Zasilanie radia.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maciomacho
    Classic
    • 2011
    • 14

    Zasilanie radia.

    Od kilku miesięcy mam problem dotyczący szarpania podczas przyspieszenia. Samochód [silnik] zachowuje się teoretycznie jakby się "dusił". Widoczne jest najbardziej na niskich biegach oraz przy jeździe manewrowej (korki!!). Zaprowadziłem samochód do warsztatu i co zostało stwierdzone przez tych mechaników, należy wyczyścić EGR. I teraz zaczyna się meritum.

    Po wyczyszczeniu zaworu EGR i przejechaniu 50km [+ około 30km mechanik] na wyświetlaczu pojawił się "check engine" - czyli zółta kontrolka silnika i błąd na wyświetlaczu: "Emission Workshop". Po powrocie do warsztatu stwierdzili, ze nie popełnili błędu. Mam teraz wymienić przepustnice. Bo "błąd był wcześniej, ale EGR był zanieczyszczony i nie wyświetlał błędu". Mam pytanie czy to jest możliwe?

    Odpowiadam na wątpliwości:
    1. Przed czyszczeniem EGR nie było nigdy takiego błędu.
    2. Komputer podłączony do Octavii odczytał: Za mały przepływ.
    3. 2.0 TDI BKD
    Pozdrwiam,

    MacioMacho
  • przemo1
    Drive
    • 2010
    • 51

    #2
    Zasilanie radia.

    Witam.Mam pytanie czy fabryczne zasilanie(grubość kabli zasilających) jast wystarczające do współczesnych odbiorników radiowych?Czy też lepiej poprowadzić nowe(grubsze) przewody z aku przez bezpiecznik do radia?

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      przemo1, oczywiście że grubość jest wystarczająca

      Komentarz

      Pracuję...