Problem z alarmem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • _Wonski_
    Classic
    • 2014
    • 3

    Problem z alarmem

    Ten olej to sie tu za bardzo nie przewinal, wiec spytam. MANNOL 5W-40 EXTREME SN/CF, ten twor to co to za jeden. Mowa o starszym silniku, ktory dobrze poznal sie z norma 502.00/505.00. Ma starsza, ale tez wysoka norme MB 229.3, bo aktualna to chyba 229.5
  • Trigger
    Rider
    • 2012
    • 665

    #2
    Problem z alarmem

    Witam.
    Ostatnio miałem problem z alarmem zamontowanym oryginalnie w salonie. Był to dołożony w salonie alarm. Po 7 latach eksploatacji zużył się i włączał się przy zamykaniu z pilota. Elektryk stwierdził jednak że to centralka. Założył wszystko nowe co trzeba (syrenę, centralkę, przewody, czujki). Dodatkowo na moje życzenie założył ukryty przycisk z blokadą na zapłon.
    I teraz moje spostrzeżenia.
    - Alarm nie załącza się od razu tylko po chwili, powoduje że kiedy ktoś nie domknie drzwi a zamknę samochód z pilota to alarm włącza się po chwili.
    - Ponadto przy zamknięciu samochód mruga zamiast oryginalnie 5 razy tylko raz i nie wydaje żadnych dźwięków.
    - Alarm po uzbrojeniu piszczy że jakieś drzwi sa otwarte (czyli wykrywa ten fakt) ale nie włącza się kiedy otwieram maskę.
    - I najważniejsze, szyby same sie nie zamykają po zamknięciu.

    Jako że powyższe da się podobno zrobić mam pytanie co do przycisku wyłączającego zapłon.
    - Blokada załącza się po chwili nie zależnie od alarmu a po wyłączeniu zapłonu.
    - Kiedy się nie kliknie przycisku samochód daje rozruch ale nie odpala (blokada chyba na świecach żarowych). Na zegarach wtedy pokazuje że auto nie przechodzi do końca diagnostyki i przy próbach rozruchu piszczy że jest błąd.
    - Dodatkowo kiedy odblokuje sie przyciskiem zapłon w trakcie przekluczenia stacyjki w pozycji ready, po włączeniu silnika nie działa kontrola trakcji ESP.
    Pytanie brzmi czy zostawić takie zabezpieczenie, czy też podarować sobie i je zdemontować.
    Raz czy przy nie kliknięciu przycisku i mimo to rozruchu będę miał jakieś błędy na komputerze auta (sprawdzając między innymi VCDS em) oraz czy to nie jest zbyt problematyczne. Ciągle klikanie ukrytego przycisku nawet jak jestem otwartym aucie. No i wymuszenie klikniecia przycisku odblokowania potem rozruch, bo inna kolejność prowadzi do błędów tak jak nie włączające się ESP. Nie mówiąc już o możliwości zepsucia przycisku i nie możliwości odpalenia w ogóle.

    Sorka że taka rozprawka :P Czekam na wasze spostrzeżenia/opinie.
    Pozdrawiam.
    O II, 1.9 105KM. Było: BXE 110KM 255Nm Jest: ARL 171KM 348Nm

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      Trigger, Przycisk na zapłon to może być problemem.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      Pracuję...