[O2] Gniazdo obd , a kradzież

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • caramba1
    Classic
    • 2013
    • 35

    [O2] Gniazdo obd , a kradzież

    Witajcie,

    jeśli ktoś szuka sprawdzonego sprzedawcę haka i montażystę to szczerze polecam firmę Falveo http://www.falveo.pl/ . Trafiłem tam do nich przez alledrogo nie mniej naprawdę mają oni doświadczenie w montażu haków. Montaż haku w O1 to ok.2 godzinek.
  • bishop
    L&K
    • 2012
    • 1430

    #2
    [O2] Gniazdo obd , a kradzież

    Ze względu na czasy w jakich żyjemy, właściwe jest ukrycie gniazda obd , /jako jedna z przeszkód/ , ale wyczytałem ,że lepszym rozwiązaniem jest przecięcie linii K i wstawienie wyłącznika na niej. Może ktoś na forum przerabiał temat, ...tylko bez szczegołow proszę :wink: lub pw.

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      można przenieść właściwe gniazdo OBD w miejsce sobie znane, a jeszcze lepiej całego gatewaya, pozbywając się przy tym jego wtyczki, tam gdzie on się fabrycznie znajduje
      do tego dodałbym 12V na CAN i zamienił zasilanie na FAKE-OBD gnieździe
      tylko nie jechać z tym na serwis i nie dawać nikomu skanować auta, bo będzie zonk
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • leonn
        RS
        • 2011
        • 2728
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        bishop, a coż to taki mod Ci przyszedł do głowy? Octavie maja aż takie branie?

        Komentarz

        • bishop
          L&K
          • 2012
          • 1430

          #5
          Leonn , w zasadzie odpowiedź , to masz w pierwszym poście, w nawiasie.

          Nieczęsto mamy szanse rozwiązać problem /utrudnienie życia złodziejom/, darmowym i prostym działaniem, ...z tym darmowym to przesadziłem , wyłącznik może kosztować 5pln

          Enriquez :lol: , tylko wiesz , ty im laptop , a oni ci furę, i nie mówię o aso.

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #6
            ale od tego masz AC

            z resztą ... proces kradzieży wygląda tak:
            - szyba
            - wejście
            - uciszenie alarmu ... nie wiem jak, ale jakoś to robią
            - wydłubanie licznika
            - wsadzenie swojego licznika (z wykodowanym immo)
            - łamak w stacyjkę i już ...


            więc takie OBD ... hmm jest bez znaczenia
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • greg44
              L&K
              • 2011
              • 1198
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              A nie dezaktywują imo poprzez gniazdo OBD za pomocą takiego sprytnego urządzenia, co nawet kiedyś był na Allegro sprzedawane, zapalarka to się chyba nazywała.

              Komentarz

              • Enriquez
                RS
                • 2009
                • 7685
                • Superb III (3V3)

                #8
                za dużo roboty
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz

                • greg44
                  L&K
                  • 2011
                  • 1198
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Jak za dużo roboty, nawet instrukcja obsługi tego była, podłącza się pod gniazdo po kilku sekundach zapalają się odpowiednie diody i imo zdjęte, jak nie to jeszcze raz cała "procedura".

                  Komentarz

                  • spacewalker
                    Elegance
                    • 2012
                    • 942

                    #10
                    Jak nie zdejma IMMo to wsadza zestaw do Odpalania . wiec pomysl na zablokowaniu samego silnika a nie ECU.

                    Komentarz

                    • bishop
                      L&K
                      • 2012
                      • 1430

                      #11
                      Znajdę gdzieś opis pinów gniazda obd w O2?

                      Komentarz

                      • Ra
                        Drive
                        • 2013
                        • 96
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM
                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                        #12
                        google "obd2 pinout"



                        4,5 - GND
                        16 - +12V
                        7 - K
                        15 - L
                        6 - CAN H (wysoki poziom)
                        14 - CAN L (niski poziom)

                        Komentarz

                        • bishop
                          L&K
                          • 2012
                          • 1430

                          #13
                          Dzięki Ra dałem rade znaleźć 8) , chciałem się tylko upewnić czy w Vagu , nie wprowadzili jakiegoś swojego patentu-nowego układu.

                          Komentarz

                          Pracuję...