Witam!
Zrobilem juz 13 tys km i za 2 tys czas na wymiane oleju a czeka mnie dluzsza trasa- 1500 km. Co jakis czas sprawdzam poziom oleju i choc to dziwne nie musze robic zadnych dolewek- olej na poczatku byl w okolicach maksimum a po jednej dluzszej trasie- 2x po 1500 km przy predkosciach ok 150 km/h- poziom opadl do polowy wskaznika i tak jest do tej pory. Pytanie jest takie: czy lepiej przed dluzsza trasa dolac zawczasu troszke oleju tak aby byla w pozycji maksymalnej czy lepiej nie kombinowac i zostawic tak jak jest czyli w polowie bagnetu i jak to wyglada przy codziennej eksploatacji:lepiej w pozycji maksymalnej czy w polowie?
Zrobilem juz 13 tys km i za 2 tys czas na wymiane oleju a czeka mnie dluzsza trasa- 1500 km. Co jakis czas sprawdzam poziom oleju i choc to dziwne nie musze robic zadnych dolewek- olej na poczatku byl w okolicach maksimum a po jednej dluzszej trasie- 2x po 1500 km przy predkosciach ok 150 km/h- poziom opadl do polowy wskaznika i tak jest do tej pory. Pytanie jest takie: czy lepiej przed dluzsza trasa dolac zawczasu troszke oleju tak aby byla w pozycji maksymalnej czy lepiej nie kombinowac i zostawic tak jak jest czyli w polowie bagnetu i jak to wyglada przy codziennej eksploatacji:lepiej w pozycji maksymalnej czy w polowie?
Komentarz