Nawiew w miejscu radia i wiecznie zanieczyszczone rolki.:(

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Nawiew w miejscu radia i wiecznie zanieczyszczone rolki.:(

    Wczoraj oddałem samochód do warsztatu. Powód? Brak mocy, nie działająca turbina.
    Pierwsza diagnoza: brak sterowania w układzie, brak reakcji turbiny, brak podciśnienia w całym układzie.
    Jeszcze wczoraj mechanik zaprosił mnie na dzisiaj na przejażdżkę i sprawdzenie czy wszystko gra. Dwa przejazdy, dwie poprawki w ustawieniach turbiny i czas na trzecią próbę.
    Przy trzeciej próbie w jedną stronę samochód w porządku ale kop od 2000 obrotów. W drugą stronę nagły ciąg od 1200 i skok obrotów do końca skali (i tak trzymał). Szybkie wyhamowanie, zgaszenie silnika i telefon do mechanika. Przyjechał wyjął jakąś rurę (chyba z kolektora), a tam kapie olej. Wyjął bagnet i przy próbie odpalenia (samochód nie odpalił, ponoć powodem jest olej na tłokach) z samochodu zrobiła się ciuchcia. Dodam, że 50 m za samochodem czarny pas z wydechu, a zatrzymałem się we mgle z dymu.
    Na holu do warsztatu i druga diagnoza:
    silnik w złym stanie, turbina do regeneracji (podaje olej), głowica do sprawdzenia.
    Piszę z prośbą o jakieś przemyślenia, bo jakieś informacje otrzymam dopiero w poniedziałek a tak długo nie wytrzymam
    Byłbym wdzięczny za sugestie możliwych kosztów.
    Z góry dziękuję za zainteresowanie.
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Nawiew w miejscu radia i wiecznie zanieczyszczone rolki.

    Mam pytanie następujące.
    Mam radio 2 din pasuje idealnie jak orginał, niestety rolki są brudne i całe radio też.
    Radio to kenwood 6019 http://www.youtube.com/watch?v=uMePhz_6hzM.
    Po wyjęciu radia włączeniu nawiewu czuć ,żę wieje z miejsca po radiu.
    Gdzie szukać przyczyny. Czy są jakieś dodatkowe plastiki w wersjach z podwójnym fabrycznym navi?
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • tryton
      Elegance
      • 2008
      • 935

      #3
      Zamieszczone przez rafalus
      Gdzie szukać przyczyny
      Jak wsadzisz rękę w otwór po radiu to namacasz tam łączenie kanałów ( lekko do góry) . Łączenie jest to uszczelnione gąbką (pianką)często ta pianka jest wydmuchana na zewnątrz i dlatego stamtąd wieje . Trzeba upchać gąbkę w szczelinę

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        a to już jakaś myśl z tą gąbką.
        Potrzebował bym jeszcze jakieś rady w sprawie nawiewu na radio . Mam wentylator co zaciąga powietrze chętnie bym go zdemontował. Na procesorze kompa leży na radiatorze tu w radiu robi przeciąg wieje mi na cdika i kurzy . Nie używam końcówek mocy radia i wiadomo ciepła mniej ale czy to dobry pomysł z zdemontarzem?? Czy może być czujnik termiczny. Teraz nie sprawdze wszystko wyjdzie w lecie .
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        Pracuję...