Zabudowa bagażnika liftback

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mettler
    Drive
    • 2008
    • 42

    Zabudowa bagażnika liftback

    a czy ktorys widzial korzenie "szybkich i wsciekłych"
    Piszę poprawnie po polsku. - A przynajmniej się staram

    Już nie Octavka niestety
  • RT
    Drive
    • 2007
    • 80

    #2
    Zabudowa bagażnika liftback

    Płyty:

    2x płyta wiórowa 18mm: 105x100cm
    3x płyta wiórowa 22mm: 102x7cm
    1x płyta wiórowa 22mm: 95x7cm
    Suma: 43zł

    Materiał obiciowy 1.5x2m - 47zł
    Zawiasy / wkręty / kołki: 7zł
    Kleje: uniwersalny dragon i wikol (bezcenny, był w domu)

    Wymiary bagażnika:
    105x100cm
    na wysokości 10cm: długość skraca się do około 102cm na środku i 100cm w rogach

    Wymiary dna od lewego boczku:
    22cm do prowadnicy, prowadnica 2cm
    2 prowadnice+ miejsce pomiędzy nimi: 75cm
    prawa prowadnica również 2cm.
    długość od prawej prowadnicy do prawego boczku 3cm.
    Generalnie jeśli kupimy płytę o szerokości 100cm, wytniemu od lewej 22cm i od prawej 3cm
    to dostaniecie to samo co ja, bo tych elementów nie poprawiałem.

    1. Wycinanie :



    Trzeba uważać przy przesuwaniu z prawą stroną bo jest wyjątkowo cienka (jeśli chcemy
    użyć prowadnic tak jak w oryginale), mi się ten kawałek nadłamał, więc trzeba było go usztywnić metalowymi prostownikami.



    Podnoszona klapka na zawiasach, pod nią znajduje się koło zapasowe, a na niej będą umieszczone wzmacniacze.



    Frezujemy okienko na wierzchniej płycie.



    Wyfrezowane i wycięte okienko wraz z zamontowaną siatką. Pod siatką kawałki materiału
    obiciowego aby zapobiec obijaniu się siatki o drewno, samo przykręcenie jej nie wystarczyło. Okienko wycięte aby zapewnić przepływ powietrza dla wzmacniaczy.



    Zbita i złożona i oklejona zabudowa, narazie na sucho.

    2. Montaż

    Zamontowane drugie dno. Wierzch trzyma się na kołeczkach, dodatkowo, aby zamortyzować wszystko podczas jazdy wszystkie deski zostały od góry oklejone materiałem



    Złożone i zamknięte.


    Widok bez tylnej klapki. Końcowa płyta jest krótsza aby zmniejszyć jej ciężar, bo najczęściej ona będzie zdejmowana.

    Czas wykonania: 8h

    Pozdrawiam

    RT

    Komentarz

    • Adamu
      L&K
      • 2006
      • 1384

      #3
      czad!!!! biore sie za swojego.

      dzieki za wymiary. temat chyba nadaje sie na poradnik

      Komentarz

      • bubuDE
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 763
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        RT, ladnie i precyzyjnie zrobione. Czy liczyles ile nowych kilogramow przybylo Ci w kufrze?
        PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

        Komentarz

        • neck99
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1326

          #5
          RT, czyżby moj projekt troche Ci pomogł ?
          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

          Komentarz

          • RT
            Drive
            • 2007
            • 80

            #6
            neck99: jak najbardziej Ale jak widzisz zdecydowalem sie jednak troche poprawic wentylacje

            Komentarz

            • neck99
              L&K
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1326

              #7
              RT, Spoko dobra robota ! :szeroki_usmiech Obudowa po facelift hehe
              OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
              SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

              Komentarz

              • deespe
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1468

                #8
                RT,

                widzę że kolejny łocipek dołączył do grona stolarzy amatorów :diabelski_usmiech
                :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                Komentarz

                Pracuję...