andrzejw napisał/a:
maciejek napisał/a:
Porządny zamiennik z firmy robiącej dla skody - 200PLN, oryginał Skoda - 280PLN. Silniczki bardzo rzadko się psują, z reguły tylko sam mechanizm
Czy warto oszczędzic 80PLN, czy może lepiej dołoży tą kwotę? Jakie są opinie na temat tego zamiennika i co to za zamiennik?
W sumie kupisz to samo tylko z logo Skody, zamiennik jest produkcji europejskiej, nie chińszczyzna
Czy jest to niejaki DIAMOND, czy coś innego?
Jak złożyc zmówienie? Przez e-mail?
Mam radio Symphony i nie ma wyjscia na czincze, jak inaczej podpiac wzmacniacz. Jest oczywiscie kostka z zasilaniem i druga z glosnikami i jest jeszcze jakby jedna kostka zlozona z 3 segmentow spinanych ze soba, 2 z nich sa zajete, jedynie zolty jest pusty. czy to tam mozna podpiac cos zamiast czinczy czy moze jakas przejsciowke sie podpina. Prosze o pomoc bo wszystko podlaczylem tylko to mi zostalo, wiec co i jak to wyglada (jakies linki) musze podlaczyc?
[ Dodano: Sob 07 Sie, 10 21:31 ]
Jakas podpowiedz?
Nie wiem jaki masz wzmacniacz, ale są dwie możliwości
1) wzmacniacz umożliwia podpięcie wysokich i podpinasz wyjścia głośnikowe pod Hi (wzmacniacz)
2) nie masz tych wejść (Hi) i musisz wyposażyć się w adapter z wysokich na niskie, co powoduje utratę jakości.
Mam wzmacniacz jak ten u dolu, nie jestem pewien mocy ale wyglada tak, to jakis zabytek chyba ale gral dobrze pod subem w poprzednim aucie. Tylko tam w clarionie mialem wyjscie na czincze. Co do adaptera, to czy trzeba zrezygnowac z ktorys glosnikow, bo przeciez podpina sie pod kable glosnikowe?! OIZO masz takie radio jak ja, moglbys mi jak laikowi wytlumaczyc jak masz podpiety ten adapter i dalej do wzmacniacza i czy nadal bedzie gralo w aucie wszystkie 8 glosnikow plus sub. Magnat
moglbys mi jak laikowi wytlumaczyc jak masz podpiety ten adapter i dalej do wzmacniacza i czy nadal bedzie gralo w aucie wszystkie 8 glosnikow plus sub.
Jesli to radio, ktore masz zasila obecnie z kostki ISO(czy jakiejs przejsciowki ISO) wszystkie glosniki w samochodzie to majac taki adapter podpinasz go do kabli glosnikowych w kostce ISO (w zaleznosci jakie glosniki chcesz wzmocnic tam sie wpinasz). Pozniej do adaptera podlaczasz zwykle kable chinch i prowadzisz je do wzmacniacza. Od wzmacniacza prowadzisz kable glosnikowe do glosnika, ktory wzmacniasz, a te oryginalne, ktore tam sa odlaczasz. No i to tyle
Czyli jesli chcesz wzmocnic przednie glosniki, tylne, subwoofer potrzebujesz 3 adaptery (zakladam, ze przod jak i tyl sa zestawami odseparowanymi ze zwrotnicami).
Jak masz wzmacniasz 4 kanalowy to albo rybki albo akwarium mozesz wzmocnic przednie glosniki + mostkiem suba, albo przod+tyl i sub na samym radiu.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Sub na samym radiu nie pójdzie - chyba że jest aktywny. Ja mam 4-kanałówkę i pod nią podpięty przód i sub w mostku (moim zdaniem jest to jedyne słuszne rozwiązanie w O1 - i chyba w większości innych aut). Tył idzie z radia, ale zazwyczaj mam go odłączonego (mój Clarion daje taką możliwość) bo głośniki są tam gorsze i jedynie wprowadzają 'bałagan'. Czasami mam potrzebę powiększenia przestrzeni bagażowej, wtedy odpinam suba i załączam tył.
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Instalacja fabryczna skody czyli z przodu 2 tweetery i 2 woofery w drzwiach, z tylu w drzwiach tweetery i dwie elipsy na podszybiu w bagazniku, nie wiem czy sa jakies zwrotnice bo jak napisalem jestem laikiem, ale to chyba malo istotne bo ja nie chce ich wzmacniac. Chce tylko podpiac suba poprzez wzmacniacz, stad tez wlasnie pytanie czy aby uzyskac wyjescie rca pod wzmaka+sub, podpinam adapter i automatycznie musze wypiac ktores z glosnikow?! Bo chcialbym zeby nadal graly wszystkie a w bagazniku gral sobie sub. Moze ktos kojarzy ta zolta kostke w radiu (nie mam zdjecia), u mnie jest wolna, moze przez nia sie podpina, wlasnie taki adapterek lub cos dzieki czemu moge zalozyc wzmacniacz+sub.
[ Dodano: Nie 08 Sie, 10 11:28 ]
nie chce rezygnowac z tylu bo glosniki w przodzie to seria i gra tak sobie, ale jesli bedzie koniecznosc to trzeba bedzie odpiac.
też mi się wydaje, że przód + sub(mostek), to jedyne słuszne rozwiązanie.
Golas27 masz 4-kanałówkę więc spokojnie tak możesz zrobić, resztę bałaganu sterowaną bezpośrednio z radia opanujesz
sub jest dokladany, narazie to tuba takze magnata 30 cm, ale mysle wyjac glosnik i zabudowac jakos pod podloga, wzmacniacz juz wsadzilem, ewentualnie zrobic jakas skrzynie. Sklaniam sie ku propozycji przod +sub. Tylko narazie musze uporac sie ze sposobem podpiecia tego wzmacniacza. W tym temacie jest schemat podlaczen radia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=28143 czy pod ta kosteczke mini iso podpisana LINE mozna sie jakos podpiac ze wzmacniaczem lub przez ten adapter?
slyszalem ze symphony ma wyjscie na chinch wiec moze ten iso wystarczy a co do tego adaptera to nie musisz odpinac glosnikow. ja mam go z tylu w bagazniku przy glosniku i metr kabla do wzmacha. po co ciagnac chinch od radia az. podepnij sie do glosnika z tylu.
adapter wpinasz rownolegle z glosnikiem zreszta tam jest instrukcja ale chyba najpierw bym sprawdzil to mini iso
zakupilem mini iso na rca, u elektromechanika wyszlo taniej niz na allegro. zaraz podpinam.
[ Dodano: Pon 09 Sie, 10 21:03 ]
a wiec kabelek sie sprawdzil gra calkiem calkiem, powiedzialbym ze lepiej niz w poprzednim aucie na tym samym magnacie ale tam pod radiem clariona. wiec jesli ktos bedzie mial taki dylemat jak ja juz wie co zrobic.
Komentarz