A propo Rovera 75 to prawda że występują tam dwa silniki wysokoprężne, jeden ma oznaczenie CDT i ma 116KM, drugi o oznaczeniu CDTi o mocy 131 KM, oba są konstrukcją BMW.
Jeśli chodzi o układ przeniesienia napędu to nie o samo sprzęgło chodzi jako tarcze i docisk tylko o wysprzęglik i pompę sprzęgła, które lubią pociec, koszt jakieś 1200zł.
Silnik benzynowy 1.8 to właśnie k16, ma jedną dużą bolączkę, a mianowicie w większości tych silników po jakimś czasie jest do wymiany uszczelka pod głowicą, koszt wymiany 1500-1800zł.
Mechanik, który nigdy tego silnika nie widział na oczy, raczej na pewno sobie nie poradzi z wymianą tej uszczelki, bo konstrukcja tego silnika jest trochę skomplikowana.
Dostępność części jest taka sama jak do innych aut i nie są one jakieś o wiele droższe niż do aut z grupy VAG.
A poza tym, które auto nie ma jakichś bolączek, wszystkie je mają.
Jeśli chodzi o układ przeniesienia napędu to nie o samo sprzęgło chodzi jako tarcze i docisk tylko o wysprzęglik i pompę sprzęgła, które lubią pociec, koszt jakieś 1200zł.
Silnik benzynowy 1.8 to właśnie k16, ma jedną dużą bolączkę, a mianowicie w większości tych silników po jakimś czasie jest do wymiany uszczelka pod głowicą, koszt wymiany 1500-1800zł.
Mechanik, który nigdy tego silnika nie widział na oczy, raczej na pewno sobie nie poradzi z wymianą tej uszczelki, bo konstrukcja tego silnika jest trochę skomplikowana.
Dostępność części jest taka sama jak do innych aut i nie są one jakieś o wiele droższe niż do aut z grupy VAG.
A poza tym, które auto nie ma jakichś bolączek, wszystkie je mają.
Komentarz