Zamieszczone przez Agamek12
Tu wg mnie nie ma "pewniaka".
Z tego co wiem to 1,8 tani w gratach, ale narzekają na nietrwałe 2-masy, nie słyszałem o padach ukł wtryskowego. Ale tam chyba delphi jest co sie nie regeneruje (poprawcie mnie jak żle piszę) - takze jak padnie to albo nowe albo używka.
Ale przy dzisiejszych cenach to jak pada wtrysk to i tak lepiej kupić uzywke w jego miejsce wg mnie.
Praca silnika mało kulturalna i kiepskie osiągi. Kolesie robią programy na ok 140 KM i latają. Brak filtra jakby nie patrzeć dla wielu to istotna zaleta i dlatego był chętnie kupowany u nas.
Gdybyś mnie pytał o MKIII miedzy TDDI a TDCI to tylko TDDI ale w MK4 to już nie tak jednoznacznie. Ja bym jednak chyba w 2.0 uderzył. Wszystko zależy od szczęscia co sie kupi. Wielu chwali i lata każdym z tych ale i są pechowcy. To jak w każdej marce chyba teraz.
Choć śmiem twierdzić że 1,8 jakby sie poszukało to od pierwszego by sie może i łatwiej dostało bo trochę tego właśnie szło w prywatne ręce z salonów naszych a nie na firmy w przeciwieństwie do 2.0.
W młodszych wiele 2.0 to 115 KM , stąd tu znowu zgryz....
Dostęp do gratów masz szeroki, mnóstwo zamienników i używek - dlatego ja bym brał jednak 2.0
PS
Mój sąsiad np ma w swojej firmie 2.0 , bardzo dużo tym latał i uważa, ze to świetny samochód zwłaszcza w trasy, km natłukł i wszystko bez problemów.
(prywatnie obecnie od pewnego czasu ma świeżą S-kę i ML-a a jednak mondka chwali i dobrze mówi o nim)
Wśród moich znajomych co mają MK4 to głównie są 2.0 TDCI i jak do ogółu można mieć jakieś tam uwagi to do silnika jakoś specjalnie nikt nie wyzywa.
Komentarz