Po kupnie separatora radio nadal kiepsko odbiera

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukas2506
    Classic
    • 2010
    • 17

    Po kupnie separatora radio nadal kiepsko odbiera

    Zamieszczone przez Mihau
    turbo - czy nie świszczy
    Przy czym należy odróżnić "naturalny" gwizd turbiny od "świszczenia" :diabelski_usmiech

    Zamieszczone przez Mihau
    i czy nie łapie notlaufów (tryb awryjny, utrata mocy przy przyśpieszaniu na wyzszych obrotach), jak auto z '99r. to może było już wymienione lub czyszczone
    W Octavii (więc prawdopodobnie i w A3) była turbina ze zmienną geometrią - przy kapeluszniczej jeździe się to zastawało/zapiekało/blokowało, co objawiało się właśnie brakiem mocy - a rzecz jest dość prosto uleczalna (czyszczenie) i chyba nie dyskwalifikująca...

    Zamieszczone przez Mihau
    2. kiedy była ostatnia wymiana rozrządu (pasek, napinacze, pompa), wiele osób wymiena przy okazji pasek i koło pasowe aletrnatora
    W używanym "starym" samochodzie IMHO należy wymienić "wszystko" eksploatacyjne, co jest trudno ocenialne "optycznie" - czyli filtry, płyny, oleje i rozrząd z pompą wody. Więc o to nie specjalnie jest sens pytać - tylko doliczyć stosowną kaskę do kosztu "doprowadzenia do użytku".

    Zamieszczone przez Mihau
    3. dwumasowe koło zamachowe i sprzęgło - kiedy były wymieniane
    Nie musiało być w sumie jeszcze wymieniane - ale zamiast pytać, należy spróbować określić stan [już się sypie/jeszcze się nie sypie] ;-)

    Zamieszczone przez Mihau
    6. czy był czyszczony EGR (zawór recyrkulacji spalin)
    Jak z zapieczoną turbiną - to się po prostu czyści - a jeszcze lepiej zaślepia... :diabelski_usmiech

    Zamieszczone przez Mihau
    7. i uważnie słuchać co dotychczasowy własciciel opowiada i wyłapywać co jest OK, a co nie tak jak trzeba
    A dokładniej - jeśli to nie bardzo bliski znajomy - skupić się na tym, czy nie ściemnia. Jeśli ściemnia w sprawach, które można zweryfikować - to po prostu olać dany egzemplarz. Jeśli mówi "niewygodną prawdę" i tak jest... Cóż, zawsze może w ten sposób odwracać uwagę od czegoś poważniejszego :szeroki_usmiech

    Zamieszczone przez Mihau
    Jak zapewnie sam wiesz, najlepiej podpiąć auto pod VAGa.
    A jeszcze lepiej zaprosić kogoś kto naprawdę "się zna" na oględziny... :szeroki_usmiech

    [ Dodano: Sob 23 Kwi, 11 01:36 ]
    Zamieszczone przez BORA
    Przegazować samochód i patrzeć czy nie kopci z rury..
    A jeśli kopci - to czy było chipowane i przez kogo - teoretycznie to może być za mocno podbita dawka paliwa - rzecz do skorygowania.

    Zamieszczone przez BORA
    Jeśli to będzie 110kM ASV to warto to przeczytać KLIK
    Tak, ale... ;-)
    Miałem właśnie O1 ASV z VII.2005 (od nowości) i u mnie ten problem nie występował.
  • wita00
    Drive
    • 2009
    • 58

    #2
    Po kupnie separatora radio nadal kiepsko odbiera

    Witam,
    Chciałem podzielić sie swoim ostatnim odkryciem na rozwiązanie problemu. Od kąd kupiłem Octe miałem customowe radio + oczywiście kiepski odbiór prócz jednej lokalej stacji, Irytacja.PL. Na forum doszukałem sie że potrzebny jest separator antenowy by zasilić antenowy wzmacniacz,kupiłem. Odbiór minimalnie sie polepszył, zaczęło mniej charczeć. Lecz odbiór nadal nie był zadowalający. Po roku postanowiłem wziąc temat na patelnie poraz kolejny, słyszac idealny odbiór u kolegi. Wymontowałem ową antene i dokładnie sprawdziłem styki i poprawność działania separatora, wszystko wyglądało cacy, a odbioru ni chu.... Co się okazało, poodkręceniu bata i przystawieniu zwykłego kabelka radio zaczęło grać jak ta lala - Diagnoza, pęknięty u nasady bat, naprawa 10zł i 5s pracy, A chciałem wymienić już cała antene z wzmakiem, w kieszeni 40zł.
    Polecam sprawdzac od najprostrzych rzeczy.
    pozdrawiam
    Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

    Komentarz

    Pracuję...