xekon, dobrze ze robia zdjecie z przodu :diabelski_usmiech
MIO p360 czy p560?
Zwiń
X
-
MIO p360 czy p560?
jestem laikiem w tym temacie, a po przeczytaniu kilku artykułów stwierdziłem że to dobry sprzęt za tą kasę. będę używał tego ustrojstwa w większości do nawigacji. p560 ma większą pamięć i nie tylko, ale czy warto płacić więcej za p560 jeżeli nie będę wykorzystywał wszystkich tych bajerów. doradźcie coś!!!
Ps. skąd można wyczarować mapy za rozsądne pieniądze?
-
-
producent Mio p360
zastosowany procesor Samsung 2443
częstotliwość taktowania procesora 400 MHz
zaisntalowana pamięć RAM 64 MB
pamięć Flash ROM 1024 MB
wyświetlacz 3.5 cala
rozdzielczość w poziomie 240 piksele
rozdzielczość w pionie 320 piksele
liczba wyświetlanych kolorów 65 536
interfejsy wyjście słuchawkowe
USB 1.1
czytnik kart flash Secure Digital
MultiMedia Card
wprowadzanie danych dotykowy
obsługiwany piórkiem
rodzaj akumulatora litowo-jonowy
pojemność akumulatorów 1 350 mAh
system operacyjny Microsoft Windows Mobile 6.0
oprogramowanie Windows Media Player 10 for Mobile
Pocket Office
wysokość 117 mm
szerokość 70 mm
grubość 15,5 mm
waga 170 g
dodatkowe informacje wbudowany moduł GPS; SiRFstar III GPS
Antena zintegrowana z obudowąproducent Mio p560
zastosowany procesor Samsung 2443
częstotliwość taktowania procesora 400 MHz
zaisntalowana pamięć RAM 64 MB
pamięć Flash ROM 2048 MB
wyświetlacz 3.5 cala
rozdzielczość w poziomie 240 piksele
rozdzielczość w pionie 320 piksele
liczba wyświetlanych kolorów 65 536
interfejsy wyjście słuchawkowe
Wi-Fi
Bluetooth
(USB)
czytnik kart flash Secure Digital
MultiMedia Card
rodzaj akumulatora litowo-jonowy
pojemność akumulatorów 1 350 mAh
system operacyjny Microsoft Windows Mobile 6.0
oprogramowanie Pocket Office
Windows Media Player 10 for Mobile
wysokość 115 mm
szerokość 72 mm
grubość 17,8 mm
waga 170 g
wyposażenie Ładowarka stacjonarna AC/DC
Holder do montowania w samochodzie
Ładowarka samochodowa
Kabel USB do synchronizacji z PC