Modyfikacja audio Octavia 1

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jojo0392
    Drive
    • 2012
    • 84

1. hotrain - 2 szt. odbiór osobisty
    2. mati160 - 1 szt. wysyłka
    3. mike007007 - 1 szt. wysyłka
    4. DJ MŁODY - 1 szt.
    5. JanuszSz-1 szt. wysyłka.
    6. eaglemirek -2 szt. wysyłka
    7. mirek_p11 -2 szt. wysyłka
    8. cookiecrizp-1szt. wysyłka
    9. Puchacz - 10 szt. odbiór osobisty

Razem: 21
  • kozak13
    Drive
    • 2010
    • 56

Witajcie
    Jestem zielony w temacie dlatego tez zanim cos wymysle chce sie zapytać
    Chciałem poprawic troche jakosc dźwięku w moim aucie nie wiele może jakiś mocniejszy bas. Myślałem o tubie w bagażniku albo zamianie głośników na tylnej półce czy w drzwiach. Nie chciałbym zmienić radia oryginalnego skody. Czy moge do niego zamontować jakąś nawet tanią tubę aby mieć lepszy bas niż w seryjnych (dodam że nie chodzi mi o łomotanie jak pod wiejską imprezą aż szyby skaczą).
    Czy ewentualnie można zmienić któreś głośniki i wykleić drzwi żeby nieco poprawić jakość. Co radzicie, przy niewielkim nakładzie??

Komentarz

ludzie doradza Ci, wygluszenie drzwi przednich, wlozenie jakiegos dobrego zestawu odseparowanego na przod, napewno wyrabanie glosnikow z polki, a jak nie starczy basu to wtedy suba do bagaznika i to najwlasciwsze rozwiazanie.
      Ja Ci napisze na swoim przykladzie, tez mam radio oryginalne nie zmieniam ze wzgledu na kierownice. Jak kazdemu audio mi sie nie podoba seryjne, ale do tej pory nie bawilem sie w zmiane glosnikow w drzwiach, jedynie zmienilem 4 tweetery bo 2 sie zjaraly i wogole ledwie graja jak to seria. Drzwi nie wygluszam bo mi kasy szkoda na takie rzeczy, ale basu brakowalo, wiec zrobilem sobie suba. Raczej polecam wlasnie skrzynke bo tuby lupia nie graja, wiec to lepszy moim zdaniem zakup. Mam jakis tam wzmacniacz zrobiona przez siebie skrzynie z glosnikiem 30 cm i wystarcza mi narazie.