podepne sie pod ten temat ,turba , opisze krotko, problemy , po zapaleniu mojego szkudnika tdi (110km, silnik ASV 2001) i ruszeniu pod wzniesienie zmianie biegu na 2 potem wdepnieciu gazu do 2200 obrotow , zgasla :evil: , gdy probowalem ja odpalic , niczym , Lanz -Buldoga zakrecila z 5-8 razy i nic, ok dalem gazu nim odpalilem i zaskoczyl , ale :!: obroty nie rownie kopci jak parowoz :evil: mocy brak mimo ze tylko ja jechalem ,
1. problem turbina
2.zawor egr,n75
podjechalem do garazu i tam przy zapalonym silniku odpiolem wtyczke od n75 ktora steruje turbem, :shock: :shock: :shock: , silnik zaczal pracowac rowno , wczesniej tez sie to dzialo, powiecie , ze paliwo lia, moze byc, skoro (mpg 55) a nie jak wczesniej (mpg 60-63) na trasie ,obciazenie to 5 osob i bagaz , dalej brak na 3 biegu przyspieszenia tego wyczuwalnego , gdy sie juz nagzal to ok :szeroki_usmiech
posatnowilem wymienic turbo moj przebieg to 92500mil, tak owszem turbo GR 1749 V, kosztuje 810 funtow :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech , a regenerowne 500 fontow, :roll: -patrzac na ceny skod to moge za 800 funtow kupic nastepna tez tdi(180 000mil) zalaczam foty strarej turbiny
1. problem turbina
2.zawor egr,n75
podjechalem do garazu i tam przy zapalonym silniku odpiolem wtyczke od n75 ktora steruje turbem, :shock: :shock: :shock: , silnik zaczal pracowac rowno , wczesniej tez sie to dzialo, powiecie , ze paliwo lia, moze byc, skoro (mpg 55) a nie jak wczesniej (mpg 60-63) na trasie ,obciazenie to 5 osob i bagaz , dalej brak na 3 biegu przyspieszenia tego wyczuwalnego , gdy sie juz nagzal to ok :szeroki_usmiech
posatnowilem wymienic turbo moj przebieg to 92500mil, tak owszem turbo GR 1749 V, kosztuje 810 funtow :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech , a regenerowne 500 fontow, :roll: -patrzac na ceny skod to moge za 800 funtow kupic nastepna tez tdi(180 000mil) zalaczam foty strarej turbiny
Komentarz