
Między Laguną a Octavią miałem jeszcze blaszak-a Partnera i 307CC.
Laguną jeździłem 2 lata i mi się znudziła
Octavię II FL znałem już dawno z silnikiem 2.0TDI BKD (rodzice mają już 4lata) - pojawiła się okazja i kupiłem. Jestem zadowolony z niej.
Laguna III i Octavia to trochę inne auta, oba moim zdaniem bardzo dobre, Laguna większa, ale Octavia przy dalszych trasach oszczędniejsza przy bardzo dobrym przyspieszeniu w stosunku do Laguny.
Komentarz
-
-
Wapex, ja znowu odnioslem inne wrazenie ze Laguna III jest mniejsza ( jesli chodzi o bagaznik) mozliwe ze wieksza w srodku. Ja natomiast jezdzilem LII i odnioslem wrazenie ze byla bardziej komfortowa niz OII. Co do silnika to nie mam sie co przyczepic bo przesiadlem sie z 1.8 na 2.0 wiec tu pozytwynie. No i OII wieksza od L2 Przynajmniej bagaznik szczegolnie w kombiaku.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Środek większy w Lagunie III niż w OII, bagażnik chyba tak jak mówisz OII ma większy (mimo, że LIII miałem w kombi a OII w hb).
Lagunę II też dobrze wspominam - miałem biedną wersję, ale fotele były większe i wygodniejsze niż w LIII.
Zawsze jeżdżąc rodziców OII zazdrościłem, że to tak dobrze ciągnie bez chip-a (a moja LIII miała 180KM po chipie i dopiero zaczęła normanie jeździć).
No i jeszcze jedna zaleta OII w stosunku do Laguny jakiejkolwiek - łatwiej sprzedać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WapexNo i jeszcze jedna zaleta OII w stosunku do Laguny jakiejkolwiek - łatwiej sprzedać
[ Dodano: Czw 24 Lip, 14 16:53 ]
Zamieszczone przez WapexLagunę II też dobrze wspominam - miałem biedną wersję, ale fotele były większe i wygodniejsze niż w LIII.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WapexNo właśnie, a ja LIII mimo, że ładna i zadbana sprzedawałem 2miesiące - chyba 213tyś przebiegu oryginalnego odstraszało potencjalnych Klientów
BTW mlodsza Lagunka juz produkuje 175KM w standardzieObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
F 125 p, żywot skończył jak mu resor wpadł do bagażnika przez przerdzewiałą podłogę
Nissan Sunny , po lekkiej stłuczce pękła głowica. Myślałem, że dojadę do domu nawet jak się trochę silnik zagrzeje (chłodnica się przedziurawiła). No i dojechałem, ale skutki były opłakane.
VW Vento. Sprzedałem , bo się przeprowadziłem do Angolandu i potrzebowałem auto z kierownicą po durnej stronie. To było zarąbiste auto i odkąd go miałem to postanowiłem że następne będą tylko VAGi.
Passat B5. Kupiłem jako drugie auto dla żony.
Octavia I, którą jeżdżę do dzisiaj od 7 lat bez żadnych problemów. Kupiłem na miejsce Venta.
Octavia II, zastąpiła Passata. I też mamy ją do dzisiaj.
W najbliższej przyszłości planuję wymienić OI na OII FL RS (czarny albo niebieski)
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
1.Volvo 740 2.0+lpg
2.Daihatsu Charade 1.0 ( DIESEL ! to była moc nawet nie wiem ile to miało mocy oczywiście bez turbo)
3.Daewoo Nexia 1.5 GTX
4.Nissan Primera 2.0 d
5.Ford Escort 1.6
6.Vw Polo 1.0
7.Seat Ibiza 1.4
8.Daewoo Leganza 2.0
To są auta tylko w rodzinie , do tego kilka aut którymi jeździłem jako służbowe .
9. I oczywiście Octavia 1 1.6 AEE 75 HP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mcsim1Daihatsu Charade 1.0 ( DIESEL ! to była moc nawet nie wiem ile to miało mocy oczywiście bez turbo)
Komentarz
-
-
1. Fiat 126p
2. Opel Corsa A 1.5 TD
3. Renault Clio II 1.4 benzyna
4. Opel Combo II 2003 1.7 isuzu
5. Renaul Laguna II 2004 2.2 dCi - najgorszemu wrogowi nie polecam :P
6. Mercedes W220 kombi 2002 r CDi - przebieg 450 tys, bez większych napraw, oprócz blach - niestety rozbita
7. Ford Focus 2006 r 2.0 136 KM diesel - bardzo fajne autko
8. Octavia I 2002 2.0+LPG - nadal w rodzinie
9. Octavia I 2003 1.8T RS kombi - obecne i baaaardzo przyjemne
Komentarz
-
-
1. Felicia 99 1,6
2. VW Golf 1,9TDI
3. Octavia 1fl 1,6był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
1. Maluszek ++ 1984 <- rok produkcji
2. Opel Ascona ++ 1988
3. Oltcit --- (rumuńska wersja citroena axela)198x
4. VW Jetta I +-198x po prostu nie pamietam...
5. Oplel Kadett ++ rok j.w.
6. Mazda 626 2.0 +- (pierwsze auto z lpg)
7. Mitsubishi Galant 2.0 TD + (pierwszy diesel)
8. Ponownie maluszek + z 1994 chyba
9. Cinquecento 900 1995 (ale moge sie mylić do donrocznika bo nie pamietam)
10. Seicento 1.1 2000
11. Skoda Felicja 1.3 MPi ++ (drugie auto z lpg) 199x
12. Skoda Fabia ++ 19xx (krótko miałem Fabię. Zaledwie kilka miesięcy. Okazała się powypadkowa)
13. Ford Mondeo MkI 1.6 1993 ++
14. Citroen C5 exclusive 2.0 HPi 2001 benz ++ (wygodny, ale drogie ekoduperele w utrzymaniu)
15. Opel Zafira 2.0 DTi 2004 ++++ (do chwili obecnej)
16. VW Polo + 1.4 MPi 1998
17. Skoda Octavia 1.6 MPi 2000 +++ (dopiero co kupiona )
Troche tego było. I nie wiem czy czegoś nie pominąłem
Komentarz
-
Komentarz