dymienie na niebiesko to olej ...
ubytek oleju nie jest normą.
mi też brała ok 1l od wymiany do wymiany po wymianie turbo nie bierze nic. Przebieg aktualny 230kkm
to że turbina była regenerowana nie jest pewnikiem, że jest złożona prawidłowo i że uszczelniacze faktycznie spełniają swoje zadanie
zapominacie też ,że to ze jest kompresja nie znaczy ze pierścienie mozna odrzucic jako powód.
silnik z mojego 3-go auta. stara 3,5l benzyna r6 od bmw kompresja idealna na wszystkich cylindrach. a spalanie oleju rzędu litr na 100km. Diagnoza to pęknięty pierścień zbierający NA JEDNYM CYLINDRZE! ale silnik ma pewnie grubo ponad 600kkm
w kazdym razie wydaje się to nierealne w tdi ... obstawiałbym mimo wszystko turbo
ubytek oleju nie jest normą.
mi też brała ok 1l od wymiany do wymiany po wymianie turbo nie bierze nic. Przebieg aktualny 230kkm
to że turbina była regenerowana nie jest pewnikiem, że jest złożona prawidłowo i że uszczelniacze faktycznie spełniają swoje zadanie
zapominacie też ,że to ze jest kompresja nie znaczy ze pierścienie mozna odrzucic jako powód.
silnik z mojego 3-go auta. stara 3,5l benzyna r6 od bmw kompresja idealna na wszystkich cylindrach. a spalanie oleju rzędu litr na 100km. Diagnoza to pęknięty pierścień zbierający NA JEDNYM CYLINDRZE! ale silnik ma pewnie grubo ponad 600kkm
w kazdym razie wydaje się to nierealne w tdi ... obstawiałbym mimo wszystko turbo
Komentarz