dobrygrzeswawa, umknęło mi jakoś ops:
Nowe mapy BMW 2010.1 Update DVD
Zwiń
X
-
w związku z tym że nie znam się natych wszystkich modyfikacjach , softach i innych badziwkach spytam wprost - czy są do columbusa mapy na których sa pokazane fotoradary :?: ?
dostałem od Martina jakąś tam najnowszą płytę ale tam tego niema.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
kurcze, bo teraz to mnie już kompletnie zmyliliście ...
Poprawcie mnie gdzie nie mam racji - z tego co wyczytałem :
1) Można zrobić mixa map SKODY i BMW
2) Do tego mixa można dorzucić swoje POI, które będą działać
3) Nie jest ważne której mapy Skody używa się do tego mixa, ważne, żeby dobrze pozmieniać pliki konfiguracyjne i będzie chodzić OK
Pytam, bo właśnie poluję na najnowszą V6 update, która ponoć wyszła jakieś 2 tyg temu (info ze SKODA-POLSKA) i chcę się pomęczyć żeby to chodziło
a) z wybieraniem głosowym (nowe modele Columbusa)
b) z mapami BMW 2010.1 PRO (najnowsze)
Czy taki myk jest możliwy ?
Pozdrawiam!
[EDIT]
kurcze, ludzie to szybcy są
na forum briskody jest link d oruskiego torrenta z najnowszym V6 (W i Z) + BMW 2010.1
Czy ktoś ma konto na tym torrencie bo trzeba sie tam zarejestrowac w konkretnych godzinach
link do briskody:
http://briskoda.net/forums/topic/144753-skoda-v6-maps/ post#7
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koskikurcze, bo teraz to mnie już kompletnie zmyliliście ...
Poprawcie mnie gdzie nie mam racji - z tego co wyczytałem :
1) Można zrobić mixa map SKODY i BMW-- newiem poco??BMW jest lepsza, cala Evropa i jest nowsza!!
2) Do tego mixa można dorzucić swoje POI, które będą działać
3) Nie jest ważne której mapy Skody używa się do tego mixa, ważne, żeby dobrze pozmieniać pliki konfiguracyjne i będzie chodzić OK
Pytam, bo właśnie poluję na najnowszą V6 update, która ponoć wyszła jakieś 2 tyg temu (info ze SKODA-POLSKA) i chcę się pomęczyć żeby to chodziło