Mam w Skodzie O1 zamontowane radio z panelem nie fabryczne 1 DIN.
Planuję nabyć i zamontować Symphony ( niestety tylko CD - nie znalazłem nigdzie poza ASO modelu z MP3 - może ktoś chce się pozbyć takiego radia ? )
Pytanie zasadnicze jest takie - czy do montażu radia fabrycznego Symphony potrzebuję czegoś specjalnego: ramki, przejściówki do kabli, do anteny czy czegokolwiek innego.
Ewentuanie proszę o krótki wykład na temat sposobu mocowania takiego radia w O1.
Wczoraj montowałem z sąsiadem w O2 Melody - było to trywialnie proste i przyjemne - czy w O1 z Symphony będzie równie miło ?
oti,
jesli nikt nie przerabiał fabrycznych kostek żeby podłączyć radio niefabryczne to wszystko wejdzie p&p. ale to mało prawdopodobne, bo niefabryczne radia mają gdzie indziej zasilanie pamieci, więc możesz mieć przełożone piny w kostce lub coś zmostkowane, poza tym mogą się różnić podłączenia głośników, tzn po podłączeniu do Symphony głośniki mogą byc pozamieniane stronami.
Tu masz piny do kostki fabrycznej:
Dziekuję za rozpiske, mam nadzieje ze nie bylo grzebane - auto z 2004 roku ale 1 wlasciciel zakupil je w salonie w DK - licze ze kultura techniczna dotara tam dość wcześnie. A masz może orientację jak wyglada kwestia mocowania we wnęce - potrzebne jakieś ramki czy coś ?
oti,
z tego co ostatnio widziałem , jak wyciagałem swoje to tam nie ma żadnej rami/kieszeni dodatkowej, wszystko sie trzyma w tej srodkowej konsoli, ale nie jestem pewien do końca.
Przy okazji....... czy takie coś z fabii da sie zamontować w O1 :?:
Niczego nie potrzeba. Wczoraj wyciągnąłem niefabrycznego Blaupunkta i zamontowałem Symphony CD. Kostki miałem ori, nic nie poprzerabiane i wszystko pasowało p&p. Na dodatek zaczęło mi działać ori sterowanie głośności w kierownicy.
Skoda Octavia I kombi, Laurin&Klement, 1.9TDi ASZ, 150KM. To już niestety przeszłość. Wygląda na to, że poszła w dobre ręce.
Ja po zamontowaniu climatronica na wiosnę również zmienię niefabryczne Sony na ori.. najchętniej w rozmiarze 2DIN.. a co.. jak szaleć to niech chociaż wygląda.... Tylko strasznie ciężko dostać w rozsądnych pieniądzach... Szkoda, bo do VW można mieć za 300-400zł... chyba, że zainwestuje w zmianę podświetlania radia z niebieskiego na zielone.. albo podświetlania kokpitu z zielonego na niebieskie..
panowie a powiedzcie mi co poza mozliwoscia obsługi radia z kierownicy, jest w tym symphony takiego porywajacego? bo wygladem to ono nie powala mnie na kolana, zreszta jak wiekszosc fabrycznych radyjek :wink:
wolalbym dobrego alpine'a na zielono podswietlonego, z dobra obrobka dzwieku , tylko nie wiem za jakie pieniadze chodza te symphony? ale watpie, zeby fabrycznie radio do tanich nalezalo co? :lol:
Symphony CD kupilem na Allegro za 200pln; w bagażniku mam oryginalną zmieniarkę, która wcześniej była bezużyteczna a teraz normalnie działa, dodatkowo kupiłem mały gadżet, który podpiąłem do radyjka, z kabelkiem zakończonym mini-jackiem i mogę podłączać sobie mp3. Kabelek wypuściłem przez półeczkę pod radiem. Wszystko ładnie gra i świetnie komponuje się z wnętrzem.
Skoda Octavia I kombi, Laurin&Klement, 1.9TDi ASZ, 150KM. To już niestety przeszłość. Wygląda na to, że poszła w dobre ręce.
Jeszcze jedno pytanko - czy ktoś z Was używa Symphony mp3 ? Jak to działa ?
Czy sprawia problemy z odtwarzaniem mp3. Czy jest grymaśne co do odtwarzanego materiału, co z jakością podczas odtwarzania mp3 ?
Zastanawiam się czy nabyć Symphony czy wersję z mp3...
Ile powinno kosztować Symphony i Symphony mp3 na wolnym rynku ? (tzn ile byście dali)
Mam pytanie . Mój znajomy sprzedaje w najbliższym czasie SKODĘ Superb , w której ma fabrycznie zamontowane SYMPHONY z MP3. Jam mam w Octavii SYMPHONY z CD , czy zamiana radyjek nie wiąże się z jakimiś problemami natury technicznej ????? tzn. czy wystarczy wyciągnąć radyjka , przełożyć wpinając istniejące kostki i radia będą działały poprawnie ???? ( dodam , że ja mam sterowane w kierownicy ).
Proszę o odpowiedź.
Komentarz