Kodowanie aux-a w Swingu.

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pantunio
    Classic
    • 2014
    • 8

Żeby tak prosto było znaleźć autko takie jak się chce od starszego sąsiada, który jeździ nim na działkę i do kościoła...
    ja bym tak sie nie upierał ze te auta są takie super :P ale warto przeglądać ogłoszenia na gieldzie forumowej bedzie zdecydowanie pewniejsze auto
  • Gosek007
    Drive
    • 2013
    • 86

Muszę Was poprosić o pomoc.
    Dziś się zabrałem za doposażenie czeszki w głośniki tył i wymiania przód na lepsze, zamontowanie kostki fakra do anten(rewelacja) i auxa. Zabrałem się od dupy strony i jak się okazało ze dobrze zrobiłem. Mianowicie podłączyłem kostkę fakra i działa. następnie podłączam zrobiony przeze mnie kabel aux w kostkę 12 pin i dupa, podłączenie jest na pewno ok w kostce bo sprawdzałem kilka razy.... z tego co wyczytałem to trzeba ten aux jakoś aktywować. ja niestety jestem zupełnie zielony w sprawach kodowania. kabel na usb mogę pożyczyć, tylko nie wiem jakim programem mam to zrobić i przede wszystkim jak. Czy mógłby mi ktoś napisać ewentualnie fotki z instrukcją?

Komentarz

• piotrcar
      Rider
      • 2010
      • 641

:twisted: :twisted: :twisted: szukaj szukaj szukaj doslownie na pierwszej stronie !!!!!

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

Komentarz

• Gosek007
        Drive
        • 2013
        • 86

kolego piotrcar, problem jest taki że ja nie wiem nawet gdzie szukać takiego bajta 0 bit 1. nie wiem jak się do tego dostać i jakim programem.

Komentarz

• piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

Zamieszczone przez Gosek007
          nie wiem jak się do tego dostać i jakim programem
          na tym forum jest duzy zasób wiedzy, trzeba tylko troszkę się wysilić i użyć funkcji szukaj :roll:

przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI