Gość się naprodukował na temat pochodzenia ropy, która jest przetwarzana w rafineriach ale zapomniał dodać, że każdy firma zamawia paliwo w innej specyfikacji np . temperatura zapłonu, zawartość siarki itd. V-Power będzie się nieznacznie różnić od Ultimate ale od gołego ON już znacznie.
Z drugiej strony jak napisał Tomcio 160tyś zrobił na tym paliwie i nic się złego nie wydarzyło.
Więc jak nie czujesz różnicy....to po co przepłacać :wink:
Póki mnie jeszcze stać leję Ultimate :lol:
Nieprawda parametry oleju napędowego takie jak tenperatura zapłonu czy zawartość siarki określają normy i rafinerie produkujące paliwo muszą je respektować. Ponieważ spełnienie coraz bardziej wyśrubowanych norm wiąże się z kosztami z reguły jest tak że paliwa z naszych rafinerii spełniają ledwo normy. Firmy takie jak bp, statoil nie produkuja paliwa w polsce ani go nie importują ze swoich zagranicznych rafinerii (jest to nieopłacalne) kupuja paliwa w LOTOSie lub w ORLENie i sprzedają pod swoją nazwą. Podobnie jest z paliwem ultimate, diesel gold jest to zwykły olej napędowy (EKODIESEL lub EURODIESEL) do którego w hurtowni (tak w hurtowni a nie w rafinerii) zostały dodane dodatki uszlachetniające wegług receptury zamawiającego (bp, statoil). Dodatków jwst bardzo niewiele(poniżej 1%) a dozuję się je podczas nalewu oleju napedowego w hurtowni do autocysterny króra jedzie na stacje paliw. Oto cała prawda o paliwach "premium". jak ktoś che i go stac może tankować ale po co.
Ha i tu masz racje pisałem o tym parę lat wcześniej ale każdy z uporem maniaka Lotos zły Orlen lepszy drugi BP lepszy :szeroki_usmiech prawda jest taka Orlen bierze z Lotosu i odwrotnie a co do BP i Schell to proszę poczytać, kiedyś te dodatki były dolewane na Lotosie od razu po zalaniu autocysterny obecnie jak kolega pisał.
Co do złej jakości ON z Lotosu to bzdura byliśmy w czołówce jeżeli chodzi o normy a obecnie mamy najnowocześniejsze instalacje to samo tyczy się olejów do silników.
Przywiozlem z Chin bezposrednio od producenta czyli www.audiosources.net Stacje Multimedialna AS-7608 (http://www.audiosources.net/viewproduct.asp?id=1027) i wczoraj podlaczylem ja wg wskazowek. Niestety nie dzialaja pewne funkcje:
1. nie jest wyswietlana temperatura Climatronic-a. W zakaldce General w panelu ustawien, jest opcja Show/Display Temeperature... ale po przelaczeiu ja na ON automatycznie wraca do pozycji OFF i nie ma szans zeby cos z tym zrobic.
2. Czujniki parkowania rowniez nie dzialaja. Po wlaczeniu wstecznego biegu ekran przelacza sie na OPS ale niestety widze przed samochodem zolte kreski, ktore nawet nie drgna. Ostrzeganie glosowe dziala bez zarzutu. Jednoczesnie jesli wlacze system czujnikow przyciskiem wowczas ekran w urzadzeniu pozostaje czarny i nie przelacza sie na system parkowania.
3. Podlaczenie anteny TV - urzadzenie jest wyposazone w analogowa TV. Dostalem od producenta w komplecie Antene z czyms co o ile sie nie myle nazywa sie wzmacniaczem antenowym. Problem polega na tym ze antena potrzebuje zasilania. Od anteny odchodzi przewod zasilania (z trojnikiem, pozwalajacym sie teoretycznie wpiac pomiedzy cos) ale nie bardzo wiem gdzie to wpiac. Jednoczesnie do urzadzenia otrzymalem w komplecie przejsciowke do podlaczenia zasilania i glosnikow (niestety nie znam fachowych nazw) z ktorej wychodza (od strony urzadzenia) trzy przwody. W jednym z nich (niebieskim) jest prad 12V do ktorego teoretycznie moglbym podlaczyc antene.... pytanie tylko czy mozna.
Napisalem juz do producenta wyjasniajac wszytkie kwestie i proszac o rozwiazanie ale postanowilem wspomniec o tym na forum poniewaz bycmoze ktorys z uzytkownikow bedzie w stanie pomoc szybciej.
Z dodatkowych informacji, urzadzeni podczas startupu pokazuje logo VW zamiast Skody wiec pomyslalem, ze moze to kwestia zlego firmware'u...
Bede w Chinach z powrotem dopiero w Marcu dlatego chcialbym rozwiazac problem bez odwiedzin u producenta.
Komentarz