przecież w Irlandii to takie śmieszne mrozy są, że się chyba nie ma czym przejmować. A chyba jedno z prostszych rozwiązań to wykupić za parę euro assistance.
Założenie nieoryginalnego radia Octavia 2FL.
Zwiń
X
-
Założenie nieoryginalnego radia Octavia 2FL.
1. Jakie elementy są potrzebne do założenia radia?
2. Czy ktoś zakładał już takie radio w ASO i ile go to kosztowało?
3. Czy robił ktoś foto relacje z takiej operacji?
Ja dzwoniłem do Poznania i wyszło że chcą z częściami okolu 300zł. Wedle mnie to jakiś obłęd. :evil:
Czy jak sam założę radio utracę gwarancje?? Jeśli tak czy mogę założyć to radio gdzie indziej (tylko nie ASO)?
-
-
w piątek dokonałem przeszczepu w swoim turku z radyjka RCD310 ( coś chyba podobnego jak w O2FL), na moją starą dobrą, jeszcze z octavki alpinkę.
koszty i materiały:
- ramka 2din -->1 din. na sępa wydarta :szeroki_usmiech z ASO VW. jedyny koszt to dokupienie za 25 zeta gumowej wykładzinki w półeczkę, coby fanty się nie tłukły. i tak do przodu bo : ramki na alledrogo po ok 35~45 zeta+ przesyłka, a tu mam za 25 i dokładnie ten sam plastik jaki mam w samochodzie.
- przejściówka can--> iso + przejściówka ze wzmacniaczem 2xfakra-->din. razem z przesyłką 55 zeta. kupione na alledrogo u użytkownika : http://allegro.pl/show_user.php?uid=12547177
radyjko zamontowane, wszystko pasowało. jedyne co : radio ori bierze info o włączonej stacyjce z can-u, więc ja swoje podpiąłem na stałe. i tak mam nawyk zrzutu panelu, więc mi to lotto, czy gra po kluczu, czy na stałe. odbiór stacji FM - bez zarzutu.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
radio nie ori do OII FL
Witaj
ja do swojej octavki zakładałem radio nie oryginalne - nie bawiłem się w zakup pojedynczych części - pojechałem do "speca" od dźwięku i za kwotę 80 zł w ciągu 30 minut dostałem dopasowaną ramkę i profesjonalnie zamontowane radio - samo radio też mogłem kupić u niego na miejscu, ale przywiozłem już wcześniej kupione.
ASO się nei przejmuję, już nie ma obowiązku serwisowania nowego auta w ASO - poza tym radio zostało założone bez większej ingerencji w elektronikę radia, co oznacza m.in., że muszę je ręcznie wyłączać, bo nie działa na kluczyk w stacyjce - ale można się przyzwyczaić w dwa dni :
była: OI 1,9 TDI 170 tys km w dwa lata z hakiem
potem: OII FL 1,9 TDI 17 tys km od 23.04 do 29.07
teraz: Passat B5 1,9 TDI - mimo wszystko wolę Octavki
Komentarz
-
Komentarz