1Z0 035 729 D (1Z0035729D)
For white dot MFD cars (CC , Mark VI, MY09 Passat)
A2DP
Production from 25/05/2009 to 22/06/2009
Replaced by 1Z0 035 729 C (1Z0035729C)
1Z0 035 729 C (1Z0035729C)
For white dot MFD cars (CC , Mark VI, MY09 Passat)
A2DP
Production from 22/06/2009
Tylko pytanie po co uchwyt i antena, jak generalnie po to jest BT zeby ten telefon lezal w kieszeni, czy tam innym miejscu, a wszystko da sie zalatwic z maxi-dota. Ladowac telefonow co 5minut nie trzeba, a zewnetrzna antena zasiegu nie poprawi, zeby ciagle byl max zasieg. W dodatku kolejna otwory w desce, czy tam pociete listwy ozdobne, zeby uchwyt wsadzic. Pomijam kolejny bajer do wsadzenia po zajeciu miejsca za kierownica
w superb w gsm III to antena samochoowa jest potrzebna, tzn gdy polaczysz sie po bt, to w telefonie antena ma "X" a jej funkcję przejmuje ta z samochodu
a nie jest przypadkiem tak, że GSM III to jest telefon w samochodzie, a z komórki potrzebna mu jest tylko karta sim (remote SimAccessProtocol) i ksiazka telefoniczna?
Muszę sprawdzić, ale wydaje mi się, że lista wybieranych numerów wyświetlana w samochodzie jest rozdzielna z listą wybieranych numerów w telefonie, co dodatkowo potwierdzało by moją tezę o całym telefonie w samochodzie.
Chyba GSM II nie potrafi wyświetlić sms.
No to kolejny zbedny bajer, klonowanie kart, nie kazda siec to ma, przelaczanie sie miedzy nimi, to by sie nie nazywalo wtedy BT, tylko wbudowany telefon :szeroki_usmiech
Da się w takiej konfiguracji dołożyć GSM II ? Czy konieczny jest maxi-dot?
Auto mam nowe i taką akcję jak dołożenie maxi-dota musiałbym robić w ASO (gwarancja) a tam za zegarki życzą sobie z księżyca wzięte 3000zł.
GSM II nie potrzebuje maxi-dota ani kierownicy wielofukcyjnej. U mnie działa z Columbusem. Jeżeli Bolero ma obsługę telefonu to będzie wszystko działało.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
GSM II nie potrzebuje maxi-dota ani kierownicy wielofukcyjnej. U mnie działa z Columbusem. Jeżeli Bolero ma obsługę telefonu to będzie wszystko działało.
Właśnie zajrzałem na Twój profil i wątek o aucie - pisałeś, że zamontowałeś sobie zestaw Bluetooth - można spytać skąd kupiony i jeżeli to nie jakaś wielka tajemnica to za ile?
GSM II nie potrzebuje maxi-dota ani kierownicy wielofukcyjnej. U mnie działa z Columbusem. Jeżeli Bolero ma obsługę telefonu to będzie wszystko działało.
Właśnie zajrzałem na Twój profil i wątek o aucie - pisałeś, że zamontowałeś sobie zestaw Bluetooth - można spytać skąd kupiony i jeżeli to nie jakaś wielka tajemnica to za ile?
Jak ja kupowałem to cena była 999zł, ale teraz chwalą się, że ich okablowanie wspiera komendy głosowe i pewnie dlatego podnieśli cenę (z tymi komendami chodzi o to, że mikrofon musi być podłączony również do radia, a nie tylko do kontrolera BT - kwestia jednego kabla). Główną zaletą tego zestawu jest to, że jest on plug&play. Nie trzeba nic ciąć, lutować, dokładać pinów do kostki, itp. Tańsze zestawy nie posiadają gotowej wiązki. Sam montaż jest prosty, ale trochę czasochłonny, ponieważ trzeba zamontować mikrofon w podsufitce (jest na niego oryginalne miejsce w obudowie lampki), a kontroler BT pod fotelem kierowcy (czyli trzeba przeciągnąć kable pod listwą progową i pod szyną fotela).
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Faktycznie to jest najnowszy moduł sterownika bluetooth wersja E.
Chociaż na zdjęciu na aukcji obudowa wygląda jak by była popowodziowa, a kable wyglądają na robione "chałpniczo" - ale skoro dzięki temu jest jak piszesz "plug and play" i działa to nie ma znaczenia.
Mam jednak jeszcze pytanko o montaż - oryginalnie moduł mocowany jest na blaszanym elemencie pod siedzeniem i przykrywany osłoną wykonaną z takiego tworzywa jak tapicerka podłogi - najwyraźniej nie ma tego w zestawie.
Jak w takim razie zamontowałeś i zamaskowałeś sterownik?
I na koniec - trzeba to zakodować - czyli do odpalenia jest potrzebny VAG COM?
Faktycznie to jest najnowszy moduł sterownika bluetooth wersja E.
Chociaż na zdjęciu na aukcji obudowa wygląda jak by była popowodziowa, a kable wyglądają na robione "chałpniczo" - ale skoro dzięki temu jest jak piszesz "plug and play" i działa to nie ma znaczenia.
Mam jednak jeszcze pytanko o montaż - oryginalnie moduł mocowany jest na blaszanym elemencie pod siedzeniem i przykrywany osłoną wykonaną z takiego tworzywa jak tapicerka podłogi - najwyraźniej nie ma tego w zestawie.
Jak w takim razie zamontowałeś i zamaskowałeś sterownik?
I na koniec - trzeba to zakodować - czyli do odpalenia jest potrzebny VAG COM?
Oni chyba wstawiają takie samo zdjęcie we wszystkich aukcjach dotyczących bluetooth-a dla grupy VAG, więc nie należy się tym przejmować. Moduł, który dostałem wyglądał jak nówka sztuka. Do jakości wykonania wiązki też nie miałem żadnych zastrzeżeń.
Elementów do montażu faktycznie nie ma w zestawie. Ja przykleiłem taśmą dwustronną rzepy i przyczepiłem moduł do podłogi. Nie wystaje spod fotela, więc w niczym to nie przeszkadza. Zamierzałem kupić w ASO brakujące mocowania, ale to się tak dobrze trzyma, że zapomniałem o temacie .
Jeżeli nie masz kierownicy wielofunkcyjnej ani maxi-dota to nie trzeba nic kodować. Podłączasz i działa.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Chyba się skuszę na ten zestaw - montaż nie należy do najłatwiejszych (trzeba zdemontować sporo zatrzaskiwanych elementów) ale nie jest to coś co budziło by moje przerażenie
A oczywiście sporo taniej niż w ASO.
Powoli przestaję żałować, że kupiłem Ambiente a nie Elegance bo okazuje się, że dozbrajanie auta może wychodzić taniej niż opcje zamawiane w fabryce.
No akurat moduł BT wybierany jako opcja przy zamawianiu samochodu kosztuje 1200zł, więc praktycznie tyle samo co ten na allegro i nie musisz go sam montować . Z tego powodu Yeti od razu doposażyłem w ten moduł.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
No akurat moduł BT wybierany jako opcja przy zamawianiu samochodu kosztuje 1200zł, więc praktycznie tyle samo co ten na allegro i nie musisz go sam montować . Z tego powodu Yeti od razu doposażyłem w ten moduł.
Taka dopłata - 1200zł to jest do Elegance + np. Bolero 1500zł.
Ale już jako opcja dla Ambiente kosztuje 1700zł bez uchwytu na tel.
Dodatkowo wymagane jest zamówienie fabrycznego radia - a dla Ambiente za Bolero życzą sobie śmieszne 3500zł.
Zakładając, że kupił bym ww. to dopłata wynosi 5200zł.
A ja kupiłem legalne, dwu miesięczne Bolero z Superba za 1480zł + 180zł ramka + jeżeli kupię BT na allegro za 1100 to wyjdzie razem 2760zł. Różnica jak dla mnie - zauważalna.
Choć fakt - nie mam Maxi-Dota - ale w sumie po co mi to potrzebne jak nie mam Navi i GSM III?
No akurat moduł BT wybierany jako opcja przy zamawianiu samochodu kosztuje 1200zł, więc praktycznie tyle samo co ten na allegro i nie musisz go sam montować . Z tego powodu Yeti od razu doposażyłem w ten moduł.
Taka dopłata - 1200zł to jest do Elegance + np. Bolero 1500zł.
Ale już jako opcja dla Ambiente kosztuje 1700zł bez uchwytu na tel.
Dodatkowo wymagane jest zamówienie fabrycznego radia - a dla Ambiente za Bolero życzą sobie śmieszne 3500zł.
Faktycznie. W Yeti w wersji Ambition radio (Swing) i Maxi-Dot jest w serii, więc do zestawu GSMII dopłaca się tylko 1200zł + 100zł za kierownicę z obsługą telefonu.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Komentarz