Ja wygłuszałem, ale tylko od zewnątrz (nie za głośnikami, te i tak mam skręcone na 0, bo jedynie zakłucają ). Zastosowałem matę, która mi została z wygłuszania przodu i piankę akustyczną - jest ciszej.
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Wygłuszyłem za głośnikami (przez otwory głośników tyle ile się dało) i przed głośnikami i naprawdę warto. Nawet się nie spodziewasz jak zagrają fabryczne głośniki napewno Warto.
Jak później zamontowałeś te seryjne (wkręty, śruby)? Nie wiem, czy tak jest we wszystkich O2, ale u mnie zarówno przód jak i tył są na nity, które trzeba rozwiercać. Za jakiś czas będę demontował tapicerkę do obszycia skórą i możnaby to wykorzystać do wygłuszenia blachy za głośnikami. Zawsze to też poprawiłoby w jakimś stopniu wygłuszenie auta.
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz