Prezes to to Ty też tak tankujesz ??? mi chodziło o Asię :P
Pyle PM6DC
Zwiń
X
-
Pyle PM6DC
Pytanie do bardziej obeznanych w temacie głośników samochodowych.
Podczas poszukiwań głośników do swojego paździerza natknąłem się na takie coś:
Pyle PM6DC
Model już nie produkowany, a jednak w kilku miejscach jeszcze dostępne.
Mają ciekawe parametry, ale czy będą się dobrze sprawować?
Może ktoś już je montował w czymś, lub chociaż testował...
Z miłą chęcią coś więcej się dowiemO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
-
-
Głośnik z tzw starej szkoly. Małe x max i papier a za tym idące duże spl samego głośnika. Brzmienie twarde szybkie trochę estradowe z doskonałą kontrola. Niestety ze względu na konstrukcję by zejść niżej musisz wpompowac duwo mocy. A i tak bas nóg niw pourywa
Dziś mało juz amatorów takiego brzmienia. Brzmieniowo podobny o starszych produktów beymy.
Komentarz
-
-
LUKASZ_diy, dzięki bardzo za własnie taki opis
To jest to czego szukałem :szeroki_usmiech
A jesteś w stanie porównać je jakoś do "flagowych" Hertzów 165 :?:
Które lepiej będą się zachowywać na zasilaniu z samego radia.
Radio, żadne "ę-ą" tylko klasyczny mosfet 4x50 czyli 20-22 W na kanał w RMSie.
Chyba nie muszę mówić, że będzie to siedziało w przodzie w O1.
Drzwi oczywiście są już przygotowane pod "normalne" głośniki czyli wygłuszenie + mdf.
Nie wiem tylko jak z częstotliwością rezonansową sobie poradzę, ale to już inna bajka :wink:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz