E no Mistrzowie co wy gadacie... W każdym samochodzie gdy odkrecisz korek na zagrzanym silniku to Ci go zacznie wywalać...
Cisnienie ...to robi cisnienie...
Na nagrzanym silniku ciśnienie w układzie chłodzenia dochodzi nawet do 1bara. Dzieki temu płyn chłodniczy nie wrze przy 100 stopniach a dopiero przy około 115 -120 stopni C a cisnienie jest bo układ jest szczelny a płyny prawie wszystkie rozszerzaja wraz ze wzrostem temperatury. Tak powstaje ciśnienie.
jeżeli płynu nie wywala na zakreconym zbiorniku to jest wszystko oki tak ma być...
Co do wentyli nie powinny dopuscić do podnoszenia sie temperatyry zbyt wysoko. Jeżeli temperatura jest oki i mie podnosi sie powyzej 100 stopni to nic nie ruszaj...
A jeżli tak to kontrola wentyli termostatu przepływu przez chłodnice(powietrza i płynu czyli czy nie jest zakamieniona nieszczelna zasyfiona robaczkami
)
Ps wentyle czyli wentylatory nie wentylki na kołach
Cisnienie ...to robi cisnienie...
Na nagrzanym silniku ciśnienie w układzie chłodzenia dochodzi nawet do 1bara. Dzieki temu płyn chłodniczy nie wrze przy 100 stopniach a dopiero przy około 115 -120 stopni C a cisnienie jest bo układ jest szczelny a płyny prawie wszystkie rozszerzaja wraz ze wzrostem temperatury. Tak powstaje ciśnienie.
jeżeli płynu nie wywala na zakreconym zbiorniku to jest wszystko oki tak ma być...
Co do wentyli nie powinny dopuscić do podnoszenia sie temperatyry zbyt wysoko. Jeżeli temperatura jest oki i mie podnosi sie powyzej 100 stopni to nic nie ruszaj...
A jeżli tak to kontrola wentyli termostatu przepływu przez chłodnice(powietrza i płynu czyli czy nie jest zakamieniona nieszczelna zasyfiona robaczkami

Ps wentyle czyli wentylatory nie wentylki na kołach

Komentarz