niewiem czy ma to cos wspolnego, ale w poprzednim aucie ''oplu'' zauwazylem to samo moze ma na to wpływ kierunek obrotow wentylatora ?
Radio + LCD + TV + GPS na wysuwanej szufladzie
Zwiń
X
-
Radio + LCD + TV + GPS na wysuwanej szufladzie
Czy takie rzeczy to tylko w Erze czy realna sprawa ?
Z chęcią zerknę na Wasze cacka. Dostałem zielone światło od władz na doposażenie w sprzęt takiej klasy OI więc muszę to wykorzystać
Posłucham też typów odnośnie tego co wybrać, drażni mnie przeglądanie Alledrogo bo tam same naj naj naj
Dziękuję
-
-
macherstudio, a może coś takiego... http://www.allegro.pl/item330434421_...p3_mp4_tv.html
To jest to samo co to, ale bez naklejki http://www.allegro.pl/item328099840_...navimedia.html
Jedno i to samo, ale cena bardziej atrakcyjna.
Nie jest to może wysuwana szuflada, ale jeśli już rozważasz zakup za ok 2 kPLN to warto zainwestować w coś takiego. Masz tam moduł BT wiec jest od razu zestaw głośnomówiący.
Chętnie bym zobaczył coś takiego u kogoś, gdyż też rozważam zakup radia z navi.
Komentarz
-
-
a co sądzicie o tym? http://allegro.pl/item332103305_nawi...bydgoszcz.html
oczywiscie na tej aukcji jest dosc wysoka cena ale mozna kupic taniej. ciekaw jestem waszej opinii bo sam czatuje na cos takiego.
Komentarz
-
-
jakiejs tam super nawigacji to nie ma, ale z mojego punktu widzenia to auto z takim sprzetem wyglada najfajniej, a i jakosc jest dobra
jezeli moim nowym nabytkiem bedzie octa, to sam napewno bede staral sie takowy system dokupicPresident Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Zacytuje fragment z innego forum:
''Physically the D and G are identical.
Operationally the G has the speller function, the D doesn't
The D unit firmare is set to communicate to the steerng wheel controls and FIS display using the 3LB (Three Line Bus), this is a clock and data line for the FIS and a signal line for the remote volume and channel (steering wheel control).
The G unit is programmed for CAN (Controler Area Network) communication only, however as there is no hardware changes in the MFD, the MFD is unable to "talk" the correct Volkswagen version of CAN for the FIS and steering controls to understand. So you have to install a gateway to convert the Blaupunkt CAN to the Volkswagen CAN. This converter is built into some TMC units.
It should be noted that the D also communicates in Blaupunkt CAN via the 26 way connector the same as the G unit, this is what is used to "talk" to the TV tuner, TMC box and DSP unit. It should also be noted that some VW's (like my 2003 V6 4Motion) have a 3LB to VW CAN converter built into the steering controls, so the whole issue of "should I have a D or a G" comes down to what will be the easiest way to install and what equipment does your car have, (and how good your English spelling is!)
* No FIS and no steering controls, Fit a D or a G in
* FIS and steerring controls (plus a D or higher in O level English), Fit the D in, providing the factory fit was a Gamma (if not see under US models)
* FIS and steering controls plus a poor speller (E or below in O level English), Fit a G in plus a gateway
* US Model all CAN models with steering controls and/or FIS Fit a G plus gateway
* US Model non steering or FIS fit a D or G''
Komentarz
-
Komentarz